۱۳۸۸ فروردین ۸, شنبه

تلاش جمهوری اسلامی برای از بین بردن نام بزرگان اهل سنت


سنی نیوز :جمهوری اسلامی ایران که پرچم دار سنی ستیزی در منطقه است و در راه از بین بردن اهل سنت ازهیچ کوششی دریغ نمی ورزد برای رسیدن به این هدف شوم خود نیز این حربه را به کار برده است و نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا نام بزرگان اهل سنت را از سر زبانها بیندازد. بدین منظور در هر یک از ادارات ثبت احوال کشور خصوصا مناطق سنی نشین با قرار دادن دفتری شامل اسامی منتخب از طرف حکومت، به اشخاصی که برای فرزندان خود نام بزرگان اهل سنت را برگزیده اند شناسنامه صادر نمی کند.


هر ملت و امت در تاریخ خود دارای شخصیات و رجال مورد احترامی هست که همواره نامشان حکایت از رشادت و شهامت های آنان دارد.مسلما اسلام و مسلمانان از این قاعده مستثنی نبوده و در تاریخ درخشان و سراسر افتخار خود دارای کسانی بوده اند که با شنیدن نامشان در کالبد هر مسلمان جان تازه ای دمیده می شود.

بزرگانی که تمام زندگی و وجودشان را صرف خدمت به اسلام و مسلمین نموده اند و امروزه نامشان همچون ستارگان درخشان در آسمان اسلام می درخشد.

بدیهی است که هر مسلمان افتخار می کند که با نام گذاری فرزند خود به نام این بزرگان از تاریخ غنی اسلام حفاظت کند و یاد آنها را همواره در جهان زنده نگه دارند.اهل سنت که همواره احترامی خاص به بزرگان اسلام ـ اصحاب کرام ـ خلفای راشدین، اهل بیت، ازواج مطهرات و… ـ قائل بوده و هستند، همیشه افتخار شان این بوده است که نام آن بزرگان را بر فرزندان خود بنهند و این سنتی است که از صدر اسلام تا به حال ادامه داشته است.


مثلا می دانیم که سیدنا علی کرم الله به خاطر محبتی که با خلفای قبل از خود داشتند به منظور زنده نگه داشتن نام مبارکشان نام (ابوبکر)، (عمر) و (عثمان) را بر فرزندان خود نهادند همچنین سایر اسلاف و بزرگان و ائمه چنین روشی داشته اند.به هر حال این یک حقیقت مسلمه ایست که یکی از راه های مبارزه با یک ملت و مذهب از بین بردن نام بزرگانش می باشد.جمهوری اسلامی ایران که پرچم دار سنی ستیزی در منطقه است و در راه از بین بردن اهل سنت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد برای رسیدن به این هدف شوم خود نیز این حربه را به کار برده است و نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا نام بزرگان اهل سنت را از سر زبانها بیندازد.

بدین منظور در هر یک از ادارات ثبت احوال کشور خصوصا مناطق سنی نشین با قرار دادن دفتری شامل اسامی منتخب از طرف حکومت، به اشخاصی که برای فرزندان خود نام بزرگان اهل سنت را برگزیده اند شناسنامه صادر نمی کند.جالب این است که در این دفاتر اسامی دشمنان اسلام وجود دارد اما اسامی برخی از خادمین اسلام و عده ای از امهات المومنین نیست!!!

مثلا، کسرای ایران یا همان خسرو پرویز کسی بود که نامه رسول گرامی اسلام را پاره کرد و به آن بی احترامی نمود و پیامبر بر علیه او بد دعایی فرمود ولی سه نام ( خسرو ـ کسرا ـ پرویز) در این کتاب موجود است!!!


اما نام ام المومنین ـ حفصه (رض)ـ همسر گرامی پیامبر اسلام و دختر سیدنا عمر فاروق و مادر تمام مسلمین جهان در آن وجود ندارد!!!!.از این گونه موارد اسامی بسیاری هستند که نمی توان آنها را در این کتاب یافت مثلا:


اسامه: (خادم پیامبر و سرلشکری که پیامبر ایشان را در حالی که حضرت ابوبکر، عمر، عثمان و علی رضی الله عنهم حضور داشتند به عنوان سر لشکر مسلمانان برگزیدند)

نعمان: نام امام ابوحنیفه پیشوای مذهبی بسیاری از مسلمانان جهان


سعدیه: کنیه دایه پیامبر (حلیمه سعدیه)

معاویه: صحابی و کاتب وحی پیامبرو…

هزاران نام از این قبیل

و اسامی ای از این قبیل زیاد به چشم می خورد

آناهیتا: خدای آتش پرستان

آذرباد : نام موبدي در زمان شاپور دوم پادشاه ساساني

آذرشب: فرشته نگهبان آتش كه همواره در آتش است - نام آتشكده اي كه گشتاسب در بلخ بنا نهاد و گنجهاي خويش را در آن پنهان نمود

آرتاپارت : نام نگهبان كوروش دوم پادشاه هخامنشي

آرياز: نام يكي از سرداران هخامنشي

و…


جهت اطلاع بشتر از اسامی مورد تایید جمهوری اسلامی به این سایت مراجعه کنیدhttp://www.esm.ir/Default.asp

سخنان دکتر مولانا در مورد ایران و اهلسنت

آمریکا: حزب الله لبنان در حال قاچاق مواد مخدر


به گزارش آژانس خبری تفتان به نوشته روزنامه واشنگتن تايمز، منابع اطلاعاتی آمريكا گفتند حزب الله لبنان در حال قاچاق مواد مخدر و انسان به آمريكا از طریق مکزیک است.
اين روزنامه نوشت حزب الله لبنان که تحت حمایت رژیم تهران قرار دارد، مدتها است كه در كار قاچاق موادمخدر و انسان در کشورهای پاراگوئه، آرژانتين و برزيل است.
آنها گفتند آمریکا از نزديک روابط حزب الله و كارتل هاى موادمخدر و باندهای تبهکار را زيرنظر دارد.

گزارشهای داخلی حاکی از ارسال مواد مخدر توسط سپاه پاسداران ایران به حزب الله می باشد و بیشتر مواد مخدر توسط مخبران و مزدوران وزارت اطلاعات و سپاه به ایران و از ایران هم برای حزب الله ارسال می شود این در حالیست که جوانان بی گناه بلوچستان هر روز به اتهام حمل مواد مخدر اعدام می شوند و سران نظام خود مواد فروشی می کنند.

قول زرداری برای حل بحران سیاسی پاکستان


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی آصف علی زرداری، رئیس جمهوری پاکستان قول داده که برای رفع بحران سیاسی کشور حد اکثر تلاش را به عمل آورد.
آقای زرداری به پارلمان پاکستان گفت او توصیه خواهد کرد که کنترل مستقیم ایالت پنجاب توسط دولت مرکزی پایان یاید.
اداره مستقیم پنجاب توسط دولت مرکزی به رویارویی مخالفان با دولت منجر شده بود و آقای زرداری را رو در روی فرماندار پنجاب که از حزب نواز شریف، رقیب اصلی اش است، قرار داده بود.
وی همچنین وعده داد که برای حل این مناقشه به تدابیر دیگر نیز متوسل شود و گفت هنگامی که کشور با چالش های خارجی روبروست نباید با چالش های داخلی، دموکراسی را به مخاطره انداخت.
رئیس جمهوری پاکستان یک بار دیگر حمایت خود از استراتژی جدید دولت آمریکا برای شکست پیکارجویی و جنگ طلبی در پاکستان و افغانستان را اعلام داشت.
وی گفت پاکستان اجازه نخواهد داد که از خاک این کشور برای فعالیت های تروریستی علیه کشور دیگری استفاده شود ولی تاکید کرد که در عین حال باید حاکمیت پاکستان محترم شمرده شود.
ادعای ارتش پاکستان مبنی بر کشتن شورشیان
در تحولی دیگر، ارتش پاکستان ادعا کرده که 26 پیکارجو را در نزدیکی مرز افغانستان به قتل رسانده است.
به قرار گزارش ها نیروهای ارتش پاکستان با پشتیبانی هلیکوپترهای توپدار و آتش توپخانه در مهمند، در ایالت سرحد شمال غربی پاکستان، علیه پیکارجویان وارد عملیات شدند.
نیروهای امنیتی پاکستان چندین ماه است که در منطقه مهمند، با شورشیان طالبان درگیر هستند.
اوایل صبح امروز شنبه 28 مارس، نفرات طالبان 12 کامیون را که حامل تدارکات برای نیروهای ناتو در افغانستان بود، در ایالت سرحد شمال غربی پاکستان منهدم کردند.

استفتاء ، آیت الله روحانی : آیا داشتن سکس همزمان با چند دختر و زن که صیغه شده اند جایز و صحیح است ؟

برای مشاهده تصویر استفتاء روی تصویر زیر کلیک نمائید:

سنی نیوز :استفتاء ، آیت الله روحانی : آیا داشتن سکس همزمان با چند دختر و زن که صیغه شده اند جایز و صحیح است ؟ (عکس استفتاء را در ادامه مطلب مشاهده کنید )
استفتاء ، آیت الله روحانی : آیا داشتن سکس همزمان با چند دختر و زن که صیغه شده اند جایز و صحیح است ؟
جواب:بلی جائز شرعی است به شرط اینکه ان زن ها ودختر ها که صیغه شده اند بصورت دیکدیگر نگاه نکنندخود شوهر می تواند نگاه کند
سوال ۲-درصورت امکان بفرمائید تا چند تا مورد می شود صیغه کرد وسکس داشت؟
جواب:حدی معین ومحدودی ندارد

منبع: صفحه بالاترین
———————————-
شما چه نظری دارید؟؟؟

في إيران ... المرشد يزرع والنظام يحرق


في خبر دعائي مصور‘ يثير الضحك والحزن في ان معاً‘ نشرته وسائل الإعلام الإيرانية منتصف هذا الشهر ظهر فيه مرشد الثورة الإيرانية آية الله علي خامنئي وهو يقوم بزرع شتلتين تعبيرا عن احتفاله بأسبوع الطبيعية الذي تزامن مع حلول عيد النوروز الذي صادف في الـ 21 من آذار مارس الجاري.المضحك في الخبر ان المرشد أراد ان يحتفل بعيد النوروز شأنه شأن سائر أبناء جلدته ورجال الدين منهم خاصة من الذين يعتبرون هذا العيد جزء من هويتهم الثقافية والوطنية والدينية و لكنه ان يموه بالأمر لعلمه ان هذا العيد أصله مجوسي ويتعارض مع الإسلام الذي حدد أعياد المسلمين بالأضحى المبارك والفطر السعيد وما بقي فهي خرافات لا صلت لها بالإسلام ولكن المرشد لا يجرأ على قول ذلك لأمرين‘ الاول هو ان عيد النوروز جزء لا يتجزأ من الثقافة القومية والوطنية الإيرانية وعلى هذا فان أي مساس بهذا العيد يعد خيانة قومية يجلب النقمة على المرشد من الخاصة قبل العامة .

شبه‌نظامیان به کامیون‌های نظامی ناتو حمله کردند


به گزارش آژانس خبری تفتان در تازه‌ترین دور این حملات بیش از ده شبه‌نظامی در حمله‌ای غافلگیر‌کننده به کاروانهای انتقال تجهیزات به سربازان ناتو در افغانستان حمله کردند.
پاکستان همچنان در ناآرامی دست و پا می‌زند.دولت این کشور این روزها لحظات سختی را تجربه می‌کند.بیست و چهار ساعت پیش بود که حمله یک عامل انتحاری به مسجدی در شهر جمرود در شمال غربی پاکستان جان حداقل پنجاه نمازگزار را گرفت و بیش از هشتاد نفر را زخمی کرد. درست در شرایطی که باراک اوباما در یکی از مهم‌ترین نطق‌های خود از زمان راه‌یابی به کاخ سفید،پاکستان را قلب مرکز مبارزه با القاعده می‌داند ، شبه‌نظامیان همچنان در شمال غربی این کشور که از مناطق هم‌مرز با افغانستان است، کاروان‌های انتقال تجهیزات نظامی به ناتو را هدف قرار می‌دهند. در تازه‌ترین دور این حملات بیش از ده شبه‌نظامی در حمله‌ای غافلگیر‌کننده به کاروانهای انتقال تجهیزات به سربازان ناتو در افغانستان حمله کردند.


در جریان این حمله حداقل 12 کانتینر حامل این مواد آسیب جدی دید. فرمانده پلیس پیشاور که این حادثه در آن رخ داده‌است در بیانیه‌ای این حمله را تایید کرده اما اعتراف کرد که نیروهای پلیس موفق به دستگیری شبه‌نظامیان نشده‌اند.
نیروهای ناتو و سربازان امریکایی حاضر در افغانستان بیش از هفتاد و پنج درصد از تجهیزات نظامی و مهمات مورد نیاز خود را از طریق کانال‌های ارتباطی پاکستان دریافت می‌کنند. این در حالیست که شبه‌نظامیان و نیروهای طالبان از بیش از شش ماه پیش تا کنون بارها به منظور تضعیف جایگاه ناتو در افغانستان به این کانال‌های ارتباطی حمله کرده‌اند.

پنجاه کشته در حمله انتحاری در پاکستان



به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبر آنلاین عامل انتحاری با منفجر کردن خود در مسجدی در شمال غرب این کشور 80 نفر را زخمی کرد.
ناآرامی بار دیگر پاکستان را در آغوش گرفت.

هنوز مدتی از خاموش شدن شعله اختلافات سیاسی میان رهبران پاکستانی نگذشته‌است که انفجار بمبی در شهر جمرود در شمال غرب پاکستان توجه مقامات این کشور را به خود جلب کرد. این بار بمب در مسجدی در شهر مرزی جمرود و درست زمانی که نمازگزاران خود را برای ادای نماز جمعه مهیا می‌کردند،منفجر شد.

حمله ای تروریستی که بر اساس گزارش‌های رسیده تا کنون 48 کشته بر جا گذاشته است.خونبارترین حمله تروریستی در طول یک سال جاری امروز در شهر جمرود رخ داد. بیمارستانهای این شهر که به ندرت شاهد این قبیل اتفاقات است مملو از بیمارانی است که از مسجد به درمانگاه‌ها منتقل می‌شوند.
عامل این بمب گذار انتحاری پس از رساندن خود به میان جمعیت دکمه قرمز رنگ روی کمربند انتحاری را فشار داده و خود و حداقل 50 تن دیگر را در لحظه کشت.به گفته شاهدان عینی درست در لحظه‌ای که امام جماعت مسجد نیت کرده و گفت : الله اکبر. صدای انفجار مهیبی مسجد را لرزاند.یکی از سربازان محلی که برای شرکت در نماز جمعه به مسجد رفته‌ بود در این خصوص به خبرنگاران گفت: پس از شنیدن صدای بمب و به راه افتادن سیلی از خون احساس کردم که همه چیز تمام شده است. چند لحظه بعد چشمانم را که باز کردم در میان کشته‌شده‌گان بودم.

این حمله درست در روزی انجام گرفت که باراک اوباما رئیس‌جمهوری ایالات متحده در خصوص استراتژی دولتش در برابر پاکستان سخنرانی کرد.باراک اوباما که با انتصاب نماینده‌ای ویژه برای رسیدگی به امور افغانستان و پاکستان در نخستین روزهای راه‌یابی به کاخ سفید به همگان فهماند که این دو کشور از اولویت‌های ایالات متحده است استراتژی خود در قبال شبه‌نظامیان افغانستان و پاکستان را اینگونه تشریح کرد: متفرق کردن ، شکست دادن و در نهایت انهدام کامل شبه‌نظامیان.
یک مقام محلی شهر جمرود شبه‌نَظامیان مسلمانی را مقصر می‌داند که برای تلافی تلاش‌های دولت برای حفظ امنیت در مسیر انتقال تجهیزات به ناتو در افغانستان اقدام به حمله به نمازگزاران کرده‌اند. در میان کشته‌شده‌گان تعدادی از مقامات محلی هم دیده می‌شوند.
افزایش خشونت در پاکستان انتقادات فراوانی را متوجه نخست وزیر و رئیس‌جمهوری پاکستان کرده‌است. آصف علی زرداری همسر بی‌نَظیر بوتو در حال حاضر رئیس‌جمهوری پاکستان است و از سوی منتقدان به عدم توجه به اوضاع امنیتی کشور متهم شده‌است.آمار اولیه حاکی از زخمی‌شدن حداقل هشتاد نفر در این حمله انتحاری است.

درگیری ناجا با نيروهاي تجزیه طلب در شوشتر


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از فرارونيروي انتظامي شهرستان شوشتر از شامگاه گذشته با اشرار منطقه درگير شده است و همچنان درگيري‌ها در منطقه شعيبيه شوشتر ادامه دارد.

فرمانده ناحيه انتظامي شهرستان شوشتر با تائيد اين خبر به خبرنگار "آینده" گفت: در روز‌هاي گذشته با انجام فعاليت‌هاي اطلاعاتي و شناسايي‌هاي دقيق از محل استقرار اشرار براي دستگيري آنها در منطقه شعيبيه شوشتر اقدام شد، كه پس از درگيري با آنها يكي از اشرار كشته شد.

سرهنگ دوم عيسي ماكنالي افزود: فعاليت‌ها براي شناسايي محل اختفا و فرار اشرار در حال انجام است و هنوز نيز كم و بيش درگيري‌ها ادامه دارد.

وي افزود: در درگيري‌هاي انجام شده يكي از سربازان نيروي انتظامي شوشتر به ضرب2 گلوله زخمي و در بيمارستان مداوا شد و حال عمومي وي رضايت بخش است. وي تاكيد كرد: فعاليت‌ها تا دستگري اين اشرار و مجازات آنها ادامه دارد.

گفتني است اين درگيري ها با نيروهاي تجزیه طلب است كه در اين منطقه مستقر هستند كه در ماه هاي گذشته نيز درگيري هاي شديدي با نيروي انتظامي داشته اند.

پیام به اوباما ,طنز


اوباماجان!
خطاب به من و رهبرم پیام داده بودی. دمت گرم. الحق که اهل تغییری. این پدر و مادرم پایشان لب گور است اما دل نمی‏کنند و می‏خواهند بیایند مرا ببینند. تغییری بده قبل از آنکه اجل برسد، ویزایشان برسد. اینجا هم آنقدر لفت و لیسش ندهند که در مراسم انگشت نگاری عزرائیل بچسبد خِرِّشان را.سعدی و بنی‏آدم و زندگی خوب و اینجور خرت و پرت‏ها را که دربست با تو هم عقیده‏ام.در مورد رهبرانم کمی زیادی اوباما هستی. تو فکر می‏کنی حضرت رهبر همانی است که در ایرانشهر پیاده راه می‏رفت و چپق دود می‏کرد؟ اخوی، برای خودش فرعونی شده سوار برملت. چپق‏ها می‏کند چاق.برادر! ریشی بگذار. تسبیحی بگیر دستت. باراک و اوبامایی‏ات را بگذار کنار. حسینی‏ات را پر رنگ کن. زیارت امام رضایی برو. حیا کن. یوتوب را رها کن. به نزدیکی حوزه و کاخ سفید بیندیش، و الا چه پیامی؟ چه کشکی؟

۱۳۸۸ فروردین ۷, جمعه

مصاحبه دردانگ نیوز با کمال ناروئی سخنگوی جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)



اشاره: یکی از اساسی ترین وظایف رسانه ها ایجاد ارتباط بین مردم و دولتمردان و رهبران آنهاست.رسانه های محدود اما کاملاْ فعال اهل سنت کشور همواره پلی ارتباطی بین مردم و شخصیتهای برجسته که در تلاش اند حقوق اهل سنت را از رژیم بگیرند بودند.

به همین منظور "دردانگ نیوز" توسط پایگاه اطلاع رسانی جنبش مقاومت مردمی جندالله مصاحبه ای با سخنگوی جندالله انجام داده که هم اکنون پیش روی شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دارد.


دردانگ نیوز: لطفاْ در مورد برنامه آینده جنبش توضیح دهید آیا جنبش به انجام عملیات فدائی ادامه خواهد داد؟
با سلام و دروداز زحمات و تلاشهای شما در اطلاع رسانی سپاسگذارم و از ایزد منان برای شما آروزی پیروزی و موفقیت دارم.

سخنگوی جنبش: برنامه ها و استراتژیهای ما طبق واقعیتهای موجود ( جامعه ، جنبش )اتخاذ می گردد اما در مورد عملیاتهای اسشتهادی باید بگویم به امید الله ادامه خواهند یافت و اولین عملیات استشهادی با موفقیت انجام گرفت و اگر بخواهیم آن را تحلیل نمائیم فقط می توانیم بگویئم عملیات استشهادی سراوان کمر رژیم را در بلوچستان شکست شاید برای بسیاری این امر قابل قبول نباشد اما برای ما که در نبرد با رژیم هستیم کاملا ملموس است و این عملیات قدرت جنبش را چند برابر کرد و رژیم این را به خوبی می داند اما چون نمی خواهد این عملیاتها انجام گیرد و ما دلسرد شویم سیاست سانسور را در پیش گرفت تا ما چنین برداشت کنیم که این گونه عملیاتها تاثیر زیادی بر رژیم ندارد اما برای ما کاملا روشن بود و تاریخ این را اثبات خواهد کرد به همین خاطر عملیاتهای استشهادی ادامه خواهند داشت.
دردانگ نیوز: آیا این خبر صحت دارد که فرمانده جنبش امیر عبدالمالک ریگی در عملیات لار مجروح شدند؟ آیا جراحت شدیدی برداشتند؟
سخنگوی جنبش: رهبر عزیز امیر عبدالمالک در عملیات 17 اسفند جراحات جزئی برداشتند و الحمدلله الان جراحات ایشان التیام یافته و سالم و تندرست هستند.

دردانگ نیوز: عموماْ وزارت اطلاعات باعث دستگیری مبارزین جنبش میشه ولی هدف نیروی انتظامی و امثال آن قرارمیگیرند. چرا دفتر وزارت اطلاعات را مورد حمله قرار نمی دهید؟
سخنگوی جنبش: درست است که جنایات توسط وزارت اطلاعات انجام می گیرد با اینکه نیروی انتظامی هم در جنایات نقش خود را دارد اما جنگ ما یک جنگ چریکی و پارتیزانی است و این جنگ شرائط و ادوات خود را دارد و اگر چه نیروهای انتظامی هدف قرار می گیرند اما تاثیر آن بر کل نظام است و با گسترش آن تاثیر آن هم بر نظام سنگین تر می شود و تمامی جنگهای چریکی در دنیا چنین هستند و اگر مورد مطالعه قرار گیرند این اشکالات خود به خود برطرف می شوند.
دردانگ نیوز: آیا جنبش تصمیم دارد دامنه عملیات هایش را به خارج از استان گسترش دهد؟
سخنگوی جنبش: قبلا گفتم استراتژیها و برنامه ها طبق واقعیتهای جامعه و جنبش اتخاذ می شوند البته همانطور که رهبر عزیز در مصاحبه با تلوزیون العربیة بیان داشتند ما این قدرت را الحمدلله داریم ولی اجرایش منوط به تصمیم فرماندهان جنبش و خود رهبر می باشد.
دردانگ نیوز: برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از اینکه به ما وقت دادید بسیار سپاسگذارم.

سخنگوی جنبش: من هم از شما به خاطر فعالیتهایتان سپاسگذارم وامیدوارم موفق و پیروز باشید.

با تشکرکمال ناروئی

سخنگوی جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)


People's Resistance Movement of Iran
روابط عمومی جنبش مقاومت مردمی ایران
حرکة المقاومة الشعبیة الایرانیة
(جندالله)

دروغپردازیهای پاسدار احمدی مقدم در مورد عملیات لار


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالیکه خبر درگیری لار روز هفدهم اسفند کاملا سانسور شد احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگاران با اعتراف به این عملیات به دروغپراکنی پرداخت و گفت:تروريستها و اشرار مسلح (مبارزان )چندي پيش سعي داشتند از دو سه منطقه مرزي وارد کشور شوند که با حضور به موقع نيروهاي مرزباني ناکام ماندند تا اينکه در نهايت از طريق مرز لار قصد ورود داشتند که با ماموران درگير شدند.

احمدی مقدم در این گفتگو که ایرنا آن را منتشر کرده است به دروغ مدعی شد در اين درگيري تعدادي از اشرار و تروريستها به هلاکت رسيدند که جنازه سه نفر آنان بدست آمده است.

این دروغ آشکار پاسدار احمدی مقدم است و اگر واقعا جنازه 3 نفر بدست آمده است چرا تصاویر از تلوزیون پخش نشد و حقیقت این است که فقط 1 تن از مبارزان در این درگیری به شهادت رسید و دهها تن از پاسداران رژیم به هلاکت رسیدند که پاسدار احمدی مقدم از از خجالت نتوانست اشاره ای به تلفات خود کند چون کمین را نیروهای رژیم زده بودند ولی بیچاره ها بیشتر تلفات دادند.

احمدی مقدم دروغی دیگر هم تحویل داد و گفت :اطلاعات بسيار دقيقي از تعداد تلفات آنان (مبارزان جندالله ) در دست نيست اما بر اساس اطلاعات بدست آمده 18 نفر آنان در درگيري اخير زخمي شده اند.

این هم دروغی دیگر این در حالیست که مبارزان صادقانه اعلام کردند 5 تن از مبارزان مجروح شدند و آن هم جراحاتی جزئی ولی مجروحین نیروهای رژیم به حدی زیاد بود که بیمارستان نبی اکرم زاهدان کاملا برای آنان تخلیه شد و تا یک هفته از پذیرش بیماران عادی خودداری نمود این خود تعداد زیاد مجروحین رژیم را ثابت می کند.

و ان شاء الله همه چیز در فیلم عملیات که توسط مبارزان تهیه شده است و به زودی پخش می شود روشن خواهد شد.


اقدامات وحشیانه رژیم شکنجه گر ولایت فقیه در اردبیل



گزارش دریافتی: رامین صادقی اصل از فعالین مدنی آذربایجانی در اردبیل که روز ۱۷ بهمن ۸۷ در خانه پدریش بازداشت شده است کماکان در شرایط وخیم و زیر شدید ترین شکنجه ها در بازداشتگاه وزارت اطلاعات اردبیل به سر می برد.
به گفته یکی از زندانیانی که به تازگی از بازداشتگاه اداره اطلاعات اردبیل آزاد شده است ماموران بطرز هولناکی رامین و برادرش محمد صادقی را شکنجه کرده اند. بازجویان آنها را به مدت چند روز از یک پا آویزان کرده و با دستگاهی به نام چرخ و فلک شکنجه کرده اند.
دادن شوک الکتریکی به آلات تناسلی و سایر نقاط حساس بدن، ضرب و شتم شدید، زدن شلاق با استفاده از کابل ، سلول انفرادی، بی خوابی دادن و توهين و تحقير نیز از جمله دیگر روش هايی بوده که جهت گرفتن اعترافات دروغین به کار برده شده است.
به گفته این منبع موثق، برادران صادقی تحت این شکنجه های شدید جسمی و روحی مجبور به اقرار به کارهای ناکرده شده اند.

ایران پرس نیوز

كاريكاتوريست آمريكايي خشم محافل صهيونيست را برانگيخت



به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از شبكه خبري سي‌ان‌ان، گروههاي صهيونيست سيل محكوميت‌هاي خود را عليه كاريكاتوريست آمريكايي كه در روزنامه آمريكايي واشنگتن پست اثر خود را منتشر كرده بود، گسيل كردند.

"پت اوليفانت " خالق اين كاريكاتور در قالب طنز جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي در غزه را به تصوير كشيده است. كميته‌اي صهيونيستي موسوم به "سيمون ويزنتال " كه از سال 1913 در آمريكا تاسيس شده است، اين اقدام را دشمني نگران‌كننده با اسرائيل توصيف كرده است.

اين كميته كه هدف اصلي آن زنده نگه داشتن هولوكاست در ياد مردم آمريكاست، اعلام كرده است كه اين كاريكاتور مانند تبليغات خصمانه با اسرائيل در زمان نازي‌ها و شوروي سابق است. در اين كاريكاتور غزه به صورت يك زن كوتاه قامت نشان داده شده است كه كودكي را در آغوش دارد، از سوي ديگر يك مرد بدون سر با شمشيري در دست، درشكه‌اي را به سوي او مي‌راند كه ستاره داود در درون آن قرار دارد، ستاره داود در اين تصوير دو فك و دندان‌هاي درنده‌اي دارد.

اين كميته صهيونيستي اعلام كرده است كه كاريكاتور مزبور ستاره داود را به صورت منفوري در اين تصوير به كار برده است. روز چهارشنبه گذشته نيز اين كميته در بيانيه‌اي از واشنگتن پست و ديگر پايگاه‌هاي اينترنتي خواسته بود كه اين كاريكاتور را از بين ببرند.

اين در حالي است كه موسسه جهاني روزنامه‌نگاري كه اثرهاي اين كاريكاتوريست را منتشر مي‌كند در بيانيه‌اي اعلام كرده است كه اوليفانت مانند هر كاريكاتوريست ديگري هنر خود را در بيان مسايل مهم پيرامون خود به كار بسته است و جدالي كه سر اين كاريكاتور به وجود آمده دليلي بر نبوغ بي‌نظير وي است.

نیروهای سپاه مرز بلوچستان با پاکستان و افغانستان را تحت کنترل خود در آوردند

نیروهای سپاه بر بالای تپه مرزی بین بلوچستان و افغانستان

به گزارش آژانس خبری تفتان نیروهای سپاه پاسداران مرز بلوچستان با پاکستان و افغانستان تحت کنترل خود در آورده و سر هر چند متری یک مامور سپاه مستقر شده و هر صد متری خیمه زدند.

خبرنگار تفتان از زاهدان می گوید هزاران نیروی سپاه با تجهیزات کامل مرز را تحت کنترل خود در آورده اند و نیروی انتظامی فقط به حالت پشتیبانی در امده است.

روز چهارشنبه فرمانده نیروی انتظامی پاسدار احمدی مقدم از سپاه تقاضای همکاری کرد چون نیروی انتظامی در تمامی نبردها با جنبش مقاومت جندالله با شکست مواجه شده است اگر چه سپاه در درگیریها نیروی انتظامی را همراهی می کرد اما استقرار نیروهای سپاه در مرز نشان می دهد که به طور کامل کنترل منطقه به سپاه سپرده شده است.

سال سیاه هشتاد و هفت گذشت



سال هشتاد و هفت با تمام تلخی ها و بحرانهایش سپری شد.آنچه از آن سال سیاه به یادگار ماند اعدامهای گسترده در بلوچستان که با هدف نسل کشی و از بین بردن بلوچها انجام شد،بود از دیگر دستاوردهای دولت جناب احمدی نژاد میتوان به تخریب حوزه علمیه و مسجد روستای عظیم آباد و انداختن قرآنهای موجود در آن مکان به داخل چاههای فاضلاب،ترور شیخ علی علی دهواری روحانی مطرح بلوچستان توسط ماموران جمهوری اسلامی و دهها مورد دیگر که اشاره کردن به آنها نیازمند زمان است.

در کنار این، وجود مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی و بسته شدن مرزهای بلوچستان با دو کشور پاکستان و افغانستان بر شدت فقر مردمی که همیشه از الطاف سردمداران حکومت به اصطلاح اسلامی محروم بوده اند افزود.


در این میان عده ای زابلی که جیره خوار جمهوری اسلامی هستند با تبلیغات غیر واقعی خود سعی کردند اقدامات جنایتکارانه خود را که باعث یتیم شدن بسیاری از کودکان بلوچ و بی سرپرست شدن صدها زن و کودک شد به باد فراموشی سپرده و دولت نهم را به عنوان دولتی که خدمات زیادی برای بلوچستان انجام داده است معرفی کنند.


این بحرانهای به قدری عمیق است که رهبر جمهوری اسلامی برای اولین بار لب به سخن گشود و در اولین روز سال هشتاد و هشت علیه بلوچها موضعگیری کرد.وقتی آقای خامنه ای رهبر جمهوری برای اولین بار جریانات مسلحانه بلوچها علیه جمهوری اسلامی را محکوم کرد واقعا متاسف شدم چراکه تاحالا بسیاریها فکر میکردند جنایات و سرکوبهایی که علیه بلوچها در بلوچستان و کرمان صورت میگیرد به دور از چشم مسئولین رده بالای جمهوری انجام می گیرد.او به علت وجود نا امنی ها در بلوچستان هیچ اشاره ای نکرد.

اگر چه خامنه ای اشاره مستقیمی به بلوچها نداشت اما آنچه که او از آنها به عنوان" اشرار شرق کشور" یاد کرد همان بلوچهایی هستند که ناامید از جمهوری اسلامی دست به اسلحه برده و نیروهای نظامی که سهم عمده ای در سرکوب مردم دارند را هدف قرار داده اند.


به هر جهت سال هشتاد و هفت پرونده سیاهی بود که جمهوری اسلامی در محافل و اذهان عمومی بوجود آورد از امروز به بعد دیگر به حوادث تازه بلوچستان اشاره خواهیم کرد امیدوارم در سال هشتاد و هشت حوادث ضد بشری سی سال گذشته در بلوچستان تکرار نشوند.

توطئه برای ترور ملا سیف الله حسینی ، توسط قاتلین در بند زندان ملایر!!


دوربـــيين نـــيــوز : به گزارش خبرگزاری دوربین نیوز: ملا سیف الله حسینی، فعال مذهبی شهرستان جوانرود و کردستان، که در زندان ملایر دوران محکومیت 2.5ساله اش را سپری مینماید در وضعیت بسیار نگران کننده ای بسر میبرد.در تماس تلفنی مدیریت سایت دوربین با یکی از بستگان این روحانی محبوب وشناخته شده ی کردستان مطلع شدیم که وضعیت ایشان در زندان بسیار ناگوار است.

به طوری که در آخرین ملاقات، وی به شدت از نحوه برخورد زندانبان و زندانیان اظهار نگرانی کرده، واظهار داشته برخی از زندانیان وی را تهدید به قتل نموده اند. خانواده این فعال سیاسی مذهبی کرد با اشاره به اینکه نگران امنیت جانی وی هستند افزودند: مشکلات ملا سیف الله را در خصوص نحوه برخورد با وی که از طرف بعضی از زندانبان ها و تحریک برخی افراد به آزار و اذیت میپردازند به مسولان زندان و دستگاه قضایی انتقال داده ایم اما تاکنون پاسخ مناسبی به ما ارائه نگردیده است.

لازم به ذکر است ماموستا سیف الله حسینی پس از اتمام دوران محکومیت 2.5 ساله اش بایستی برای ادامه زندگی(تبعید) به سمیرم اصفهان نقل مکان نماید.مدیریت سایت دوربین با آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت همراه با عزت برای ماموستا سیف الله حسینی اعلام می دارد که ماموستا سیف الله حسنی سوابق و کارنامه ای درخشان در فعالیت بیش از 30 ساله ی خود در زمینه ی ارشاد مردم مناطق کردستان دارد.درادامه می توانید چند عکسهای ماموستا سیف الله حسنی در داخل زندان را مشاهده نمایید.

قرآن؛ کتابی شگفت انگيز



سنی نیوز :شگفت انگیز دانستن قرآن فقط به مسلمانانی که این کتاب برایشان ارجمند ومورد احترام است، مربوط نمی شود بلکه غیر مسلمانان نیز آن را کتابی شگفت انگیز می دانند و حتی افرادی نیز که به شدت از اسلام متنفرند، به شگفت انگیز بودن آن اقرار می کنند .


آیت الله!! آخوند خوئی و سیگار کشیدنش و اظهارات دانشمند

شکستگی سد در اندونزی دهها نفر را کشته است


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی شکستگی یک سد در اندونزی باعث آب گرفتگی در یک منطقه وسیع شده و جان دهها نفر را گرفته است.
روز جمعه، 27 مارس (7 فروردین)، مقامات محلی در منطقه سیرندیو، استان تانگرانگ، واقع در جنوب غرب جاکارتا، پایتخت اندونزی، گزارش کردند که سد واقع در نزدیکی این منطقه شکسته و جاری شدن سیل باعث آب گرفتگی صدها خانه و غرق شدن دست کم پنجاه نفر شده است.
تانگرانگ از مناطق عمده گردشگری در اندونزی محسوب می شود و احتمالا تعدادی از قربانیان این حادثه از بازدیدکنندگان از این محل بوده اند.
گفته می شود که ویرانی و تلفات به خصوص در محله های فقیر نشین و پر جمعیت حومه شهر، که ساختمان های مسکونی آنها به شکلی مناسب بنا نشده، بیش از سایر محله ها بوده است.
به گفته منابع محلی، ارتفاع آب در بخش هایی از منطقه به بیش از چهار متر می رسد و این نگرانی وجود دارد که آمار تلفات این حادثه بیش از آن باشد که تا کنون اعلام شده است.
هنوز دلیل شکستن سد مشخص نشده اما یک از مقامات محلی گفته است که چندین ساعت بارندگی سنگین باعث شد تا سطح آب دریاچه پشت سد به سرعت افزایش یابد و احتمالا باعث شکستگی دیواره سد شود.
مشکلات امدادرسانی
سازمان های امدادرسانی در اندونزی گروه های نجات را به منطقه اعزام داشته اند اما با وجود کاهش تدریجی سطح آب، گل و لای باقی مانده از سیلات اقدامات آنان را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

امدادرسانان حادثه دیدگان را از منطقه منتقل می کنند
تصاویر تلویزیونی امدادرسانان را نشان می دهد که به دشواری از میان گل و لای عبور می کنند و حادثه دیدگان را با استفاده از قایق و شناورهای دست ساز از محل واقعه به نقاط مرتفع تر انتقال می دهند.
معاون رئیس جمهوری اندونزی به منطقه سفر کرده و قرار است سوسیلو بامبانگ یودهویونو، رئیس جمهوری هم برای نظارت بر عملیات امدادرسانی عازم محل حادثه شود.
کارشناسان گفته اند که این سد چند دهه پیش ساخته شده و حجم آب دریاچه پشت آن معمولا به حدود دو میلیون متر مکعب می رسید و پیش از وقوع حادثه اخیر، نشانه ای از فرسایش یا شکستگی در دیواره سد دیده نشده بود.
هنوز هیچ توضیحی در مورد علت شکستگی دیواره این سد در دست نیست و قرار است پس از فرونشستن آب، کارشناسان به بررسی این واقعه بپردازند.
به گفته خبرنگار بی بی سی در جاکارتا، جاری شدن سیل در این شهر واقعه ای بی سابقه نیست زیرا شبکه فاضلاب شهر قدیمی است و با گسترش ساخت و سازهای شهر، ظرفیت لازم برای مقابله با باران های شدید را ندارد.
د ر سال 2007، جاری شدن سیل در پایتخت اندونزی بیش از پنجاه کشته برجای گذاشت.

الجزيره: اقدامهاى دولت مراكش عليه دخالتهاى ايران


سنی نیوز :تلويزيون الجزيره گزارشى از اقدامهاى دولت مراكش عليه دخالتهاىايران پخش كرد: رباط اقدامهايى را شروع كرده است تا هر منبع بحران زايى را كه به حکومت ايران و حزبالله ربط دارد، بخشكاند.
برخى مراكز كه تحت عنوان كتابخانه يا مراكز فرهنگى فعاليت مىكنند در اين رديف هستند. هم‌چنين يك مدرسه تحت پوشش تعاليم شيعى متهم به ترويج فتنهگرى مذهبى است كه توسط دولت مراكش بسته شد.
سفارت ايران هم كه مقامهاى مراكش بصراحت مىگويند تحت پوشش سازمانهاى فرهنگى اقدام به فتنهگرى مذهبى مىكند تعطيل گرديد.
دولت مراكش هم‌چنين بسيج گستردهيى را در ساير زمينهها براى مقابله با دخالتهاى ايران شروع كرده است. مقامهاى مراكز از زمان انفجارهاى دار البيضاء در فوريه سال گذشته از دستگيرى اعضاى يك هسته متشكل از سران حزب ”بديل هزارى“ و ”حزب امت“ خبر دادند و اعلام داشتند كه آنها با ايران و حزبالله در ارتباط بودند.
محمد ظريف، پژوهشگر گروههاى اسلامى به تلويزيون الجزيره گفت: مقامهاى مراكش همواره نگران طرح و برنامه‌هاى رژيم ايران هستند

نبردی پرخروش


در این دریای خون لاله زاران
در این دشت کویر سوگواران
در این جنگل سرای سربداران
چه راهی جز خروج سرمچاران
بپا خیزید ای مردان بی باک
دلاور مردمان خطه پاک
که اینک وقت جنگی بی امان است
حقوق و خون خلقم پایمال است
چه گویم از کدامین درد فریاد
ز خونابه ز این بیداد بیداد
بیا بنگر که حق مادر این بود
تعدی بر سر خواهر چنین بود
چه شد آن یال و کوپالت دلاور
صدای تیر و شلاقت دلاور
چه شد آن تیغ تیز مرگبارت
صدای بلبل خوشخوان یارت
بیا بر خیز و شمشیرت بغران
به تیغ تیزگردن را ببران
بتازان اسب عزت را که جنگ است
که اینک وقت بیداد تفنگ است
بپا خیزید ای مردان بی باک
دلاور مردمان خطه پاک
که اینک بلوچستان به جنگ است
نبردی پر خروش و بی درنگ است
یار محمدزهی- خاش

۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

عملیات لار و اعترافات پاسدار اسماعيل احمدي‌مقدم


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که عملیات 17 اسفند توسط رژیم کاملا سانسور شد و رسانه های رژیم هیچ آن را پوشش ندادند و عملیات فقط از سوی جنبش جندالله پوشش داده شد و اطلاعیه های جنبش و مصاحبه رهبری جنبش بین مردم پخش شد پاسدار احمدی مقدم پس از گذشت 20 روز ، چهارشنبه در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران به این عملیات اشاره نمود ولی از تلفات شدید رژیم چیزی نگفت.
فرمانده نيروي انتظامي در این نشست مطبوعاتی گفت تسلط اطلاعاتي بسيار خوبي بر گروه‌هاي تروريستي داريم كه در آخرين عمليات توانسته‌ايم حركت تروريستي اشرار را كه قصد داشتند از سه منطقه وارد ايران شوند، خنثي كنيم و در منطقه لار، تعدادي از اشرار را نيز به هلاكت برسانيم.

تسلط اطلاعاتی جناب پاسدار به قدری زیاد است که که هنوز از چگونگی عملیات اطلاع ندارد و یا پاسداران محلی دروغ به خوردش داده اند تا مورد مواخذه قرار نگیرند و از سوئی تسلطشان چنان زیاد است که فورا دامشان توسط مبارزان کشف گردید و مخبر رژیم دستگیر شد.
و لار و مرد منطقه شاهد بودند که در این درگیری فقط یک مبارز به درجه رفیع شهادت نائل گردید و دهها پاسدار با اینکه برای مبارزان کمین زده بودند به هلاکت رسیدند و به همین خاطر بیمارستان نبی اکرم یک هفته در اختیار نیروهای نظامی بود و بالاخره یک وبلاگ متعلق به وزارت اطلاعات اعتراف کرد که 14 تن از پاسداران به هلاکت رسیده اند.
و همین قدرت و اقتدار روز افزون جنبش جندالله است که پاسدار احمدی مقدم در این نشست خبری از سپاه تقاضای همکاری کرد و گفت : اميدواريم با تقويت حضور سپاه در كنار نيروي انتظامي بتوانيم به يك امنيت پايدار در منطقه دست يابيم. این در حالیست که در درگیری 17 اسفند تمامی نیروها از سپاه بودند ولی باز هم مفتضحانه شکست خوردند و فرار را بر قرار ترجیح دادند و فقط به پرتاب موشک اکتفا کردند.

رژیم صاحب الزمان با ناتو سر میز دوستی


به گزارش آژانس خبری تفتان رژیمی که خود را نماینده امام مهدی و صاحب الزمان می داند دست دوستی به سوی اشغالگران افغانستان دراز کرده است و به گزارش رادیو فردا دیپلمات ایرانی با معاون دبیر کل ناتو در مقر ناتو در بروکسل دیدار و گفتگو کرده است.
جيمز آپاتوری، سخنگوی دبيرکل پيمان ناتو، در اين زمينه گفته است:«اين ديپلمات (ايرانی) با مارتين اردمنن، دستيار دبيرکل در امور سياسی و امنيتی ديدار کرده است.»
وی تصريح کرده است: «ايرانی ها علاقه مند هستند تا احتمالا در افغانستان همکاری کنند» این اوج نفاق و دورنگی رژیمی را به نمایش می گزارد که نام مبارک اسلام را به یدک می کشد اما با اشغالگران کشورهای اسلامی همکاری می کند. از سوئی تمامی جنایاتی که این رژیم مرتکب می شود به نام اسلام و مقابله با ناتو و امریکاست و تمامی مخالفان را متهم به تماس با غرب می کند و وحشیانه با همین عنوان مردم را سرکوب می کند و حتی مجاهدان جندالله را که فقط در راستای دفاع از عقیده و مردم مسلمان بلوچ مبارزه می کنند را هم متهم به رابطه با غرب می کند اما این گزارش نشان می دهد که این خود رژیم است که بر سر مسلمانان با غربیها دوستی و مذاکره دارد.

رژیم خمینی با امریکا در مسئله افغانستان همکاری خواهد کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان رژیم منافق ایران اعلام کرده است که در اجلاس بین المللی " آینده افغانستان" که هفته آینده با سرپرستی امریکا در هلند برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
منوچهر متکی، وزير امور خارجه ايران نيز تاکيد کرده که حل بحران افغانستان نیازمند راهکار منطقه ای است.
رژیم ایران که تاکنون هزاران جوان ایرانی را با اتهام دروغین وابستگی به آمریکا اعدام کرده است الان خود با آمریکا همکاری می کند اگرچه رژیم ایران در اشغال افغانستان و عراق همکاریهای بسیار نزدیکی با امریکا داشته است چنانچه پيشتر هیلاری کلینتون وزير امور خارجه آمريکا گفته بود که مقام های ایرانی در جریان روزهای نخست عملیات برای اخراج طالبان از افغانستان به طور مرتب با آمریکا رایزنی می کردند.
این رژیم پلید که دشمن انسانیت است باری دیگر با امریکا بر سر میز دوستی می نشیند این در حالیست که همه مخالفان خود را امریکائی اعلام می کند تا مردم را بفریبد.

تلاش ایران برای ترویج شیعه گری در مراکش


سنی نیوز :دولت مغرب (مراکش) برای مقابله با آنچه تهدید بنیادهای مذهبی خوانده، با ترویج شیعه گری برخورد می کند.بیانیه وزارت کشور مغرب در باره برخورد با ترویج شیعه گری در حالی انتشار می یابد که این کشور اخیرا روابط خود را با ایران بر سر همین موضوع قطع کرد.
مغرب، سفارت ایران در رباط را متهم کرده بود که تلاش دارد “شالوده های مذهبی پادشاهی مراکش را تغییر دهد” و اتحاد مذهبی مراکش را تهدید کند.به گزارش سنی نیوز به نقل از بی بی سی ،هفته گذشته یک موسسه آموزشی عراقی در این کشور تعطیل شد که وزارت آموزش مغرب دلیل آن را سیستم آموزشی این موسسه خواند که مغایر با اصول آموزشی در این کشور است.
در بیانیه وزارت کشور مراکش تاکید شده که با کلیه فعالیت ها، نوشته ها و کتاب هایی که درصدد حمله به “ارزش های اخلاقی و مذهبی جامعه است”، برخورد می شود.
عمده جمعیت مغرب، سنی مالکی است اما مقام های این کشور به کرات در باره تلاش برای تبلیغ شیعه گری از طرف حکومت اخوندی ایران هشدار داده اند.
در همین حال منابع خبری عربی از بازداشت دهها نفر طی روزهای اخیر به ظن داشتن گرایش های شیعی خبر داده اند.طیب فاسی فهری، وزیر امور خارجه مغرب اخیرا به گروه ها و سازمان هایی که در این کشور درصدد ترویج اسلام شیعی هستند، حمله کرد.

ردصلاحیت جوانان اهل سنت در نیروی دریایی شهرستان جاسک بخاطر سنی بودن


به گذارش خبرنگار فدائیان بلوچ از شهرستان جاسک: نیروی دریایی ارتش در شهرستان جاسک که دومین نیروی دریایی در کشور می باشد با صدور اطلاعیه ای از جوانان این شهرستان دعوت که پس از امتحان متأسفانه جوانان اهل سنت را به این دلیل که سنی هستند رد صلاحیت و از نطر گزینشی دعوت به کار نشدند.
لازم به ذکر است که مردم منطقه جاسک بلوچ و سنی می باشند و آن ساکنین شیعه این شهرستان از افراد غیر بومی و از مناطق دیگر کشور به جاسک مهاجرت کرده اند و با این تبعیضها حکومت اخوندی می خواهد بگوید که اگر جوانان اهل تسنن کار می خواهند باید مذهب خودشان را تغیر دهند و گر نه از کار خبری نیست این یعنی تبعیض مذهبی و نزادی ونسل کشی که از اول این انقلاب شوم و جود داشته و ادامه دارد.
و آقایانی که دم از وحدت می زنند باید بدانند که این حکومت اخوندی بویی از وحدت نمی برد و تا این اخوند ها روی کار هستند باید منتظر اینگونه تبعیضها باشیم

اطلاعیه جدید ،کشف خانه تیمی وزارت اطلاعات و دستگیری یک مزدور رژیم


به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند مبارزان شاخه اطلاعاتی جنبش یک خانه تیمی وزارت اطلاعات را کشف نموده و روز گذشته در یک عملیات دقیق به این خانه حمله نموده و یک تن از مزدوران رژیم را همراه با مقادیر زیادی مواد منفجره و اسلحه دستگیر کردند.
لازم به ذکر است که ظریف شیبانی از مسئولان عالیرتبه وزارت اطلاعات که چند روز پیش به دام مبارزان افتاد در اعترافات خود به این خانه تیمی و انبار مهمات وزارت اطلاعات اعتراف کرده بود که مبارزان فورا اقدام کرده و یک مزدور رژیم که داخل خانه بود را دستگیر کرده و تمامی مواد منفجره و اسلحه جات موجود در خانه را به غنیمت گرفتند.
بازجوئیها از ظریف شیبانی (از مسئولین وزارت اطلاعات کرمان )و فردی که در عملیات روز گذشته دستگیر شد ادامه دارد و به زودی اعترافاتشان پخش خواهد شد.
جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

۱۳۸۸ فروردین ۲, یکشنبه

اظهارات شدیداللحن وزیر خارجه مصر علیه رژیم تهران


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از پرس تی وی وزیر خارجه مصر در اظهاراتی شدیداللحن علیه جمهوری اسلامی گفت رژیم تهران ظرف ماههای گذشته اقدامات زیادی علیه مصر انجام داد ولی در تمامی این تلاش‌ها شکست خورد.
احمد ابوالغیظ که در بحرین بسر می‌برد گفت رژیم تهران ظرف این مدت از طریق حملات رسانه‌ای فشرده و انتقادات گسترده از موضعگیری‌های رسمی مصر سعی داشت تا قاهره را بی اعتبار سازد ولی در این زمینه شکست خورد.
وزیر خارجه مصر گفت رژیم تهران ظرف مدت اخیر در امور بسیاری مصر را تحریک کرد و از جمله ‌آنها اینکه هیئت دیپلماتیک مصری که در زمان جنگ غزه در تهران بسر می‌ بردند محاصره شدند و حتی نتوانستند ساختمان نمایندگی مصر در تهران را ترک کنند و برای چند هفته در این ساختمان مانند زندانی‌ ها بودند.

چهره نحس یکی از آیات عظام نظام ایران، تجلی شیطان در چهره آیت الشیطان گلپایگانی

دشمنان اصحاب پیامبر در همین دنیا مسخ می شوند

رسیدن دامنه های بحران جهانی به مرزهای ایران



به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از تابناک انبارهای کارخانجات مهم صنعتی کشور اعم از فولاد، سیمان و محصولات پتروشیمی انباشته گردیده و این کارخانه ها در شرایط بسیار دشواری بسر می برند.به گزارش خبرنگار "تابناک" بدلیل کاهش تقاضا در بازارهای مصرف, هم اینک بسیاری از کارخانجات مهم صنعتی کشور با انباشت سرمایه مواجه گردیده اند و نشانه های بروز رکود اقتصادی دز کشور پدیدار گردیده است.این گزارش می افزاید همانطور که قبلا کارشناسان اقتصادی هشدار داده بودند دامنه بحران اقتصادی کشورهای پیشرفته صنعتی به مرور به کشور ما سرایت نموده و هم اینک بسیاری از کارخانجات سیمان، فولادسازی و پتروشیمی با انبارهای انباشته از کالا و کاهش شدید خریدار مواجه گردیده اند و چنانچه دولت تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ ننماید آینده مبهمی در انتظار این کارخانجات خواهد بود.

به نظر می رسد اگر دولت با تزریق نقدینگی لازم و جلوگیری فوری از واردات بی رویه کالاهای اساسی در جهت کمک به صنایع مادر اقدام ننماید، این بحران به سایر زمینه های اقتصادی و تولیدی کشور سرایت نموده و دامنه های آن به سرعت افزایش خواهد یافت.کشورهای پیشرفته صنعتی علی رغم اتخاذ تدابیر جدی اقتصادی و تزریق کمک های فوری نقدی به کارخانجات خود صرفا توانسته اند شدت آن را کاهش داده و هنوز از مهار بحران اقتصادی خود توفیق چندانی پیدا ننموده اند و این در حالیست که در ایران هنوز از تشکیل کمیته های مخصوص و تدابیر عملی جهت مقابله با این بحران و عوارض آن که نشانه هایش به روشنی پدیدار گردیده خبری در دست نیست.پیش بینی اکثر کارشناسان اقتصادی حاکی از آن است که سال 1388 یکی از سخت ترین سال ها در عرصه های اقتصاد و تولید خواهد بود و وجود نداشتن برنامه های حساب شده یقینا به افزایش دامنه های آن منجر خواهد گردید.

واژگوني اتوبوس راهيان نور ،10 هلاک و 18 زخمی


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاري فارس: يك ‌دستگاه اتوبوس حامل زائران مناطق عملياتي جنوب (راهيان نور) 10 تن از زائران هلاک و 35 تن ديگر مجروح شدند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مركزي در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: بنا بر اعلام پليس 110 در ساعت 10 صبح دوم فروردين 88 يك‌دستگاه اتوبوس در نزديكي پل سفيد از توابع شهرستان توره به علت ناتواني راننده وسيله نقليه واژگون شد


حسين بدخشان افزود: در حادثه دلخراش واژگوني اتوبوس حامل خانواده زائران مناطق عملياتي جنوب ( راهيان نور) كه از مناطق عملياتي به استان مازندران شهرستان آمل باز مي‌گشت در ساعت 9:45 دقيقه روز 2 فروردين در كيلومتر 35 محور اراك توره و در نزديكي پايگاه امداد و نجات جاده‌اي مستقر در اين محور روي داد.

وي تصريح كرد: بر اثر اين حادثه دلخراش رانندگي 45 نفر از سرنشينان اين اتوبوس كشته و زخمي شده‌اند.

بدخشان اضافه كرد: حال برخي از مجروحان اين حادثه وخيم گزارش شده است.

اطلاعیه جدید(دستگیری یکی از مسئولان وزارت اطلات کرمان)



به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند: مبارزان شاخه اطلاعاتی جنبش در یک عملیات سری یکی از مسئولان عالیرتبه وزارت اطلاعات کرمان به نام ظریف شیبانی که جهت طراحی عملیات تروریستی به بلوچستان آمده بوده را دستگیر کردند.

نامبرده که با چندین نام مستعار در منطقه جنایت می کرد و در قتل و ترور بسیاری از جوانان بلوچ شریک بود در یکی از شهرهای بلوچستان به دام مبارزان افتاد و در یک عملیات دقیق دستگیر شد و سه عدد جی پی اس، یک عدد دوربین ، دو عدد دستگاه تلفن ماهواره ای و چندین قطعه اسلحه از محل سکونت وی بدست آمد.

بازجوئیهای مقدماتی از این تروریست در حال انجام است و به زودی اعترافات وی پخش خواهد شد.


جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)


21 كشته در درگيريهای داغستان

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایسنا: نيروهاي امنيتي روسيه در داغستان جنوبي اعلام كردند كه آن‌ها به عملياتشان عليه شبه نظاميان در اين منطقه پس از سه روز درگيري پايان دادند. آن‌ها تصريح كردند كه طي اين درگيري‌ها 21 تن كشته شدند. حداقل چهار شبه نظامي طي نيمه شب شنبه در اين منطقه همسايه چچن كشته شدند.
همچنين از زمان آغاز درگيري‌ها از چند روز پيش پنج پليس و 12 شبه نظامي ديگر خارج از منطقه ماخاچ قلعه كشته شدند.
وزارت كشور و سرويس امنيتي روسيه اعلام كردند كه نيروهاي امنيتي روسيه با هدف نابودي يك گروه شبه نظامي در 30 كيلومتري جنوب ماخاچ قلعه عمليات ترتيب دادند.
گفته مي‌شود اين بزرگترين عمليات امنيتي در قفقاز شمالي طي چند ماه اخير بوده است.
در همين حال، يكي از مقامات روسيه اعلام كرد كه اين گروه شبه نظامي در دو منطقه داغستان مرتكب جرائم متعددي شده بود.
اين مقام روسي خاطر نشان كرد كه در ميان شبه نظاميان كشته شده حداقل سه شبه نظامي غير روسي با مليت عرب وجود دارد.
مقدار زيادي كلاشنيكف، تيربار و هفت تير از محل اختفاي شبه نظاميان كشف شده است.