۱۳۸۸ فروردین ۸, شنبه

تلاش جمهوری اسلامی برای از بین بردن نام بزرگان اهل سنت


سنی نیوز :جمهوری اسلامی ایران که پرچم دار سنی ستیزی در منطقه است و در راه از بین بردن اهل سنت ازهیچ کوششی دریغ نمی ورزد برای رسیدن به این هدف شوم خود نیز این حربه را به کار برده است و نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا نام بزرگان اهل سنت را از سر زبانها بیندازد. بدین منظور در هر یک از ادارات ثبت احوال کشور خصوصا مناطق سنی نشین با قرار دادن دفتری شامل اسامی منتخب از طرف حکومت، به اشخاصی که برای فرزندان خود نام بزرگان اهل سنت را برگزیده اند شناسنامه صادر نمی کند.


هر ملت و امت در تاریخ خود دارای شخصیات و رجال مورد احترامی هست که همواره نامشان حکایت از رشادت و شهامت های آنان دارد.مسلما اسلام و مسلمانان از این قاعده مستثنی نبوده و در تاریخ درخشان و سراسر افتخار خود دارای کسانی بوده اند که با شنیدن نامشان در کالبد هر مسلمان جان تازه ای دمیده می شود.

بزرگانی که تمام زندگی و وجودشان را صرف خدمت به اسلام و مسلمین نموده اند و امروزه نامشان همچون ستارگان درخشان در آسمان اسلام می درخشد.

بدیهی است که هر مسلمان افتخار می کند که با نام گذاری فرزند خود به نام این بزرگان از تاریخ غنی اسلام حفاظت کند و یاد آنها را همواره در جهان زنده نگه دارند.اهل سنت که همواره احترامی خاص به بزرگان اسلام ـ اصحاب کرام ـ خلفای راشدین، اهل بیت، ازواج مطهرات و… ـ قائل بوده و هستند، همیشه افتخار شان این بوده است که نام آن بزرگان را بر فرزندان خود بنهند و این سنتی است که از صدر اسلام تا به حال ادامه داشته است.


مثلا می دانیم که سیدنا علی کرم الله به خاطر محبتی که با خلفای قبل از خود داشتند به منظور زنده نگه داشتن نام مبارکشان نام (ابوبکر)، (عمر) و (عثمان) را بر فرزندان خود نهادند همچنین سایر اسلاف و بزرگان و ائمه چنین روشی داشته اند.به هر حال این یک حقیقت مسلمه ایست که یکی از راه های مبارزه با یک ملت و مذهب از بین بردن نام بزرگانش می باشد.جمهوری اسلامی ایران که پرچم دار سنی ستیزی در منطقه است و در راه از بین بردن اهل سنت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد برای رسیدن به این هدف شوم خود نیز این حربه را به کار برده است و نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا نام بزرگان اهل سنت را از سر زبانها بیندازد.

بدین منظور در هر یک از ادارات ثبت احوال کشور خصوصا مناطق سنی نشین با قرار دادن دفتری شامل اسامی منتخب از طرف حکومت، به اشخاصی که برای فرزندان خود نام بزرگان اهل سنت را برگزیده اند شناسنامه صادر نمی کند.جالب این است که در این دفاتر اسامی دشمنان اسلام وجود دارد اما اسامی برخی از خادمین اسلام و عده ای از امهات المومنین نیست!!!

مثلا، کسرای ایران یا همان خسرو پرویز کسی بود که نامه رسول گرامی اسلام را پاره کرد و به آن بی احترامی نمود و پیامبر بر علیه او بد دعایی فرمود ولی سه نام ( خسرو ـ کسرا ـ پرویز) در این کتاب موجود است!!!


اما نام ام المومنین ـ حفصه (رض)ـ همسر گرامی پیامبر اسلام و دختر سیدنا عمر فاروق و مادر تمام مسلمین جهان در آن وجود ندارد!!!!.از این گونه موارد اسامی بسیاری هستند که نمی توان آنها را در این کتاب یافت مثلا:


اسامه: (خادم پیامبر و سرلشکری که پیامبر ایشان را در حالی که حضرت ابوبکر، عمر، عثمان و علی رضی الله عنهم حضور داشتند به عنوان سر لشکر مسلمانان برگزیدند)

نعمان: نام امام ابوحنیفه پیشوای مذهبی بسیاری از مسلمانان جهان


سعدیه: کنیه دایه پیامبر (حلیمه سعدیه)

معاویه: صحابی و کاتب وحی پیامبرو…

هزاران نام از این قبیل

و اسامی ای از این قبیل زیاد به چشم می خورد

آناهیتا: خدای آتش پرستان

آذرباد : نام موبدي در زمان شاپور دوم پادشاه ساساني

آذرشب: فرشته نگهبان آتش كه همواره در آتش است - نام آتشكده اي كه گشتاسب در بلخ بنا نهاد و گنجهاي خويش را در آن پنهان نمود

آرتاپارت : نام نگهبان كوروش دوم پادشاه هخامنشي

آرياز: نام يكي از سرداران هخامنشي

و…


جهت اطلاع بشتر از اسامی مورد تایید جمهوری اسلامی به این سایت مراجعه کنیدhttp://www.esm.ir/Default.asp

هیچ نظری موجود نیست: