۱۳۸۸ فروردین ۷, جمعه

دروغپردازیهای پاسدار احمدی مقدم در مورد عملیات لار


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالیکه خبر درگیری لار روز هفدهم اسفند کاملا سانسور شد احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگاران با اعتراف به این عملیات به دروغپراکنی پرداخت و گفت:تروريستها و اشرار مسلح (مبارزان )چندي پيش سعي داشتند از دو سه منطقه مرزي وارد کشور شوند که با حضور به موقع نيروهاي مرزباني ناکام ماندند تا اينکه در نهايت از طريق مرز لار قصد ورود داشتند که با ماموران درگير شدند.

احمدی مقدم در این گفتگو که ایرنا آن را منتشر کرده است به دروغ مدعی شد در اين درگيري تعدادي از اشرار و تروريستها به هلاکت رسيدند که جنازه سه نفر آنان بدست آمده است.

این دروغ آشکار پاسدار احمدی مقدم است و اگر واقعا جنازه 3 نفر بدست آمده است چرا تصاویر از تلوزیون پخش نشد و حقیقت این است که فقط 1 تن از مبارزان در این درگیری به شهادت رسید و دهها تن از پاسداران رژیم به هلاکت رسیدند که پاسدار احمدی مقدم از از خجالت نتوانست اشاره ای به تلفات خود کند چون کمین را نیروهای رژیم زده بودند ولی بیچاره ها بیشتر تلفات دادند.

احمدی مقدم دروغی دیگر هم تحویل داد و گفت :اطلاعات بسيار دقيقي از تعداد تلفات آنان (مبارزان جندالله ) در دست نيست اما بر اساس اطلاعات بدست آمده 18 نفر آنان در درگيري اخير زخمي شده اند.

این هم دروغی دیگر این در حالیست که مبارزان صادقانه اعلام کردند 5 تن از مبارزان مجروح شدند و آن هم جراحاتی جزئی ولی مجروحین نیروهای رژیم به حدی زیاد بود که بیمارستان نبی اکرم زاهدان کاملا برای آنان تخلیه شد و تا یک هفته از پذیرش بیماران عادی خودداری نمود این خود تعداد زیاد مجروحین رژیم را ثابت می کند.

و ان شاء الله همه چیز در فیلم عملیات که توسط مبارزان تهیه شده است و به زودی پخش می شود روشن خواهد شد.


هیچ نظری موجود نیست: