۱۳۸۷ اسفند ۲۴, شنبه

رژیم ایران سفیدریشان و علمای منطقه مرزی سراوان _ پنچگور را فریب می دهد



هفته تقیه و نفاق


هفته تقیه و نفاق

سنی نیوز:در طول تاریخ اسلام، روافض به جز از هم پاشاندن وتفرقه افکنی میان اسلام ومسلمین و از میان بردن اتحاد مسلمین چیز دیگری را انجام نداده اند وآیا واقعا میتوان سخنان عوام فریبانه دولت مردان نظام ولایت فقیه را به عنوان هفته وحدت قبول کرد؟
آیا واقعا نظام ولایت فقیه در پی وحدت بین مسلمین است یا تفرقه وانزجار.این واقعیت انکار ناپذیریست که در طول تاریخ تشیع صفوی هیچ وقت به فکر وحدت مسلمانان نبوده ونخواهد بود وهمیشه برای متفرق ساختن واز هم دور کردن مسلمانان تلاش کرده است.


نمونه های بارز این اعمال را می توان به وضوح در کشورمان مشاهده کرد. ترور، کشتارو زندانی کردن علمای اهل سنت وجماعت ، خراب کردن مساجد در گوشه وکنار ایران، تبعیض در دانشگاههاو پادگان هاو… نمونه های بارزی از وحدت تشیع صفوی است.دامنه وحدت از نوع صفوی ایرانی فراتر از جمهوری اسلامی رفته و در عراق، فلسطین، لبنان ، سوریه وتازگی ها در افغانستان و کشور های آفریقایی شاهد آن هستیم.
سوال این است: آیا واقعا به این اعمال فاشیستی وحدت میگویند . هیچ وقت وحدت بین مسلمانان و رافضیان حاصل نشده ونخواهد شد زیرا رسیدن به وحدت با شعا رهای تو خالی و مراسم های پوچ و نمادین تحقق نمیابد واین گونه هفته ها به جز تزویر ونیرنگ چیز دیگری نیست.مسلما اگر جمهوری اسلامی خواهان همبستگی بود، وحدت را فقط منحصر در یک هفته نمی کرد و در طول سال عملا اقدام به ایجاد فضای وحدت و اخوت در بین تمام اقشار و مذاهب می کرد.
از نظام ولایت فقیه میخواهیم که از نام وحدت سوءاسفاده ننموده ونام وحدت را تحریف نکند بلکه به جای هفته وحدت از نام ـ هفته تقیه و نفاق ـ که خیلی برازنده تر است استفاده کند زیرا آنچه در این هفته بیشتر به چشم می خورد عمل به اصل اعتقادی روافض یعنی ـ تقیه ـ است نه وحدت .

عملیات لار زاهدان مرهمی بردلهای زخم خورده اهل سنت وبلوچ

یک هفته شعاروحدت؛ درعمل48هفته وحشت!
دردانگ نیوز: قبل ازآغازهفته مثلا وحدت رژیم کوردل بابه شهادت رساندن دوتن ازعلماء اهل سنت پیشاپیش این هفته مهم رابه جامعه اهل سنت تبریک گفت! وبا عمل ننگین اش حقیقت هفته وحدت را آشکارا نموده ونفاقش راعیان کرد.
خوشبختانه پس ازحادثه اعدام علماء اهل سنت بلوچستان طی یک درگیری بین مبارزین اهل سنت ومامورین رژیم دست کم دوازده پاسداربه هلاکت رسید وبا انتشاراین خبرآتش خشم مردم راتاحدی فروکش کرد ومردم رانسبت به انتقام خون رهبران وجوانان شهیدامیدوار کرد.
عملیات لار کمتراز مرهمی نیست که توسط مبارزین جان برکف وایثارگر بردلهای زخم خورده اهل سنت ایران گذاشته شد واین جنگ تارسیدن اهل سنت به حقوق مسلمه اکثریت اول مسلمانان جهان ودوم ایران ادامه خواهدیافت.
رهبران اهل سنت همواره برحفظ ورعایت حقوق جامعه اهل سنت وجلوگیری ازاهانت به مقدسات اهل سنت ازتریبون های شیعی تاکیدکرده اند. تلاش علماء حقانی بررسیدن اهل سنت به حقوق ازدست رفته اش ازراههای مسالت آمیز است؛ امانابخردی وتنگ نظری سران رژیم ومسئولین فعلی بالاخره بعضی ازآنهارا مجبوربه پیوستن به صفوف مبارزین نموده که برای استرداد حقوق اهل سنت ازخونشان دریغ نمی ورزند.
اگر اوضاع همین طور پیش برودآن روز دورنیست که تک تک فرزندان اهل سنت وعلماء آنها دست به اسلحه گرفته وبخاطرحفاظت جان ومال وناموس خودبه مبارزه مسلحانه بپردازند.
هفته وحدت یک تئوری فریبنده ورمزنفاق رژیم ولایت فقیه است وحقیقت آن برهمه حتی برای اهل تشیع واضح گشته است. این رژیم تمام هفته های زندگی ملت رابه "هفته وحشت" تبدیل کرده است وملت ستمدیده بخاطرنجات ازوحشت دست به هرکارخواهد زد.

بخشی از مصاحبه العربیة با امیر عبدالمالک رهبر انقلابی بلوچستان


عملیات روز گذشته سراوان و وحشت نیروهای رژیم

به گزارش آژانس خبری تفتان از سراوان روز گذشته پس از عملیات انفجاری کنار جاده ای در منطقه سیرکان سراوان ترس و وحشت نیروهای رژیم را فرا گرفته است و بالگردها در منطقه مشغول گشت زنی هستند و نیروهای از ترس نمی توانند از پایگاههایشان خارج شوند.
این گونه عملیاتها از مفید ترین انواع عملیاتها می باشند که موجب ترس و وحشت نیروهای رژیم شده و بالاخره نیروها را مجبور به عقب نشینی نموده وآنان را وادار به ترک منطقه می نماید.
از سوئی رژیم اخبار بلوچستان را کاملا سانسور نموده تا شکست و رسوائیش پوشیده ماند اما حقیقت پشت ابر نمی ماند و آنگاه اخبار پخش خواهند شد که دیگر جائی برای رژیم در بلوچستان نمانده باشد.

بیمارستان نبی اکرم زاهدان هنوز در اختیار نظامیان می باشد

بیمارستان نبی اکرم زاهدان هنوز در اختیار نظامیان می باشد

به گزارش آژانس خبری تفتان از زاهدان از روز 17 اسفند نیروهای نظامی کنترل بیمارستان نبی اکرم را در دست گرفته و از ورود بیماران عادی به این بیمارستان جلوگیری نمودند و حتی بیمارانی که از قبل در این بیمارستان بستری بودند را به بیمارستانهای دیگر منتقل کردند.
روز 17 اسفند شهر زاهدان شاهد پرواز هلیکوپترها و جت جنگی در فراز شهر بودند که نشان از درگیری در اطراف شهر زاهدان بود گزارشها از همت آباد حکایت از درگیری شدید بین نیروهای رژیم و مبارزان بلوچ بود طوری که چندین بالگرد منطقه را هدف موشک پرانی قرار داده و کوههای اطراف هدف موشکهای کاتیوشا قرار گرفت.
طبق گزارشهای دریافتی در این درگیری رژیم ایران با تمام نیروهای کماندو نیروی انتظامی و تیپ 2 سلمان سپاه منطقه را به محاصره در آورده و با پشتیبانی هوائی به مبارزان حمله نموده بود که طبق گزارشات دقیق نیروهای رژیم که از ساعت 1 بعد از ظهر با مبارزان جندالله درگیر شده بودند هنگام مغرب با دهها کشته پا به فرار نهاده و منطقه را کاملا ترک کردند.
جنبش جندالله تعداد هلاک شدگان رژیم را 15 تن اعلام کرده است اما گزارشات مردمی و همچنین گزارشها از داخل بیمارستان نبی اکرم تعداد هلاک شدگان را خیلی بیشتر از این می دانند و برخی گزارشها حاکی از هلاکت 48 پاسدار در این عملیات است.
این علمیات در نوع خود خیلی عجیب است که مبارزان با تعداد 45 مبارز در کمین هزاران نیرو قرار می گیرند ولی باز هم بر کمین کنندگان غالب می شوند و دهها تن از آنان را به هلاکت می رسانند.

به زودی گزارش دقیق و مفصلی از این عملیات را به زبان یکی از مبارزان حاضر در صحنه برای بازدیدکنندگان ارائه خواهیم داد.

شیخ یوسف القرضاوی: حکومت ایران، جنگ مذهبی را در كشورهای منطقه بهپیش میبرد


سنی نیوز:شیخ یوسف القرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین، در كنفرانسی در دانشگاه الازهر مصر هشدار داد: دولت ایران، جنگ مذهبی را در كشورهای منطقه به پیش میبرد.

روزنامه كویتی السیاسه نوشت: شیخ یوسف القرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین در حاشیه كنفرانس مجمع پژوهشهای اسلامی كه در الازهر برگزار شد، فتنهانگیزی حکومت ایران در كشورهای منطقه را به شدت رد كرد. وی با كلمات قاطع و شدیدی افزود: ما نمیپذیریم كه در خانه خودمان مورد حمله و جنگ قرار بگیریم./

پیام بازدیدکننده

بنام حق

خدمت شما وهمه زحمتكشان راه حق وآزادي هزاران هزار درود و سلام مي
فرستم، ننگ وشرم بر آزاديخواهان شعاري ودروغگوكه هرگز از ملتهياي مظلوم
همچون بلوچ....حرفي نميزنندوبيهوده دم ازحقوق ملت ايران ميزنند، بي بي سي
شما از صداي آمريكا هم بدتر شدي ظاهرا براي يك گروه خاصي فعاليت ميكنيد
انگار نميدانيد بلوچ وبلوچستاني درايران وجوددارد كه هرروز زيرباران ظلم
وآتش رژيم غرق ميشوند،روزي نيست بلوچي زيررگبارمرصاد(به جرم
امرارمعاش،عقيده..) جانش را ازدست ندهد ،بگذريم كه ازديگرامكانات محروميم
،مارانكشيد نكشيد نكشيد ،بي بي سي ها صذايشون هرگزدرنمياد.وازهمه آزادي
دوستان خواهشمندم كمرهمت راببنديدوارد ميدان عمل بشوييد كه ديگر داردديير
ميشود،پاينده وكامياب باشيد.
حق طلب آزاديخواه ازبلوچستان

آوای بلوچستان از حرف وحدیث مردم در مورد درگیری 17 اسفند نزدیک زاهدان می گوید


روز ۱۷ اسفند بسیاری از مردم زاهدان شاهد پرواز هلیکوبترهای متعدد بودند عده ای نیز شاهد مجروحین فراوانی در بیمارستان خاتم بودند.

در مورد نحوه این درگیری و تلفات نیروهای دولتی شایعات و سخنان بسیاری است که چون منابع دولتی در این مورد سخنی نگفته اند حقیقت امر مشخص نیست هر چه بوده یک درگیری شدید و گسترده بوده طوری که از چندین بالگرد و یک فروند هواپیمای جنگی استفاده شده است.

پیام تبریک برادر صباح الموسوي الأحوازي رهبر نهضت الاحوازیه به امیر عبدالمالک بلوچ به مناسبت پیروزی در عملیات اخیر مبارزان جنبش مقاومت مردمی


صباح الموسوی
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب برادر مجاهد امير عبدالمالك ريگي
رهبر جنبش مقاومت مردومي ايران (جندالله)
السلام عليكم ورحمه الله وپركاته
باكمال سرور و افتخار خبر عمليات غرور آفرين مجاهين شجاع جندالله و ملت غيور بلوچ در منطقه همت آباد زاهدان كه منجر به كشته و مجروح رسانيدن دهها نفر از افراد نظمي ومزدور رژيم منحوس ولايت سفيه شده است دريافت كرديم واين پيروزي جديد را به شما وتمام مجاهدان نيروي جنبش مقاومت مردومي تبريك مي گويم و از الله تعالى دعوت مي كنيم كه پيروزي هاي جديدي براي ملتهاي مظلوم وستم ديده در ايران بر دستهاي شما وديگر برادران مجاهد حاصل گردد٠
بار ديگر اين پيروزي جديد را تبريك عرض مي كنيم ومنتظر شنيدن اخبار عمليات جديد و پيروز مندانه شما هستيم٠
برادر و هم رزم شما
صباح الموسوي الأحوازي
الجمعـة 17 ربيـع الاول 1430 هـ 13 مارس 2009

رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ از یک خطر مسلم جان سالم بدر برد و باری دیگر توطئه رژیم خنثی گردید


رضا حسین بر
عبدالمالک ریگی، رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران، جندالله، از یک خطر مسلم جان سالم بدر برد. وی که روز شنبه، ۷ مارس، برای انجام یک ماموریت بسیارمهم، عازم زاهدان شده بود، بطور ناگهانی در محاصره نیروهای انتظامی قرار گرفت و از سه طرف گلوله باران گردید. نیروهای انتظامی که از قبل با امادگی کامل کمین کرده بودند، با سلاحهای سبک و سنگین به ریگی و یاران وی حمله کردند. برخورد ساعت یک بعد از ظهر شروع شد و تا ساعت هفت بعد از ظهر ادامه یافت.
در این جنگ صد ها نفر از ماموران جمهوری اسلامی شرکت داشتند. ۷هلیکوپتر‫ و دو هواپیمای جنگی انها را پشتیبانی میکردند. ریگی و همراهانش با پیش گرفتن تاکتیک های ضد کمین، از خودروها خارج شده و کم کم خود را از تیررس ماموران خارج کرده و با عملیات نظامی−چریکی، به تیر اندازی متقابل پرداختند.
‫ اندکی پس از جنک، ماموران با هلیکوپتر به بلوچها حمله کردند ولی با شلیک موشکهای سام مجبور به فرار شدند. بس از ان دو هواپیمای جنگی وارد کار زار شدند و منطقه را بمباران کردند ولی اسیبی به مبارزان وراد نیامد. در این زمان، ریگی و همراهانش توانستند خود را در موقعیتی قرار دهند که بر صحنه جنگ مسلط شوند. در نتیجه توانستند ماموران را مجبور به عقب نشینی نمایند.
‫در این جنگ که در شمال شرقی زاهدان اتقاق افتاد، جسد ۱۵ مامور بدست نیروهای بلوچ افتاد. یک بلوچ کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند. از تعداد مجروحان و کشته شدگانی که از صحنه برده شدند، اطلاعی در دست نیست.
‫در این جنگ فرماندهی عملیات مسقیما بر عهده عبدالمالک بود. در ضمن انهایی که باعث لو رفتن حرکت عبدالمالک شده بودند، دستگیر شدند و پس از اعتراف به خانوادهای شان تحویل داده شدند تا خود در باره شان تصمیم بگیرند.
در چند ماه گذشته،حد اقل چهار گروه مامور قتل عبدالملک شده اند که همگی دستگیر شده اند. یکی از این گروها اعلام کرد که پنج میلیون دلار در یافت داشته است.
‫‫پس از خروج نیروها مقاومت در تاریکی شب، هواپیماها تمامی ان منطقه را شدیدا بمباران کردند و موجب ویرانیهای زیادی گردیدند. اخرین خبرها حاکی است که فرماندهان نظامی بعلت شکست در کشتن و یا دستگیری عبدالمالک ‫ شدیدا مورد مواخذه قرار گرفته اند .

۱۳۸۷ اسفند ۲۳, جمعه

اطلاعیه جدید جنبش ، عملیات در سراوان


به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند امروز جمعه 23 اسفند 87 ساعت 10 صبح مبارزان شاخه نظامی شهید عبدالحمید اسفندکی در یک عملیات انفجاری کنار جاده ای در مسیر سیرکان _سراوان 12 تن از پاسداران رژیم را به هلاکت رساندند.
در این عملیات خودروی حامل نیروهای مسلح منهدم گردیده و تمامی سرنشینان خودرو به هلاکت رسیدند.
جنبش مقاومت جندالله ضمن تبریک این عملیات به مردم ستمدیده بلوچستان و ایران به رژیم هشدار می دهد نیروهایش را از منطقه خارج نماید در غیر این صورت هر روز هدف حملات قرار خواهند گرفت.
جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

۱۳۸۷ اسفند ۲۲, پنجشنبه

حماسه بلوچستان

حماسه بلوچستان حماسه بلوچستان
تقدیم به دلاوران جان بر کف جنبش مقاومت مردمی (جندالله) به مناسبت پیروزی باشکوه درعملیات ضد کمین 17 اسفند
بار دیگر سرزمین بلوچستان ، این دیار رشادت و مقاومت ، دیار ظلم ستیزان خستگی ناپذیر و غیور مردان مبارز شاهد خلق حماسه ای دیگر از فرزندانش، این داعیه داران ایمان و آزادگی در عصر ظلمت و خفقان بود.
تنی چند با سلاحی اندک، ولی با ایمانی وصف ناپذیر و رشادتی اسطوره ای در برابر جمعی کثیر و تا دندان مسلح ولی هراسان و متزلزل قرار می گیرند.نبردی نا برابر در شرف وقوع است. سپاه حق و لشکریان کفر و جهل در برابر هم صف آراسته اند.در این سو دلیرانی از تبار ایمان وآزادگی ایستاده اند که جز به رهایی نمی اندیشند و تن از ذلت بند پیراسته و برخاسته اند تا ستمدیدگان دیاری را از زیر یوغ بندگی دژخیمان برهانند وخود رها در وصال رب خویش شوند و در آن سو مزدورانی دنیا پرست جمع شده اند ، فاقد از ذره ای ایمان وآرمان که با اجبار ، اکراه و تنبیه و تذلیل به این کارزارشیران کشانیده شده تا با خونشان بزم عیش آخوندهای پایتخت را گرمتر کنند.
براستی این نبرد نا برابر است و مظاهر اقتدارو شکوه در برابر مصادیق ضعف و زبونی ایستاده اند.آری قدرت در ذره ذره وجود سلحشوران بلوچستان موج می زند ،آنان به ربی مقتدر دل داده اند و قدرت و توانشان در ورای ایمان به اوست.نبرد نزدیک است و تنی چند اما مصمم و ثابت قدم با لشکری بی شمار که وحشت درونشان را در رعشه دستانشان می توان دید، خواهند جنگید.
صدها مزدور هراسان و گریزان از جنگ و کارزار با پشتیبانی هفت هلیکوپتر ، دو جت جنگنده ، ده ها خودرو حامل سلاح نیمه سنگین و سنگین در یکسوی میدان و در آن سو تنی چند با سلاحی اندک ، وبراستی چه حقیر می نماید این افراد و ابزار پوشالی در برابر هیبت حقیقی ایمان ، آزادگی و جلای رشادت فرزندان بلوچستان .
شوق تحقق وعده حق در دیدگان مردان حق هویداست.و براستی چه کسی از خالق زمین و اسمانها بر وعده خویش وفادارتر است؟
نبرد آغاز می شود.دلیر مردان این کهن دیار با فریاد الله اکبر بر دشمنان زبون و ضعیف خویش می تازند ، آتش انتقام ستمدیده از ستمکار، فروزان تر می گردد و وحشت دژخیمان فزونتر. عرصه بر دشمن تنگ می گردد ،نه توان و جسارت رویارویست آنان را و نه راهیست برای گریز.
آری وعده پروردگار عالمیان تحقق می یابد و نصرت و مددش چنین قدرتی به بندگانش می بخشد.
پانزده دژخیم خامنه ای در بدو نبرد، زیر باران آتش خشم فرزندان بلوچستان به سزای تعدی بر مظلوم می رسند و برای همیشه به مأوایشان دوزخ می پیوندند و دهها تن دیگر زخمی می گردند وجای گلوله نشان عبرتی بر پیکر نحیفشان می تراشد که گر زنده بمانند درسی شود برای همه مستکبرین عالم و الباقی می گریزند.
میدان خالی می گردد وسکوت حکمفرماست . نجوایی به گوش می رسد .صدای دعاست. ذکر حق بر لب این جنگجویان جوان جاریست و خدای خویش را سپاس می گویند.دیده به آسمان دوخته و اشک، صورت غبار آلودشان را می نوازد.دست را به آسمان بلند کرده و با آه و سوز از رب خویش ملتمسانه می خواهند: که شهادت را، دیدار را ،وصال را ارزانیشان کند که از فتح بیش می پسندند.در گریه و تمنا ،در شور و شوق و در درد فراق یار وسودای شهادت و سعادت می گدازند که ناگهان آوای دلنشین امیر طنین می افکند که خطاب به سربازانش میگوید:
ای برادرانم ، ای پویندگان ره حق ، بیش مرنجید و صبور باشید که امروز ما فاتحیم و فردایی قریب رهسپار وادی حق. باید آن قدر در ره حق جان بفشانیم تا لایق درگاه و آراسته دیدار گردیم.
ندای الله اکبر باری دیگر مستولی می گردد و مبارزان بسوی سنگر باز میگردند.
و بدین سان برگ زرین دیگری به تاریخ مبارزات مقدس مردم غیور بلوچستان افزوده می شود.
ومن الله التوفیق

نوشته شده توسط :برادر سرمچار

اطلاعیه جنبش جندالله در مورد عملیات افتخار آفرین همت آباد زاهدان


بسمه تعالی
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران میرساند : مبارزان جنبش روز شنبه مورخ 17 اسفند ماه 1387 برابر با 07 March نزدیک شهر زاهدان در منطقه همت آباد در کمین نیروهای رژیم قرار گرفتند.
در این عملیات کمین صدها پاسدار رژیم با پشتیبانی 7 عدد هلی کوپترو 2 عدد جت جنگی شرکت داشتند هنگامیکه مبارزان در این کمین قرار گرفتند دست به عملیات ضد کمین زده و در یک تاکتیک جنگی دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند.در این عملیات 15 پاسداررژیم به هلاکت رسیده و دهها تن دیگر مجروح شدند .
همچنین در این عملیات یک مبارز به درجه ی رفیع شهادت نائل گردید و 5 تن دیگر از مبارزان دچار جراحاتی جزئی شدند.
مبارزان پس از اینکه دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند همراه با مجروحین و یک شهید منطقه را ترک کرده و به پایگاههای خود در کوههای بلوچستان باز گشتند.لازم به ذکر است که فرماندهی این عملیات را رهبر جنبش مقاومت امیر عبدالمالک بلوچ بر عهده داشتند.
فیلم این عملیات ضد کمین پیروزمندانه به زودی در اختیار عموم قرار داده خواهد شد.