۱۳۸۸ فروردین ۲۳, یکشنبه

شرکت در انتخابات برای اهلسنت گناه و کفر می باشد



شرکت اهلسنت در انتخابات به معنای تائید رژیم کافر و ظالم ایران می باشد و تائید کفر مسلمان را از دائره اسلام خارج می نماید.
شرکت در انتخابات یعنی تائید تخریب مدارس اهلسنت و شرکت اهلسنت در انتخابات به منزله راضی بودن از تخریب مدرسه دینی می باشد.
شرکت در انتخابات به معنای تائید دفن کردن مصاحف قرانی در چاههای فاضلاب می باشد و کسی که مرتکب چنین جنایتی شود و یا آن را تائید نماید کافر می شود.
شرکت در انتخابات به معنای تائید دشنام دادن به اصحاب و یاران پیامبر می باشد و این امر گناه و فسق و فجور و حتی کفر می باشد.
شرکت در انتخابات یعنی پذیرفتن اتهامات آخوندهای شیعه به ام المومنین عایشه صدیقه رضی الله عنه و پذیرفتن تهمت کفر و مسلمان را از اسلام خارج می نماید.
شرکت در انتخابات به معنای تائید اعدام علمای اهلسنت توسط رژیم می باشد
شرکت در انتخابات به معنای تائید ظلم و ستم رژیم می باشد و تائید ظلم مسلمان را از اسلام خارج می نماید.
شرکت در انتخابات به معنای پذیرفتن ولایت فقیه می باشد و پذیرفتن ولایت فقیه کفر می باشد.
هر کس در انتخابات شرکت کند کافر می شود و هر عالمی که می خواهد در این مورد بحث کند مدیریت آژانس خبری تفتان آماده بحث و مناظره در این مورد می باشد و بهتر است علماء ایمان مردم را نفروشند و فتوای شرکت در انتخابات ندهند.
مردم هم بدانند که شرکت در انتخابات کفر است و مسلمان را از دائره اسلام خارج می نماید و بهتر است به جای گوش دادن به حرف علمائی که دین را در برابر دنیا می فروشند به فکر اخرت باشند.
این پیام را به همه نقاط بلوچستان برسانید و هر کس می خواهد در این مورد گفتگو و بحث نماید دست اندرکاران آژانس خبری تفتان حاضر به پاسخگوئی هستند و این حرف ما مستند به کتاب الله و سنت رسول الله می باشد.
مدیریت آژانس خبری تفتان

هیچ نظری موجود نیست: