۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

عملیات لار و اعترافات پاسدار اسماعيل احمدي‌مقدم


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که عملیات 17 اسفند توسط رژیم کاملا سانسور شد و رسانه های رژیم هیچ آن را پوشش ندادند و عملیات فقط از سوی جنبش جندالله پوشش داده شد و اطلاعیه های جنبش و مصاحبه رهبری جنبش بین مردم پخش شد پاسدار احمدی مقدم پس از گذشت 20 روز ، چهارشنبه در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران به این عملیات اشاره نمود ولی از تلفات شدید رژیم چیزی نگفت.
فرمانده نيروي انتظامي در این نشست مطبوعاتی گفت تسلط اطلاعاتي بسيار خوبي بر گروه‌هاي تروريستي داريم كه در آخرين عمليات توانسته‌ايم حركت تروريستي اشرار را كه قصد داشتند از سه منطقه وارد ايران شوند، خنثي كنيم و در منطقه لار، تعدادي از اشرار را نيز به هلاكت برسانيم.

تسلط اطلاعاتی جناب پاسدار به قدری زیاد است که که هنوز از چگونگی عملیات اطلاع ندارد و یا پاسداران محلی دروغ به خوردش داده اند تا مورد مواخذه قرار نگیرند و از سوئی تسلطشان چنان زیاد است که فورا دامشان توسط مبارزان کشف گردید و مخبر رژیم دستگیر شد.
و لار و مرد منطقه شاهد بودند که در این درگیری فقط یک مبارز به درجه رفیع شهادت نائل گردید و دهها پاسدار با اینکه برای مبارزان کمین زده بودند به هلاکت رسیدند و به همین خاطر بیمارستان نبی اکرم یک هفته در اختیار نیروهای نظامی بود و بالاخره یک وبلاگ متعلق به وزارت اطلاعات اعتراف کرد که 14 تن از پاسداران به هلاکت رسیده اند.
و همین قدرت و اقتدار روز افزون جنبش جندالله است که پاسدار احمدی مقدم در این نشست خبری از سپاه تقاضای همکاری کرد و گفت : اميدواريم با تقويت حضور سپاه در كنار نيروي انتظامي بتوانيم به يك امنيت پايدار در منطقه دست يابيم. این در حالیست که در درگیری 17 اسفند تمامی نیروها از سپاه بودند ولی باز هم مفتضحانه شکست خوردند و فرار را بر قرار ترجیح دادند و فقط به پرتاب موشک اکتفا کردند.

هیچ نظری موجود نیست: