۱۳۸۷ اسفند ۲۴, شنبه

بیمارستان نبی اکرم زاهدان هنوز در اختیار نظامیان می باشد

بیمارستان نبی اکرم زاهدان هنوز در اختیار نظامیان می باشد

به گزارش آژانس خبری تفتان از زاهدان از روز 17 اسفند نیروهای نظامی کنترل بیمارستان نبی اکرم را در دست گرفته و از ورود بیماران عادی به این بیمارستان جلوگیری نمودند و حتی بیمارانی که از قبل در این بیمارستان بستری بودند را به بیمارستانهای دیگر منتقل کردند.
روز 17 اسفند شهر زاهدان شاهد پرواز هلیکوپترها و جت جنگی در فراز شهر بودند که نشان از درگیری در اطراف شهر زاهدان بود گزارشها از همت آباد حکایت از درگیری شدید بین نیروهای رژیم و مبارزان بلوچ بود طوری که چندین بالگرد منطقه را هدف موشک پرانی قرار داده و کوههای اطراف هدف موشکهای کاتیوشا قرار گرفت.
طبق گزارشهای دریافتی در این درگیری رژیم ایران با تمام نیروهای کماندو نیروی انتظامی و تیپ 2 سلمان سپاه منطقه را به محاصره در آورده و با پشتیبانی هوائی به مبارزان حمله نموده بود که طبق گزارشات دقیق نیروهای رژیم که از ساعت 1 بعد از ظهر با مبارزان جندالله درگیر شده بودند هنگام مغرب با دهها کشته پا به فرار نهاده و منطقه را کاملا ترک کردند.
جنبش جندالله تعداد هلاک شدگان رژیم را 15 تن اعلام کرده است اما گزارشات مردمی و همچنین گزارشها از داخل بیمارستان نبی اکرم تعداد هلاک شدگان را خیلی بیشتر از این می دانند و برخی گزارشها حاکی از هلاکت 48 پاسدار در این عملیات است.
این علمیات در نوع خود خیلی عجیب است که مبارزان با تعداد 45 مبارز در کمین هزاران نیرو قرار می گیرند ولی باز هم بر کمین کنندگان غالب می شوند و دهها تن از آنان را به هلاکت می رسانند.

به زودی گزارش دقیق و مفصلی از این عملیات را به زبان یکی از مبارزان حاضر در صحنه برای بازدیدکنندگان ارائه خواهیم داد.

هیچ نظری موجود نیست: