۱۳۸۸ فروردین ۱, شنبه

خامنه ای رهبر ایران مبارزات مردم بلوچ برای رهائی از ظلم و ستم را به امریکا نسبت داد

خامنه ای رهبر ایران مبارزات مردم بلوچ برای رهائی از ظلم و ستم را به امریکا نسبت داد
به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از سایت رسمی رهبر ایران ، خامنه ای در شهر مشهد در اجتماع زائران شیعه مانند همیشه مبارزات مردم اهلسنت بلوچستان را که جه رهائی از ظلم و ستم انجام می گیرد را به امریکا منسوب نمود و گفت :تحریک مخالفین و کمک به حرکتهای تجزیه طلبانه و تروریستی نخستین کار آمریکاییها در خصومت با جمهوری اسلامی بود که این سیاست هنوز هم بر اساس اطلاعات کاملاً موثق ،با ارتباط عناصر آمریکایی با عناصر شرور مناطق مرزی ایران و پاکستان ادامه دارد .

سیاست متهم کردن مخالفان به وابستگی به امریکا شیوه دولتمردان ایران بوده و آنان هر کس را که با روش و و نوع سیاستگذاریشان مخالف باشد یا اندک انتقادی نماید را متهم به وابستگی می نمایند تا بدین طریق مردم را بفریبند و به حکومت ننگین خود ادامه دهند.

اما این اتهامات همیشه از سوی مقامات دولتی بوده است اما این بار رهبر انقلاب پلید خود به دروغگوئی دست زده و علنا دروغ می گوید چون از انقلاب مردمی در بلوچستان وحشت دارند و می خواهند با نسبت دادن چنین دروغهای بی اساس و بی بنیادی که مبارزان از آن مبرا وپاک هستند از انقلاب مردمی در بلوچستان جلوگیری نمایند.

از سوئی تمامی شواهد و مدارک وجود دارد که رژیم منحوس ایران در اشغال افغانستان و عراق همکاریهای بسیاری نزدیکی با امریکائیان داشته اند.

لینک سخنرانی خامنه ای در مشهد:


سفیر ایران در پاکستان از دولت پاکستان برای مقابله با جندالله تقاضای همکاری کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از رسانه های اردو زبان ماشاء الله شاکری سفیر ایران در پاکستان دیروز در یک کنفرانس خبری ادعا نمود جندالله از خاک پاکستان برای عملیات در خاک ایران استفاده می نماید.
شاکری از حکومت پاکستان تقاضای همکاری نمود و گفت ما برق مناطقی در پاکستان را تامین خواهیم کرد وی در برابر دادن برق به پاکستان تقاضای همکاری از پاکستان در برابر جندالله نمود. سفیر ایران به عملیاتهای جندالله اشاره نمود و اعتراف کرد که جندالله در سال جاری عملیاتهای زیادی در ایران انجام داده است وی خشم خود را نتوانست مخفی نگه دارد و با کلمات تندی به جنبش جندالله حمله ور شد.
این در حالیست که جنبش مقاومت جندالله بارها اعلام کرده است که برای عملیاتها از خاک کشورهای همسایه استفاده نمی نماید و به مرزها و قوانین کشورها احترام می گذارد.


۱۳۸۷ اسفند ۳۰, جمعه

دکتر ملازاده _ بررسی دروغهای خمینی اوائل انقلاب


فرار ذلت‌بار دکتر قزوینی از چنگ علمای کردستان


سنی نیوز : فرار ذلت‌بار دکتر قزوینی از چنگ علمای کردستان
این اولین باری است که یک شخصیت معروف جامعه تشیع، یک دکتر، یک آیت الله و یک استاد حوزه و دانشگاه صراحتا در جمع صدها شخصیت شیعه و سنی اعلام می‌کند که: (ما شوخی و تعارف نداریم، چندین وهابی را در زاهدان بدار آویختیم، شما کردها نیز حواستان جمع باشد اینبارفقط برای تذکر آمده ام)، البته ایشان نفرمود که بار دیگر که تشریف بیاورند با طناب دار خواهند آمد. یا اینکه نحوه کشتن کردها متفاوت از بلوچها خواهد بود!!

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا (الإسراء۸۱)

فرار ذلتبار دکتر قزوینی از چنگ علمای کردستان

عبدالله حيدري haidari۱۱@yahoo.com

اینجا مهاباد است، ساعت ۱۰ صبح چهار شنبه ۲۱ اسفند ماه، ۱۳۸۷، تالار وحدت، شهرداری مهاباد.

مهمانان خصوصی: آیت الله دکتر سید محمد حسینی قزوینی، قهرمان یکهتاز شبکه سلام!

مجری: یک آخند بسیجی،

میزبان: بسیج شهر مهاباد.

مناسبت: همایش علمی! تخصصی! علمای اهل سنت!!!

شرکت کنندگان زورکی: (علاوه بر دهها مسئول رسمی و نیمه رسمی و سنی و شیعه تماشاچی) هشتاد نفر از علمای اهل سنت مهاباد.

آغاز سخنان قزوینی چنین بود: «هر کس وحدتشکنی کند آن را در هر مقامی که باشد باید محکوم کرد».

در سخنان پایانی دکتر قزوینی چنین آمد: «ما با کسی شوخی نداریم، ما چندین تن از وهّابیها را در زاهدان به دار آویختیم…. ما با کسی تعارف نداریم من این دفعه فقط برای تذکر آمدهام!!!».

ملت مسلمان ایران اعم از شیعه و سنی با عرض سلام وخسته نباشید خدمت یکایک شما عزیزان!

همچنانکه می دانید: تاریخ پرفراز و نشیب کشور پهناور ایران، و بافت متنوع آن، مد و جزرهای فراوانی به خود دیده است، به لحاظ ملی اقوام مختلف ایرانی اعم از فارس و کرد و بلوچ و عرب و لر و آذری و ترکمن وغیره، و به لحاظ دینی مسلمان و یهودی و مسیحی و زرتشتی و بهائی و غیره. و به لحاظ مذهبی: سنی و شیعه قرنهای متمادی یکدیگر را شناخته و به پاس هموطن بودن غالبا تفاوتها را تحمل کرده اند، جز موارد استثنایی ما در تاریخ ده هزار ساله‌ی ایران بزرگ درگیری داخلی نداشته ایم، حتی در شرایطی که خارجیها علیه ایران لشکر کشیدند، بافت ملی و دینی و مذهبی ایران تغییر نکرد و همگی ترجیح دادند خود را ایرانی بدانند و بس.

تلخترین تجربه ایران در این راستا تجربه صفویها - یعنی پیشگامان و همفکران گذشته قزوینی – بود، که تلاش کردند، مذهب غالب اهل سنت را که تا آغاز دوره صفویه در ۹۰۷ هجری قمری ۹۰ در صد جمعیت کل کشور را تشکیل میدادند، را به زور قتل و کشتار از مرزهای ایران خارج کنند ولی با اینکه هزاران عالم و دانشمند و پیرو اهل سنت را کشتند، گرچه توانستند اکثریت اهل سنت را به اقلیت تبدیل کنند، و اقلیت ۱۰ درصدی شیعه اثناعشری را به اکثریت! اما با وجود همه خونخواری بیحد و حصری که انجام دادند نتوانستند مذهب اهل سنت این فرقه ناجیه منصوره را به طور کلی از کشور ایران بیرون برانند، لذا علاوه از قدرت خداوند لایزال شگفت انگیز است که امروز شهر اردبیل یعنی مرکز خونخواران صفوی و شیخ متعصب و متهورشان صفی الدین اردبیلی خالی از اهل سنت نیست، و امروز هم دهها روستای اردبیل و تبریز و صدها هزار هموطن اردبیلی که همزبان صفویها و نیز دکتر سید محمد حسینی قزوینی هستند صد درصد مذهب اهل سنت را دارند که البته این امر میتواند یکی از علل تهور و تعصب افراطگرایانه آقای قزوینی و امثال او باشد.

پس از انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ فصل دیگری از درد و رنج اهل سنت ایران آغاز شد، اما اینبار نه با منطق صفوی، بلکه با منطق تطمیع و نفاق و دو رنگی، ۳۰ سال از آغاز شعارهای دروغین وحدت و تقریب گذشت، گرچه طی این سی سال علماء و دانشمندان و نخبگان زیادی از جامعه اهل سنت توسط قزوینی و همفکرانش جام شهادت نوشیدند اما همه آن موارد به گونه غیر مستقیم انجام شد، و هیچگاه قزوینی و دوستانشان اعتراف به جرم نکردند، این اولین باری است که یک شخصیت معروف جامعه تشیع، یک دکتر، یک آیت الله و یک استاد حوزه و دانشگاه صراحتا در جمع صدها شخصیت شیعه و سنی اعلام میکند که: (ما شوخی و تعارف نداریم، چندین وهابی را در زاهدان بدار آویختیم، شما کردها نیز حواستان جمع باشد اینبارفقط برای تذکر آمده ام)، البته ایشان نفرمود که بار دیگر که تشریف بیاورند با طناب دار خواهند آمد. یا اینکه نحوه کشتن کردها متفاوت از بلوچها خواهد بود!!

گویا این تهدید علنی استاد حوزه علمیه قم در جمع دهها عالم اهل سنت در آغاز دهه چهارم انقلاب بسیار معنی دار است، آیا میتوان حدس زد که اکنون که ۶۰ درصد مدت برنامه ۵۰ ساله سپری شده، آقایان مسئول که احتمالا ایشان یکی از سران آنهاست، سراسیمه شده اند که سی سال گذشت و ما کاری نتوانستیم بکنیم، آیا طی بیست سال باقیمانده ممکن است طرح ما عملی شود؟ و ایران به یک کشور صد در صد شیعی تبدیل شود یا خیر؟! پس حالا که پاسخ منفی است باید روش کار را عوض کنیم و کاری که با نفاق و تلبیس و شعارها و کنفرانسهای دروغین وحدت انجام نشد باید با سیاست اسلاف صفوی عملی کرد! قتل و کشتار و به اصطلاح خود آیت الله قزوینی به دار آویختن!!!

به عنوان یک فرد آشنا با روحیات آقای قزوینی، گرچه طبق این اعترافات قاتل بودن ایشان مسلم است و ما قبول داریم که هرگونه جنایتی هم ممکن است از دست ایشان سر بزند اما این احتمال را نیز نمیتوان بعید دانست از آنجایی که آیت الله قزوینی سالهاست تنها به قاضی رفته و یکهتاز میدان مناظره بوده، چه در حوزه و دنشگاه، و چه در شبکه منفور تكفيري سلام، و تاکنون فرصتی مهیا نشده که ایشان برای خودش حریف ببیند!! اینجا با دیدن حریف عصبانی شده و این تهدیدها ناشی از عصبانیت اوست چون اینبار از شانس بد و تجربه کم و سلیقه کج همکاران ایشان در مهاباد که سکوت اجباری و مدارای بزرگوانه علمای کردستان را حمل بر ضعف و بی سوادی و ناتوانی و تسلیم کرده بودند ناگهان قزوینی و دوستانش که برای اجرای یک نمایشنامه مسخره آمده بودند و مسئولین مهم منطقه را نیز برای تماشا جمع کرده بودند تا با اهانت به کل جامعه و علمای اهل سنت مناظره کاذب دیگری به لیست افتخارات کاذب و دروغین خودش اضافه کند، بر خلاف توقع و انتظار عوض هشتاد ملا نمای خود فروخته بی سواد با هشتاد کوه استوار و هشتاد مرد شجاع، و هشتاد پیکر علم و تقوا، و هشتاد دانشمند و سخنور و هشتاد عالم با عمل، و هشتاد زبان گویا، و هشتاد تیغ بران و هشتاد مناظر بی بدیل و هشتاد علامه و فقیه و مدرس و خلاصه با هشتاد بحر علم روبرو شدند که با کمال شجاعت و متانت و خردمندی برای مناظره اعلان آمادگی کردند!! و هر کدام به تنهایی حاضر بودند با قزوینی و تمام همفکرانش که به دروغ مدعی علم و دانش هستند و همواره لاف گزاف میزنند مناظره کنند، آنهم با شرایطی موزون و منطقی که هرگونه راه گریز را به روی قزوینی و دوستانش بستند! که نه جای قرار باقی ماند و نه راه فرار!!!

شگفت انگیز بود که قزوینی در این همایش نمایشی مسخره با اینکه مکرر و از سوی سخنگویان مختلف اهل سنت اعلان آمادگی برای مناظره را شنیده حتی یک بار هم نگفت که باشد من آماده ام یا موضوع مناظره را با هم بررسی میکنیم!! نه تنها پاسخ علماء که حتی در پاسخ سایر حضار نیز قزوینی جز طفره و تهدید هنری از خویش نشان نداد! ای داد بی داد! کجا شد آنهمه شعار و لاف گزاف دکتر و آیت الله که سرو صدایش گوش عرب و عجم را کرده بود؟! چرا پاسخ مثبت به دعوت مناظره علمای مهاباد نداد؟ ایشان قبلا به بهانه اینکه با وهابیها مناظره نمیکند همیشه از زیر بار شانه خالی میکرد اما اینبار از کم شانسی ایشان تمام علمای حاضر شافعی بودن خود را اعلان کردند لیکن با این وجود آیت الله قزوینی مناظر یکهتاز شبکه سلام جرات پاسخ مثبت به دعوت مکرر مناظره از سوی آنان را نداشت! اینجا بود که برای خلوت کردن میدان و قهرمان شدن اینبار از فن دیگری استفاده کرد، فن همه زیردستان زبان دراز!! حتما دیده اید که گاهی یک بچه زیر دست در همان حال که کتک میخورد و گریه میکند سخنان تهدید آمیزش برای او تسکین و قوت قلب است، مجبور است چاره ای جز تهدید ندارد، اگر ایشان راست میگوید آمادگی خودش را برای مناظره با علمای مهاباد اعلان کند! چرا سکوت کرد؟! جرا طفره رفت؟! چرا تهدید کرد؟! چون از کم شانسی قزوینی اینبار حریفانش آن عده، اندک و اجیر و درباری نبودند که قزوینی معمولا با نحوه سخن و منطق آنان آشناست، بلکه علمای مومن و باسواد و با شخصیت و آزاده و آزادمنشی بودند که قهرمان شبکه سلام توان رویارویی با آنان را نداشت لذا اعتراف کرد که گول خورده و به دروغ مدعی شد که آنها کتبا از او خواسته اند که چنین همایشی دایر شود، اما قزوینی دروغگو در برابر پرسش علمای کرد نتوانست دروغش را ثابت کند که چه کسی از او دعوت کرده است؟! بر فرض اگر چند ملا نمای بی سواد برای امرار معاش و کسب قوت لا یموت از این راه حرام یا زیر فشار و اختناق چنین غلطی هم کرده اند هرگز در برابر علمای مومن و ملت آگاه کرد جرات اعلان آن را نخواهند داشت، کما اینکه نداشتند. این گروه جیره خوار و بیسواد و بیشخصیت در هر قشر و هر جامعه ای وجود دارند، که طبعا هیچ جایگاه و مقام و احترامی در بین مردم و هیچ محلی از اعراب در میان علمای ربانی خاموش ندارند.

نمایش شکست خورده مهاباد درس عبرتی شد برای قزوینی و مهرههای کاسد و فاسد اجارهای در هر منطقه که بدانند و درک کنند که خاموش بودن معنی دار مردم و مدارای بزرگوانه علمای اهل سنت در تمام مناطق کشور هرگز به معنی پذیرش ذلت و قبول منطق زر و زور و تزویر داعیان کاذب وحدت و تقریب و مدعیان دروغین اهل بیت پیامبر علیه السلام نیست.

هر بیشه گمان مبر که خالی است شاید که پلنگی خفته باشد

طبیعی است که آنان لحظه شماری می کنند، و در انتظار فرصتی هستند که به قزوینی و سایر صفوی های معاصر ثابت کنند که بنده و برده شکم و جاه نیستند و از مرگ و زندان و طناب دار آنها ترس و هراسی ندارند، بلکه در دفاع از اسلام خالص و دین حق و قرآن و سنت و مقدسات اسلامی حاضرند نه یک جان که مانند صحابی جلیل القدر عبد الله بن حذافه سهمی رضی الله عنه هزاران جان داشته باشند و یکی پس از دیگری را عاشقانه در راه خدا قربان کنند، و برای چنین عالمی و مسلمانی فرق نمیکند که جلادش قزوینی رافضی صفوی باشد یا هر جلاد خون آشام دیگری و همچو خبیب ابن عدی رضی الله عنه خواهد سرود که:

ولست أبالي حين أقتل مسلماً على أي جنب كان في الله مصرعي

تا زمانی که مسلمان کشته شوم هیچ ابایی ندارم

کـه بر کـدام پهـلو در راه خدا جــان بسـپارم

بنابر این، قزوینی رافضی صفوی منش نیازی نیست که برای تسکین عقدههای خودش بهانه اضافی بتراشد که آنها وهابی بودند!! ما اهل سنت ایران اعم از حنفی و شافعی و کرد و بلوچ و فارس و ترکمن و عرب و غیره فقط اهل سنت هستیم و هیچ اسم و لقب دیگری بر خود نمیپسندیم، و تمامی کسانی که آقای قزوینی و دوستانش به نام وهابی به دار آویخته اند اهل سنت بوده اند. بخصوص علمایی که پارسال و امسال در زاهدان بدست آقای قزوینی و باند خون آشامش به دار آویخته شده اند با اسم و مشخصات همه حنفی بوده اند، هیچکدامشان نه در عربستان سعودی تحصیل کرده بودند و نه در داخل چیزی به نام وهابیت می شناختند. چون وهابی جز در مخیله قزوینی و همفکرانش وجود ندارد.

تاکنون علمای اهل اسنت سر درگم بودند و نمیدانستند که علت اعدام این علماء چه بوده است، اما اکنون با اعترافات آقای قزوینی بخش بزرگی از این ابهام و سردرگمی آشکار شد و همه فهمیدیم که آقای قزوینی و باند صفوی منش او قصد ارعاب و نشان دادن زهر چشم داشته اند، و سایر اتهامات وارده واهی و بی اساس بوده است.

مایه گذاشتن قزوینی از مفتی بزرگ وهابیها در عربستان و علمای زاهدان و کرمانشاه شگفت انگیز است، اولا درک و فهم و تحلیل قزوینی از مهمان نوازی مفتی عربستان که به ادعای او «از شاگردانش به او بیشتر احترام گذاشته است»، نمکنشناسی این استاد حوزه و دانشگاه را میرساند که با این وجود چگونه علیه او و کشور و فکر و عقیده اش سمپاشی و دروغ پردازی میکند، و اینکه کدام مولوی زاهدان یا ماموستای کرمانشاه از او پذیرایی کرده، و قزوینی این پذیرایی را بر چه حمل میکند و اسمش را رابطه خانوادگی میگزارد!!

آخر استاد حوزه و دانشگاه و مناظر بزرگ! ما اهل سنت ابراهیمی هستیم، و مهماننوازی ابراهیم علیه السلام معروف است، وقتی گبری را از خود راند خداوند فرمود: من عمری به او روزی دادم و تو یک وعده نتوانستی تحملش کنی. ما هم ابراهیموار از هر گبر و ترسا و هندویی پذیرایی میکنیم، و این هرگز دلیل بر قبول عقیده‌ی کثیف او نیست، اما ظاهرا ما باید قواعدبازی با قزوینی و امثال او را عوض کنیم و نگذاریم از نزدیک خانه‌ی هیچ فرد سنی رد شود تا آن را به عنوان نکته‌ی ضعفی علیه ما و افتخاری به نفع خود بکار نبرد.

در پایان توضیح دو نکته را لازم می دانم اول اینکه ما جامعه اهل سنت ایران سر ستیز با هیچ حزب و جناح و حکومتی را نداریم نه از لحاظ فکری و اعتقادی و نه از لحاظ فقهی و کلامی با هیچ دین و مذهب و مکتبی قصد رقابت و چالش نداریم چون باور و عقیده ما این است که همزیستی مسالمت آمیز تنها راه سالم زیستن برای همه و بهترین روش برای نشر و دفاع از عقاید و مقدسات ماست. اما اگر مورد حمله و تعرض قرار گیریم شرعا و اخلاقا خود را مکلف می دانیم که از عقاید و مقدسات خود دفاع کنیم.

علمای عامل و عاقل و ربانی ما طی ۳۰ سال همواره سعی کرده اند همین شیوه را در پیش گیرند و از این عملکرد و راهبرد حکیمانه کاملا راضی هستیم.

دوم: اینکه ما با برادران شیعه خود در طول قرنهای متمادی هیچ مشکلی نداریم، متاسفانه کسانی که همواره به دنبال ایجاد مشکل و چالش بوده و هستند شیعیان غالی و افراطی اند که در اصطلاح فقهی خود برادران شیعه آنها را رافضی یا روافض می خوانند. نمونه تاریخی آن صفوی های خونخوار بودند و امروز نیز متاسفانه برخلاف خط مشی عمومی ملت مسلمان ایران افرادی همچون قزوینی، مهدی دانشمند، رحیم پور ازغندی، هدایتی و شبکه سلام و انجمن حجتیه، نمادی از همین روافض صفوی منش هستند که قطعا حسابشان از جامعه تشیع جداست. و زبان و قلم مسموم این سودجویان، آینده خطرناکی را ترسیم می کند که شیعه و سنی همه باید هوشیار باشند.

نوحهگر باشد مقلد در حدیث


جز طمع نبود مراد آن خبیث

نوحهگر گوید حدیث سوزناک


لیک کو سوز دل و دامان چاک

از محقق تا مقلد فرقهاست


کین چو داوودست و آن دیگر صداست

منبع گفتار این سوزی بود


وان مقلد کهنهآموزی بود

هین مشو غره بدان گفت حزین


بار بر گاوست و بر گردون حنین




کافر و مؤمن خدا گویند لیک


درمیان هر دو فرقی هست نیک

سالها گوید خدا آن نانخواه


همچو خر مصحف کشد از بهر کاه

آقای مکارم! چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!


سنی نیوز :چندی پیش آقای مکارم شیرازی یکی از مراجع بزرگ شیعه از خرافات چهار شنبه سوری انتقاد کرده و خواهان حذف شدن این خرافات گردیده است.
او گفته است: چهارشنبه سوري در فرهنگ اسلامي هيچ جايگاهي ندارد و نیز گفته است: : پيامبر گرامي اسلام در بدو آغاز رسالت خود با برخي از سنت‌هاي اعراب جاهلي مخالفت كردند و ما نيز بايد با سنت غلط چهارشنبه سوي مقابله كرده و آن را حذف كنيم.


حال سوال اینجاست: مگر مبلغان و مروجان چهارشنبه سوری چه کسانی هستند؟ آیا چهارشنبه سوری و میلیون ها خرافات دیگر زائیده تفاسیرغلط بزرگان و آیات عظامی همچون حضرتعالی و دیگر مذهب تراشان رافضی، از دین و مذهب نیست؟
وقتی شما مهدویت را با آن آب و تاب برای جامعه و قشر جوان فریب خورده تان معرفی می کنید و با آن سوز و گداز دیگران را تشویق به انتظار فرجش می نمایید و آنگاه مدعی می شوید که مهدی منتظر در نوروز ظهور می کند مگر چه انتظاری غیر از رواج خرافات در بین مردمتان دارید؟
آقای شیرازی لطفا سری به دو کتاب ـ بحار الانوار و سیمای جهان در عصر امام زمان ـ بزنید و آنگاه خود قضاوت کنید که منبع این خرافات کجاست؟ (روایات متعددي از ائمه معصومين نقل شده که ظهور حضرت امام عصر(عج) در نوروز سال شمسی انجام می گیرد و نوروز آن سال در آن زمان با گردش سال قمری، مصادف با روز عاشورا خواهد بود و آن هم موافق با روز جمعه یا شنبه است.
چون سال شمسی ثابت و روزهای سال قمری در گردش است، پس نتیجه آن می شود که آن حضرت در روز اول سال شمسی روز دهم محرم، جمعه یا شنبه ظهور کرده و به تخت خلافت و امامت خواهد نشست.( ۱- سیمای جهان در عصر امام زمان(عج)، محمد امینی، جلد اول.ص۴۵۸-۴۵۹ )
معلی بن خنیس از ابی عبدالله(ع) نقل مي كند كه ايشان فرمود: روز نوروز روزی است که قائم ما اهل بیت و والیان امر، ظهور نماید و خداوند او را به دجال پیروز نماید و او را در کناسه کوفه به دار آویزد، روز نوروزی نیست مگر این که ما متوقع فرج در آنیم، چون نوروز از روزهای ماست، فارس ها آن را ( ارج نهاده و) حفظش کردند اما ( شما عرب ها) آن را ضایع نمودید.( ۲-بحارالانوار، ۵۲/۲۷۶،ب۲۵،ح۱۷۱ از کتاب المهذب ابن فهد؛ سرچشمه حیات،ص۳۶۹.)
آیا این روایات واهی و بی اساس مروج خرافات در بین جوانان نیست؟ آیا مسبب خرافات چهار شنبه سوری همین بزرگان مذهبتان نیستند؟!!!!پس، چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!
اگر خواهان حذف خرافات هستید و واقعا برای این ملت خرافاتی دل می سوزید پس مرد باشید و ابتدا این روایات کذب را از کتب اعتقادی تان حذف کنید.
به جوانان تان بگوئید که همه آنچه که ما(آیات و مراجع) و بزرگان ما در کتب مان به پیامبر و ائمه نسبت داده ایم صحیح نیست بلک مشتی از خرافات جهت منحرف کردن افکار عمومی است و در واقع هیچ گونه اصل و بنیاد دینی و مذهبی ندارد. آنگاه که شما چنین شهامتی از خودتان به خرج دادید بدانید که دیری نمی پاید که همه مردم تان از این خرافات دست خواهند گشید.

مقام اماراتی: اشغالگری ایران جاده ثبات منطقه ای را مسدود کرده

ک مقام اماراتی در اظهاراتی گستاخانه با تکرار ادعای اشغال جزایر سه گانه توسط ایران مدعی شد: "اشغال سه جزیره توسط ایران سد راه صلح و ثبات منطقه ای شده است!"
به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، محمد سالم السویدی، سفیر امارات در بروکسل ادعا کرد: "اشغالگری ایران یک مانع بزرگ برسر راه روابط هموار بین ایران و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است."
السویدی که یک هیات اماراتی را در جریان گفت و گوهای جاری سیاسی بین شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا در بروکسل سرپرستی می کند افزود: "روابط تاریخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ریشه در جغرافیا، فرهنگ، مذهب و روابط تجاری آنها دارد."
وی افزود: "شورای همکاری خلیج فارس علاقه مند به تقویت این روابط به نحوی است که به تحقق منافع مشترک و بهبود صلح و ثبات منطقه ای کمک کند اما جاده رسیدن به این هدف به واسطه اشغال سه جزیره اماراتی توسط ایران مسدود شده است."
السویدی اضافه کرد: "به رغم آنکه امارات، شورای همکاری خلیج فارس و جامعه بین المللی!، درخواست خود از ایران برای رسیدن به یک راه حل مسالمت جویانه در موضوع جزایر اماراتی تحت اشغال ایران از طریق گفت و گو یا ارجاع موضوع به دادگاه لاهه را بارها تکرار کرده اند اما جمهوری اسلامی ایران پاسخ مثبتی به این درخواست ها نداده است."
ایران با رد همه ادعاهای واهی امارات حاضر به ارجاع پرونده جزایر به دادگاه بین المللی نیست زیرا هیچ کشوری تمامیت ارض خود را به دست محاکم بین المللی وا نمی گذارد.
این مقام اماراتی همچنین با ابراز نگرانی کشورهای منطقه نسبت به برنامه هسته ای ایران تاکید کرد: "کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در جهت ایجاد یک منطقه خاورمیانه عاری از سلاح های کشتارجمعی، ثابت قدم هستند."
سفیر امارات در بروکسل با تحسین موضع اتحادیه اروپا در پرونده هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد که کشورهای اروپایی همچنین به تشریح وضعیت خطرناک منطقه تحت برنامه تسلیحاتی ایران و لزوم یافتن راه حلی صلح آمیز برای این بحران از طریق درخواست از ایران برای تداوم همکاری با جامعه بین المللی و آژانس انرژی اتمی ادامه دهند.
السویدی در پایان بر حق حاکمیت و استقلال همه کشورهای منطقه تاکید کرد و آنچه مداخله ایران در امور داخلی برخی کشورهای منطقه نامید را مردود دانست.

پیام اوباما؛ سرکوزی: پیام به مردم ایران، هشدار به رژیم


به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، رئیس جمهور فرانسه امروز پیام نوروزی اوباما را پیامی مستقیم خطاب به مردم ایران و هشداری برای رژیم تهران توصیف کرد.

نیکلا سرکوزی که در حاشیه نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل سخن می گفت، اظهار داشت اینکه رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیام مستقیم به مردم ایران و همزمان هشداری به رژیم تهران، دست خود را بسوی آنان دراز کرده، به نظر من یک اقدام مثبت است.

رئیس جمهور فرانسه افزود در عین حال باید به سیاست تحریم و گفتگو (چماق و هویج) در قبال رژیم تهران ادامه داد.

پیش تر خاویر سولانا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفته بود به نظر من پیام رئیس جمهور آمریکا اقدامی سازنده است و امیدوارم رژیم تهران با دقت به این پیام گوش فرادهد.

امام جمعه رژیم: ظهور امام زمان در نوروز خواهد بود


به گزارش آژانس خبری تفتان خطيب جمعه تهران با اشاره به احاديث و روايات مربوط به منزلت امام زمان گفت: نوروز روز فَرَج است و ظهور حضرت ولي عصر در نوروز خواهد بود.

خطيب جمعه تهران با تأکيد بر اينکه نبايد از رهبري غافل باشيم تصريح کرد: دشمن مي خواهد اين رهبري و ولايت را کمرنگ کند و مورد بحث و سوال قرار دهد.

آيت الله امامي کاشاني گفت: دشمنان مي خواهند ولايت را در کوران بحران ها آن هم در دانشگاه ها ضعيف کنند.

وي افزود: بايد بدانيم که دو اصل مهم يعني ولايت و رهبري و نيز اطاعت مردم از ولايت عوامل اصلي همه موفقيت ها هستند.

آيت الله امامي کاشاني با تاکيد بر حفظ اين دو عامل گفت: هرگونه تشتت و تضعيف رهبري و نظام به معناي برگشتن به دوران گذشته است.

امام جمعه موقت تهران افزود: دنيايي که امروز با الفاظ، اين همه خيانت مي کند و ملت ايران را به خاطر حمايت از انرژي هسته اي تروريست مي خواند، اين خيانت به الفاظ است بنابراين ما بايد بيدار باشيم.


حماسه بلوچستان

تقدیم به دلاوران جان بر کف جنبش مقاومت مردمی (جندالله) به مناسبت پیروزی باشکوه درعملیات ضد کمین 17 اسفند
بار دیگر سرزمین بلوچستان ، این دیار رشادت و مقاومت ، دیار ظلم ستیزان خستگی ناپذیر و غیور مردان مبارز شاهد خلق حماسه ای دیگر از فرزندانش، این داعیه داران ایمان و آزادگی در عصر ظلمت و خفقان بود.
تنی چند با سلاحی اندک، ولی با ایمانی وصف ناپذیر و رشادتی اسطوره ای در برابر جمعی کثیر و تا دندان مسلح ولی هراسان و متزلزل قرار می گیرند.نبردی نا برابر در شرف وقوع است. سپاه حق و لشکریان کفر و جهل در برابر هم صف آراسته اند.در این سو دلیرانی از تبار ایمان وآزادگی ایستاده اند که جز به رهایی نمی اندیشند و تن از ذلت بند پیراسته و برخاسته اند تا ستمدیدگان دیاری را از زیر یوغ بندگی دژخیمان برهانند وخود رها در وصال رب خویش شوند و در آن سو مزدورانی دنیا پرست جمع شده اند ، فاقد از ذره ای ایمان وآرمان که با اجبار ، اکراه و تنبیه و تذلیل به این کارزارشیران کشانیده شده تا با خونشان بزم عیش آخوندهای پایتخت را گرمتر کنند.
براستی این نبرد نا برابر است و مظاهر اقتدارو شکوه در برابر مصادیق ضعف و زبونی ایستاده اند.آری قدرت در ذره ذره وجود سلحشوران بلوچستان موج می زند ،آنان به ربی مقتدر دل داده اند و قدرت و توانشان در ورای ایمان به اوست.نبرد نزدیک است و تنی چند اما مصمم و ثابت قدم با لشکری بی شمار که وحشت درونشان را در رعشه دستانشان می توان دید، خواهند جنگید.
صدها مزدور هراسان و گریزان از جنگ و کارزار با پشتیبانی هفت هلیکوپتر ، دو جت جنگنده ، ده ها خودرو حامل سلاح نیمه سنگین و سنگین در یکسوی میدان و در آن سو تنی چند با سلاحی اندک ، وبراستی چه حقیر می نماید این افراد و ابزار پوشالی در برابر هیبت حقیقی ایمان ، آزادگی و جلای رشادت فرزندان بلوچستان .
شوق تحقق وعده حق در دیدگان مردان حق هویداست.و براستی چه کسی از خالق زمین و اسمانها بر وعده خویش وفادارتر است؟
نبرد آغاز می شود.دلیر مردان این کهن دیار با فریاد الله اکبر بر دشمنان زبون و ضعیف خویش می تازند ، آتش انتقام ستمدیده از ستمکار، فروزان تر می گردد و وحشت دژخیمان فزونتر. عرصه بر دشمن تنگ می گردد ،نه توان و جسارت رویارویست آنان را و نه راهیست برای گریز.
آری وعده پروردگار عالمیان تحقق می یابد و نصرت و مددش چنین قدرتی به بندگانش می بخشد.
پانزده دژخیم خامنه ای در بدو نبرد، زیر باران آتش خشم فرزندان بلوچستان به سزای تعدی بر مظلوم می رسند و برای همیشه به مأوایشان دوزخ می پیوندند و دهها تن دیگر زخمی می گردند وجای گلوله نشان عبرتی بر پیکر نحیفشان می تراشد که گر زنده بمانند درسی شود برای همه مستکبرین عالم و الباقی می گریزند.
میدان خالی می گردد وسکوت حکمفرماست . نجوایی به گوش می رسد .صدای دعاست. ذکر حق بر لب این جنگجویان جوان جاریست و خدای خویش را سپاس می گویند.دیده به آسمان دوخته و اشک، صورت غبار آلودشان را می نوازد.دست را به آسمان بلند کرده و با آه و سوز از رب خویش ملتمسانه می خواهند: که شهادت را، دیدار را ،وصال را ارزانیشان کند که از فتح بیش می پسندند.در گریه و تمنا ،در شور و شوق و در درد فراق یار وسودای شهادت و سعادت می گدازند که ناگهان آوای دلنشین امیر طنین می افکند که خطاب به سربازانش میگوید:
ای برادرانم ، ای پویندگان ره حق ، بیش مرنجید و صبور باشید که امروز ما فاتحیم و فردایی قریب رهسپار وادی حق. باید آن قدر در ره حق جان بفشانیم تا لایق درگاه و آراسته دیدار گردیم.
ندای الله اکبر باری دیگر مستولی می گردد و مبارزان بسوی سنگر باز میگردند.
و بدین سان برگ زرین دیگری به تاریخ مبارزات مقدس مردم غیور بلوچستان افزوده می شود.
ومن الله التوفیق

سرمچار

فیلم عملیات لار توسط مبارزان بلوچستان

قسمت اول



قسمت دوم



قسمت سوم


۱۳۸۷ اسفند ۲۹, پنجشنبه

دروغگویان را بشناسید، ردی بر کتابهای معروف تیجانی


سنی نیوز :اینک کتابخانه عقیده مجموعه ای از کتابهای ارزشمندی را که در رد کتابهای تیجانی دروغگو نوشته شده را خدمت برادران و خواهران مسلمان در بخش رد شبهات كتابخانه عقيده معرفی می کند تا باشد كه مسلمانان حقجو با دروغهاي تیجانی گمراه و بنياد معارف اسلامي(رافضى) قم بیشتر آشنا شوند.


ادامه مطلب

مصاحبه صوتي دكتر ملازاده و امير عبدالمالك ريگي


مدت زمان مصاحبه : 24 دقيقه
حجم فايل : 2 مگ

لينك دانلود :
http://www.4shared.com/file/93209652/d8698499/amir-molla-yasin.html



مصاحبه در تاريخ بيست و پنجم اسفند ماه سال 87
انجام شد

توصيه امير عبدالمالك ريگي به جوانان اهل سنت ايران
جنگ در همت آباد پانزده كيلومتري زاهدان و به هلاكت رسيدن ده ها تن از
نيروهاي سپاه و پيروزي گروه جندالله
شهادت مظلومانه دو عالم و مولوي گران قدر بلوچستان
حقايق از زبان سردار امير عبدالمالك ريگي فرمانده گروه جندالله
خواري و پستي نيروهاي دشمن
و....
در اين سخنراني بيست و چهار دقيقه اي موجود ميباشد


تهيه كننده: ياسين

فالله خير حافظا و هو ارحم الرحمین

توقيف یک کشتی رژیم توسط صيادان سومالی

ایسنا: يك مقام دريايي منطقه‌يي در آفريقا اعلام كرد كه روستاييان سوماليايي يك كشتي ايراني را توقيف كردند.

اندرو موانگورا، مسوول هماهنگ کننده‌ي برنامه‌ي کمک به کشتيراني آفريقاي شرقي در کنيا اطلاع داد که ساکنان سواحل منطقه خودگردان "پونتلند" واقع در شمال سومالي يک فروند کشتي ايراني را توقيف کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاري رويتر، وي اطلاع داد که اهالي سومالي کشتي ايراني را روز دوشنبه به اتهام صيد غيرقانوني ماهي يا واردن آوردن خسارات به تجهيزات ماهيگيران محلي توقيف کردند.

موانگورا گفت: شنيده‌ام كه روستاييان آن را به دليل ماهيگيري غيرقانوني يا آسيب‌رساندن به تجهيزات ماهيگيري توقيف كرده‌اند.

وي افزود: آنها معمولا زماني که کسي به تورها يا قايق‌هاي ماهيگيري آنها آسيب برساند، اقدام مي‌كنند و کشتي‌ها را تا پرداخت غرامت توقيف مي‌کنند.

نمونه ای از یک جامعه ی حیوانی : 7 فرزند از پدری که 24 سال به دختر خود تجاوز کرد


نمونه ای از یک جامعه ی حیوانی : 7 فرزند از پدری که 24 سال به دختر خود تجاوز کرد
دوربـــيين نـــيــوز
: "جۆزیف فریتزل" 73 ساله «نمساوی» اتریشی که به مدت 24 سال دختر خود را در زیر زمینی خانه خود محبوش کرده بود و با او سکس و تجاوز جنسی داشته است. روز دوشنبه مصادف با 2009/3/16 به دادگاه شهر (سانت پولتن) نزدیک به شهر (امستیتن) ی نمساوی تحویل داده می شود. "جۆزیف" دخترش به اسم "الیزابت" 42 ساله را به مدت 24 چهار سال در زیر زمینی خانه خود محبوس و همانند همسر خود با او رفتار نموده بود و از دختر خود دارای هفت فرزند می باشد.

"جۆزیف" به 16 حکم محکوم شده است که از آنها می توان به این موارد اشاره نمود : کشتنی یکی از فرزندان متولد شده از دخترش ، زندانی کردن دختر خود به مدت 24 سال در یک زیر زمینی ، تجاوز و اذیت و ازار جنسی در حق دختر خود ، نابودی دوران فعالیت زندگی دختر خود...

"جۆزیف" در سوال و جواب های که در ارتباط با او صورت گرفته به این نکته اعتراف نموده است که در طول این 24 سال هر هفته 2 تا 4 بار به دختر خود تجاوز نموده است. همچنین اعتراف نموده است که حتی به بعضی از فرزندان خود و دخترش تجاوز نموده است و آنها را مورد ازار و اذیت جنسی قرار داده است. اما به کشتن یکی از این فرزندان خود و دخترش اعتراف نکرد. و گفته است که این کودک بعد از چند روز از تولد خود به دلیل شرایط نامناسب نگهداری و کم اهمیت دادن به او به مرگ طبیعی فوت کرده است.

"جۆزیف" بعد از مرگ کودک خود جسد او را در آتشدان خانه خود سوزانده است. در اردیبهشت ماه سال 2008 میلادی این رویداد دلخراش آشکار گردید، و برملا شدن این رویداد زمانی صورت گرفت که یکی از فرزندان "جۆزیف" متولد شده از دخترش به نام "کریستین" 19 ساله به سبب بیماری شدید در یکی از بیمارستان های شهر بستری شده بود.

کسانی که به قانون اتریش آشنایی دارند بیان می کنند که احتمال دارد که "جوزیف" به 20 حبس محکوم گردد. و این سنگین ترین حکم در اتریش است ، "ڕۆدۆڵف مایر" وکیل مدافع "جۆزیف" اضهار می کند که : جۆزیف" به همه گناهان خود اعتراف نموده است به غیر از کشتن یکی از کودکان خود و همچنین می گوید که جۆزیف" در دورانی از زندگی خود به سر می برد که نمی تواند در زندان دوام بیاورد و سن او هم اکنون 74 سال است.

وکیل مدافع "جۆزیف" اظهار داشت که: نبایست "جۆزیف" مانند درنده و یا یک وحشی شناخته شود یا اینکه او را به این وصف تعریف کنند و گفته است " جۆزیف" دختر خود را دوست داشته و این حب و دوست داشتن موجب شده که او را زندانی کند.

در این محکمه سوال و جواب از "الیزابت" دختر " جۆزیف" که با ویدیو ضبط و ثبت شده است بکار برده می شود و این ویدیو 11 ساعت کامل سوال و جواب است. و به عنوان بزرگ ترین و سنگین ترین شاهد به شمار می رود و بر نوع و مدت حکم دادگاه تأثیر خواهد داشت. بنا به مطالب بیان شده در روزنامه های نمسا که هنوز هم در مورد این رویداد مطالبی را منتشر می کنند "الیزابت" دختر " جۆزیف" بیشتر این تجاوز های جنسی تحمیل شده بر او و فرزندانش را بر کاغذهایی یاداشت کرده است. که در مدت این 24 سال حبس شدن در زیر زمینی مخفیانه صورت گرفته بود. قبلاً "الیزابت" اظهار داشته بود که از سن 11 سالگی مورد تجاوز جنسی پدرش قرار گرفته است ، و بیشتر اوقات برای خودکشی تلاش نموده است اما موفق نشده همچنین بیان کرده که : " من در هر بار تجاوز جنسی چراغ های زیرزمینی را خاموش کرده ام تا فرزندانم شاهد این تجاوز از طرف پدرم به من نباشند ، و همیشه تلاش کرده ام که محیط آن زندان تاریک را برای فرزندانم زیبا و خوشایند سازم و بسیاری از اوقات برای خود آهنگ هایی می ساختیم".

" جۆزیف" در بیان دوران گذشته زندگی خود چنین اظهار می کند: "من قربانی دوران کودکی خود هستم دورانی مملوء از خشم و نفرت . من نسبت به مادرم بسیار عصبانی و خشمگین بودم ، و مادرم نیز همیشه با سیلی و لگد من را تنبیه می نمود و تا خونی بر زمین نمی افتادم من را رها نمی کرد. من هرگز گریه نکرده ام و مادرم هرگز من را در آغوش مهربانی خود قرار نداده است. من مادرم را هم دوست داشتم و هم نفرت" .

پولیس می گوید :"در یاداشت های "جوزیف" آشکار شده است که او به خواهر همسر خود نیز تجاوز نموده است و همچنین در سن 31 سالگی به دلیل تجاوز جنسی به یک زن 24 ساله به مدت 18 ماه حبس محکوم شده است.

پلیس همچنین می گوید که : در یاداشت های "جوزیف" به این موضوع اشاره شده که "روساماریا" 68 ساله همسر او از تجاوز جنسی به خواهرش مطلع بوده و از مسائل زیر زمینی هم خبر داشته اما نتوانسته مانع این کار "جوزیف" شود.

هم اکنون "جوزیف" خواهان فروش داستان زندگی خود به روزنامه نگاران می باشد." "داڤید هیلز" در روزنامه «سنتر اروپایین نیوز» اظهار داشت که : توانسته است در زندان دیداری با "جوزیف" داشته باشد ، اما دادن پول به "جوزیف" برای این دیدار را انکار نمود. و می گوید : " ما با "جوزف" در مقابل پرداخت مقداری پول به توافق رسیده ایم و این پول به خود او داده نمی شود بلکه به دخترش "الیزابت" داده می شود تا اینکه همراه با پول حاصل از فروش خانه و ملک "جوزیف" آینده خود و فرزندانش را با ان به سر ببرد.

روز 2009/3/20 روز اعلام حکم دادگاهی "جوزیف" می باشد ، و 12 نفر در این دادگاهی حضور خواهند یافت و شرایط امنیتی شدیدی را خواهان می باشد.

دردانگ نیوز: مشکلات بلوچستان و راه حل آن از دیدگاه ناکو بالاچ

دردانگ نیوز: مشکلات بلوچستان و راه حل آن از دیدگاه ناکو بالاچ
مردم بلوچستان به دو صفت مهمان نوازی و غیرت و دلاوری بسیار شهرت دارند. آنهائی که از نزدیک آمده و از این دیار دیدن نمودند حتماً به این دو صفت بلوچ ها پی بردند. از نظر تاریخی مردم بلوچستان که شامل ایالت بلوچستان پاکستان هم باشد به عادتی مشترک مشهورند و آن اینکه مردم این خطه هرگز زیر بار زور نرفتند و همیشه با دولت های مرکزی و نمایندگان آنها در منطقه خود مشکل داشتند. تا جائی که استعمارگران انگلیس مجبور شدند پس از تقسیم این اقلیم وضم بخش هائی از آن به ایران و افغانستان و ایالات سند و پنجاب دولت محلی خوانین بلوچ را به رسمیت بشناسند. چنانچه دولت " خان آف قلات" قبل از الصاق به پاکستان دولت بلوچها محسوب می شد و زبان ملی آن بلوچی و زبان رسمی اش فارسی بود.
به همین اسباب مردم بلوچ همیشه به اوضاع و احوال دیار خود حساسیت نشان داده و می دهند. امروزه که آلات ارتباط و آموزشی و تربیت افزایش یافته مردم از نبوغ سیاسی قابل ملاحظه ای برخوردارند.
مردم بلوچستان ایران اوضاع استانشان را چگونه تحلیل می کنند و از هرج و مرج ها چه می گویند؟ در این مورد دردانگ نیوز گفت و گوئی با "ناکو بالاچ" انجام داده که مرتب احوال منطقه را پیگیری می کند و علاوه از گوش دادن به تحلیل ها و اخبار رسانه های آزاد با سفید ریشان منطقه و پیرمردان هم سن اش همیشه هم کلام است و از نقطه نظرات آنها هم با خبر می شود. این شما و این گفت گوی ساده و بدون تکلف "ناکو بالاچ" .
دردانگ نیوز: عموجان! امروز می خواهم کمی از اوضاع استان با شما گپ بزنم و آرای پر محتوایتان را در معرض دید بازدیدکنندگان بگذارم . بفرمائید از دیدگاه شما مشکلات عمده بلوچستان چیست؟
ناکوبالاچ: ما همیشه می خواهیم مردم از حقیقت اوضاع دیارشان باخبر باشند. مشکلات رفاهی و عمرانی بلوچستان مواردی هستند که خود گجرها (دولت) به آن اعتراف دارند و کارهای جزئی را که انجام می دهند همیشه به رخ مردم می کشند. در حالیکه رژیم سابق (شاه) طرح زیر بناهای این پروژه ها و مواردی که مشاهده می شود را انداخته بود. به نظرم مشکل عمده و اصلی ما عدم آزادی و عدم احساس امنیت مردم است. ما جزء ملت ایران هستیم و باید به ما حق داده شود. مولوی صاحب همیشه می گوید در مدیریت کلان کشور ما را سهیم کنید در حالیکه ما از مدیریت استان خودمان هم محروم هستیم. مدیریت بجای خود ادارات معمول مملو از غیر بومی ها و مهاجرین غیر بلوچ است. از طرفی رژیم جلی ها (آخوند های شیعه) قصد از بین بردن مذهب ما را دارد و پس از اینکه متوجه شده سیاست زندان، ترور و اعدام ناموفق است به تخریب و مهار مراکز دینی ما روی آورده است. حتماً خبر شدی تا حالا چندین مدرسه دینی را زیرو رو کردند و می خواهند مدارس دینی ما تحت کنترل آنها باشد.
دردانگ نیوز: اگر دولت چنین عزایمی دارد پس چرا بسیاری از سفید ریشان ما با گجرها هم کاسه هستند و از برنامه های دولت حمایت می کنند؟
ناکوبالاچ: شما می دانید اوضاع مثل سابق نیست. غیرت و حمیت کم رنگ شده و بعضی از سفیدریشان و افراد بانفوذ بخاطر حفظ جایگاه و ثروت خود دست دوستی به سوی گجرها دراز کردند و نه اینکه کاری برای مردم زیردست خود نمی کنند بلکه بعضاً باعث مشکلات و دردسرهائی برای آنها می شوند. ولی عموماً از ته دل هیچ کس با دولت نیست.
دردانگ نیوز: دیدگاه شما در مورد مبارزه مسلحانه علیه دولت چیست؟
ناکوبالاچ: اگر امروز آمریکا ابرقدرت محسوب می شود بخاطر این است که هرگز سلاح بر زمین نگذاشته است. تا وقتی فشار بر گجرها نباشد دست از سر ما بر نمی دارند و آنها زبانی جزء زبان تفنگ نمی فهمند. البته به نظرم تنها راه رسیدن به حقوق جنگ مسلحانه نیست از راههای دیگر هم باید وارد شد و مطالبات خود را عرضه کرد. فعالان سیاسی که از راههای مسالمت آمیز سعی دارند حقوق مردم را بگیرند بیجا با مبارزین مخالفت نکنند و مبارزین مسلح هم مجبوری های فعالان غیر مسلح را مد نظر قرار دهند و بی جهت آنها را علیه خود نشورانند. هر کس از کانال خود فعالیت نماید.
جان فشانی های مبارزین بدون حمایت و همدلی مردم بی فایده است همینطور فعالیت جزئی سفیدریشان و علماء بدون زور اسلحه بی اثر!
دردانگ نیوز: عده ای معتقدند مبارزه مسلحانه بجای کاهش مشکلات باعث افزایش مسائل شده و مردم بی گناه قربانی آن می شوند؟
ناکوبالاچ: جنگ، جنگ است شوخی نیست. آبی نیست که از آن بنوشی! مشخص است یکی کشته می شود یکی زخمی و بعضی به زندان می افتند و....
البته گروههای مبارز باید مسائل مردم را در نظر داشته باشند. طوری نباشد که پس از مردار شدن یک گجر ده بیگناه بجای آن اعدام شوند. مردم عادی شیعه خود از دست این جلی ها به امان رسیدند و همیشه ابراز نفرت و انزجار می کنند. فکر نکنم کشتن آنها دردی را علاج کند. پس از تشدید مبارزه مسلحانه کشورهای بزرگ جهان و عرب های بی خیال از آلام و مصائب ما با خبر شدند و رسانه های جهانی از مشکلات منطقه حرف می زنند و جلی ها از این وضعیت حتماً پریشان هستند اگر دامنه این حملات به کاخ های گجرها گسترش یابد نه اینکه بی خواب می شوند بلکه مجبور می شوند به ما بها دهند و تا حدی دست از شیطنت بردارند.
دردانگ نیوز: گفت و گوی شما جامع بود. دیگر سوالی برای ما نگذاشتید. اگر بازدیدکنندگان پذیرائی کنند که حتماً می کنند بار دیگر در خدمتتان حاضر خواهیم شد.
از اینکه به دردانگ نیوز فرصت دادید بسیار متشکرم. خداوند حفظتان کند و به جان ومال و عمرتان برکت عنایت فرماید.

چشم شیطانی رهبربسته شد واوضاع اهل سنت ایران درذهنم مجسم گشت


از درب اصلی حوزه که واردشد تقریباً تنهابود. لباس عادی به تن داشت. نه شال مدل بسیجی داشت نه عمامه نه جل(جبه)، ریش اش هم کوتاه بود. تعجب کردم فرمانده کل قوا وهمه کاره یک کشوربزرگ چرا تغییرشکل داده وخودش رابه شکل پیرمردزابلی که با گاری ماهی می فروشه درآورده! برای استقبالش نه طلاب رفته بودند نه اساتید ومدرسین وحتی کارمندان حوزه. فقط سرپرست حوزه که درامورنظم وضبط حوزهء نه چندان بزرگ ومشهور ما دخالتی هم ندارند برای استقبال "مقام معظم رهبری"حضور داشتند.

چند لحظه بعد دریک فضای عجیب وخلوت گفت وگو شروع شد وفرمانده کل قوا لیست وار پیشنهادات توأم با دستوراتش را درمورد نصاب درسی حوزه ها و...به سمع اطرافیان می رسانید. در همین لحظه که از طلاب فقط نویسنده این سطور آنجا بود، آیت الله خامنه ای نگاهی به سویم انداخت. احساس خطر کردم و در چشمان کاملاً قرمز رنگ اش چشم شیطان را یافتم. با خودم فکر کردم که مردم می گویند خامنه ای آدم میانه رو و دلسوزی است. بویژه نظر لطف ایشان همیشه شامل حال سیستانی ها و بلوچستانی ها بوده که زحمت میزبانی رهبر آینده خودشون را متحمل شدند، اما چهرۀ خشن و چشمان وحشتناک او بیانگر عکس آن چیزی است که فکر می کردم. از مجلس مقام معظم رهبری دور شدم و خودم را به نزدیک کلاس درس رساندم. ولی با وجود این گودی و تیزی چشمان شیطانی جناب رهبر بیشتر شد که هر بیننده ای را وحشت زده می کرد. خوشبختانه من هم مقاومت کردم و اصلاً چهره ام را بر نگرداندم و به طرف او نگاه کردم.

تا این که جناب رهبر تسلیم شد و چشمان گِرد و بزرگ قرمز رنگش را تغییر داد، یعنی عادی شد. و من در "مسابقه چشم زنی" برنده شدم!

به مجرد اینکه چشمان تیزرنگ رهبر بسته شدند من هم وحشت زده از خواب بیدار شدم و بسیار تعجب کردم که عجب خوابی من دیدم! این خواب بوقت سحر بود و علامات خواب های واقعی هم مشهود بود.

پس تعبیرش چی می تونه باشه؟

دوباره خواب رفتم و در عالم رؤیا پیش یک دوست صمیمی و قدیمی که حافظ کل قرآن است و آدم بسیار صالح و نیک سرشتی است رفتم و ازش خواستم تعبیر خواب ام را بگوید.

تو یک طلبه ای و فکر می کردی خامنه ای که تربیت یافته حوزه هاست نظر مثبتی نسبت به حوزه های اهل سنت دارد. اما این خواب اشتباه ات را تصحیح کرد. حالا فهمیدی رهبر مستقیماً سر خصم با حوزه ها و مساجد اهل سنت برداشته. اما جای خوشحالی است که استقامت شما در مقابل فشارهای رهبر بر کنترل مدارس دینی توسط دولت یا تخریب و پلمپ نمودن آنها بالاخره فرمانده کل قوا را با تمام قوایش مجبور به عقب نشینی می کند و عزت و پیروزی از آن اهل مدارس و حوزه های مقاومت کننده است!

صبح که بیدار شدم وحشت ام به خوشی و سرور تبدیل شده بود و قلباً یقین کرده بودم رهبری صالح و با شجاعت حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و همکاری و همدلی ما طلاب و دیگر علماء و فرهنگیان و نخبگان بالاخره ما را از چنگال ظلم و نابرابری رژیم شیعی نجات خواهد داد.

ان شاء الله

توجه: این رؤیا واقعی است و پیام امیدوار کننده ای از طرف پروردگار برای مخلصین و مستقیمین می باشد.

تبسيط الخلاف بين السّنّة والشيعة لا يصنع تقاربا ً ولا يُصلح فكرا ً


تبسيط الخلاف بين السّنّة والشيعة لا يصنع تقاربا ً ولا يُصلح فكرا ً

صباح الموسوي

ان ما يحز في نفس أي مسلم مؤمن وحريص على هذه الأمة ' هو ما يشاهده من صراعات طائفية ومذهبية دامية كالذي حاصل في العراق وباكستان وغيرها . ناهيك عن الخلافات السياسية الحادة التي منشأها الصراعات الطائفية و التي تشهدها لبنان و البحرين وبلدان عربية أخرى بدرجات متفاوتة .

ومن المؤكد ان ليس بإمكان أي باحث منصف أو مهتم بالقضايا الإسلامية ان يحّمل هذا الخلاف أو الصراع القائم لحقبة زمنية معينة ‘ فالتاريخ الإسلامي قد شهد مذابح عديدة كانت ناتجة عن الصراع الطائفي ' وما هو واقع حاليا من صراع فان مرده الى الحقب السالفة و ليس أمر مستحدث كما يحاول البعض أظاهره. فعلى الرغم مما نسمعه ونقرأه عن التقريب بين المذاهب والطوائف و الدعوة للوحدة الإسلامية ‘ فان هذا الكلام بقي مجرد لغو يشتره أطراف من الفريقين كل طرف يحاول الاستفادة منه بطريقته الخاصة حيث حاول كل منهما استخدام الكلام العاطفي و القفز على الحقيقة دون مناقشة الأسباب الخلافية الأساسية للوصل الى تقارب حقيقي يصلح العلاقة ويوقف هذه الصراعات الدامية.


ادامه مطلب

امید مير صيافى، وبلاگ نويس ايرانى در زندان اوین درگذشت


شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب در آبان ماه سال جارى، میر صیافی را به اتهام تبليغ عليه نظام به شش ماه حبس تعزيرى و به اتهام توهين به آيت الله خمينى و آيت الله خامنه اى به دو سال حبس تعزيرى محكوم كرد.

۱۳۸۷/۱۲/۲۸
اميد رضا مير صيافى، وبلاگ نويس ايرانى كه بهمن ماه گذشته براى سپرى كردن حكم دو سال و نيم حبس خود بازداشت شده بود روز چهارشنبه در زندان اوین درگذشت.

محمد على دادخواه، وكيل آقاى مير صيافى در گفت و گو با راديو فردا اعلام كرد كه بى توجهى مسئولان زندان اوين در رسيدگى به وضعيت ناراحتى قلبى موكل او منجر به فوت وى شده است.

وى گفت: «دكتر حسام فيروزى از زندان اوين با من تماس گرفت و گفت كه ضربان قلب میر صيافى منظم نمى زده است و او را به بيمارستان برده اند. چون خود آقاى فيروزى پزشك است به مسئولان زندان گفته كه به چه نحو به او رسيدگى كنند و توصيه كرده است كه آقاى مير صيافى را به بيمارستان لقمان ببرند.»

آقاى دادخواه افزود: «ولى مسئولان زندان به اين حرف دكتر فيروزى توجه نكردند و گفتند كه مير صيافى تمارض مى كند. آقاى فيروزى پاسخ مى دهد كه ضربان قلب وى كمتر از ۴۰ است و او نمى تواند تمارض كند. وى را از اتاق بيرون مى كنند. آقاى فيروزى گفته است كه من پزشك سازمان ملل هستم ولى او را بيرون مى كنند.»

اين وكيل دادگسترى اظهار داشت: «اين طورى كه آقاى دكتر فيروزى به من اطلاع داده است، به علت عدم توجه، اميدرضا ميرصيافى فوت كرده است. اين در هيچ نگرش انسانى قابل پذيرش نيست.»

اميد رضا مير صيافى، نويسنده وبلاگ «روزنگار» در سوم ارديبهشت ماه سال ۸۷ دستگير و پس از ۴۱ روز حبس به قيد وثيقه از زندان آزاد شد.

«قاعدتا يك دستگاه رسالت مند نسبت به جان انسانى بايد بين حكم قضايى و انسان بيمار و تحت شرايط ويژه تمايز قائل شود. اگر قرار باشد كه هر كسى وظيفه خود را فراموش كند هيچ هنجارى پابر جا نمى ماند.»

محمد على دادخواه، وكيل امید رضا مير صيافى
شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب در آبان ماه سال جارى، وى را به اتهام تبليغ عليه نظام به شش ماه حبس تعزيرى و به اتهام توهين به آيت الله خمينى و آيت الله خامنه اى به دو سال حبس تعزيرى محكوم كرد.

سازمان هاى بين المللى از جمله گزارشگران بدون مرز با صدور اطلاعيه هايى اين حكم را محكوم كرده و آن را بسيار سنگين دانستند.

محمد على دادخواه، وكيل اميد رضا مير صيافى به راديو فردا مى گويد كه دادگاه انقلاب حاضر نشد تا حكم موكل خود را به وى ابلاغ كند.

وى اظهار داشت: «كدام منطق، اصول، شرع و اخلاقى چنين مسئله اى را مى پذيرد؟ اگر وى توهين كرده است طبق قانون بايد در دو مرحله در دادگاه مورد رسيدگى قرار گيرد. طبق كدام قاعده، على رغم تبصره ماده ۴۲ قانون آيين دادرسى دادگاه هاى انقلاب كه مى گويد بايد حكم به وكيل ابلاغ شود، بدون ابلاغ آن به اجرا در مى آيد؟»

اين نخستين بار نيست كه يك زندانى سياسى در ايران در زمان حبس خود فوت مى كند. بر اساس گزارش هاى رسمى، طى سال هاى اخير حدود ۹ زندانى سياسى در زندان هاى ايران جان خود را از دست داده اند.

دو هفته پيش، امير حسين حشمت ساران، دبيركل جبهه اتحاد ملى ايران كه به ۱۶ سال حبس محكوم شده بود، در «بيمارستان رجايى» گوهردشت كرج فوت كرد.

پيشتر، اكبر محمدى از فعالان دانشجويى، زهرا كاظمى، روزنامه نگار ايرانى – كانادايى و ولى الله فيض مهدوى، فعال سياسى در زندان هاى ايران جان خود را از دست داده بودند.

آقاى دادخواه در باره علت تكرار چنين حوادثى در زندان هاى ايران مى گويد: «قاعدتا يك دستگاه رسالت مند نسبت به جان انسانى بايد بين حكم قضايى و انسان بيمار و تحت شرايط ويژه تمايز قائل شود. اگر قرار باشد كه هر كسى وظيفه خود را فراموش كند هيچ هنجارى پابر جا نمى ماند.»

وى اظهار داشت: «مگر آقاى آوايى (رئيس كل دادگسترى استان تهران) به عنوان ناظر نسبت به حقوق شهروندى نبايد در باره اين مسئله مسئوليت داشته باشد؟ آيا قانون، نوعى نيست يا اينجا با تبعيض اعمال مى شود؟»

اين وكيل دادگسترى مى گويد: «آيا نگرش حقوق بشرى با توجه به پيوستن ايران به كليت ميثاق مدنى، سياسى، اجتماعى و اقتصادى كه همه مفاد اعلاميه جهانى حقوق بشر را پذيرفته است و بايد به عنوان حقوق شهروندى اجرا شود در خصوص يك جوانى كه توهين كرده است بايد ناديده گرفته شود؟»

آقاى دادخواه با اشاره به نامه نگارى هاى گسترده خود با رييس دادگاه، هيئت حقوق شهروندى، داديار ناظر اجراى احكام و معاضدت قضايى در باره وضعيت امير رضا مير صيافى گفت: «همه كسانى كه نسبت به اين موضوع تبعيض قائل شدند در قبال اين واقعه مسئول هستند.
خوشبختانه تمام اين موارد براى بررسى مفتوح است تا سيه روى شود هر كه در او غش باشد.»

طالبان: تا نیروهای خارجی هستند صلحی در کار نیست

آفتاب: طالبان با رد خبر مذاکرات صلح اعلام نمود که تا خروج کامل نیروهای خارجی از افغانستان به مبارزه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، قاری یوسف احمدی، سخنگوی طالبان روز دوشنبه در گفتگویی با خبرگزاری اسلامی افغانستان اظهار داشت: «اگر 300 سال هم صبر کنید،‌موضع ما این است که تا زمان حضور قوای خارجی در افغانستان وارد هیچ مذاکره‌ای نمی‌شویم».

اظهارات احمدی یک روز پس از آن منتشر شد که روزنامه بریتانیایی Sunday Times از موافقت‌ ملا عمر برای آغازگفتگوهای صلح و اعزام نمایندگانی از سوی این گروه جهت شرکت در مذاکراتی با حضور عربستان سعودی‌ خبر داده بود.

این نشریه به نقل از «عبدالله اناس»، از دوستان سابق اسامه بن لادن اعلام کرد که ملا عمر برای شروع گفتگوهای صلح «چراغ سبز» نشان داده است.

اما سخنگوی طالبان با «بی‌اساس» خواندن این ادعاها، تاکید کرد که تغییری در موضعشان ایجاد نشده و تا خروج کامل نیروهای خارجی به «جهاد» ادامه می‌دهند.

هم اکنون حدود 70 هزار سرباز خارجی در افغانستان مستقر هستند که 38 هزار نفر آنها را سربازان آمریکایی تشکیل می‌دهند. ایالات متحده قصد دارد برای مقابله با شورش‌هایی که در مناطق جنوبی و شرقی افغانستان رخ می‌دهد، 17 هزار نیروی تازه نفس به این کشور اعزام کند.

طی چند روز گذشته، نه سرباز خارجی بر اثر حملات طالبان کشته شده‌اند تا هفته جاری تبدیل به خونبارترین هفته نیروهای خارجی در چند ماه اخیر باشد.

۱۳۸۷ اسفند ۲۸, چهارشنبه

غزه های گمنام!…


سنی نیوز:درین اواخر و بعد از تجاوزناجوانمردانه ی زمینی و هوایی صهیونیستها بر غزه غوغاها وداد وفریادهایی مبنی بر محاکمه مجرمان جنگی بر پا شده است، می گویند بایستی ژنرالهایی ارتش اسراییلی که در فاجعه خونین غزه شرکت داشتند مورد محاکمه قرار گیرند!

غزه های گمنام!…غزه های گمنام!…

د. دلیری

درین اواخر و بعد از تجاوزناجوانمردانه ی زمینی و هوایی صهیونیستها بر غزه غوغاها وداد وفریادهایی مبنی بر محاکمه مجرمان جنگی بر پا شده است، می گویند بایستی ژنرالهایی ارتش اسراییلی که در فاجعه خونین غزه شرکت داشتند مورد محاکمه قرار گیرند!
با خود می گویم؛ عجب دنیایی است که در آن سخن اول با رسانه هایی گروهی است، چون دوربینهای ماهوارهایی فضایی غزه را بجهان نشان دادند، ملتها تحت تأثیر عاطفه های جوشان بداد و فریاد بر آمدند. و حال دنیا اسراییل را لعنت می کند و بر حس فرعونتش نفرین می فرستد.
خوشا بحال دیکتاتوران و چنگیزمنشانی که از صهیونیستها دو صد چندان خونخوارترند ولی رسانه های گروهی از آنان غافلند ویا بناء به دلایلی که بر همه معلوم است از پخش و نشر این خونخواری تغافل وچشم پوشی میکنند…
وخوشا بحال هلاکوهای زمانه که با پنجه ی مکر و خیانت خویش توانسته اند نه تنها جوهای خون براه اندازند بلکه آزادی را از رسانه های گروهی نیز سلب کنند.
وقتی هزارها انسان زیر رهبریت جماعت اسلامی پاکستان در خیابانهای این کشور نعره “مرگ بر اسراییل” سر می دادند پیرمردی در گوشه ای زار می گریست. از او پرسیدند که چرا چنین بی تابی؟ گفت: بحماقت ملت خویش می گریم. امروز در غزه دو هزار انسان بیگناه کشته شدند و ما دشمن را نفرین می کنیم، و دیروز در همین کشور ما ۲ هزار دختر بچه خوردسال جلوی چشم همه ما زنده زنده توسط فرعون روز ژنرال مشرف در “لال مسجد اسلام آباد” سوخته شدند وکسی لب نگشود! نه جماعتی اسلامی و نه مدعیان حقوق بشر!!
و در همین لحظاتی که اسراییل غزه را بمباران می کند ارتش پاکستان برهبریت ارتش آمریکا مناطق مختلف کشور از سوات گرفته تا وزیرستان وتا بلوچستان را زیر آتش توپخانه خود قرار داده است. چه شده ما را که بحال ملت مظلوم غزه می گرییم و از غزه های در خون غلطیده خود غافلیم!..
دیدم که حرف بسیار بجایی می زند. در گوشه و کنار دنیای اسلام غزه ها در آتش می سوزند و انسانها زنده زنده در کوره های فرعونیان زمانه زغال می شوند و ما بی اعتنا…
آیا روزی خواهد رسید که عقلهای انسان دوستانه از کید اهریمن آزاد شود. و دادگاهی تشکیل یابد تا حق این همه بتهای ساختگی و دروغین عدالت را کف دستشان بنهد!!
حزب جمهوری اسلامی آیت الله خمینی در هر شهر مرزی عراق غزه هایی براه انداخت و حزب بعث در هر شهر مرزی ایران…
جناب آیت الله خمینی صفوی و همکیشانش هزاران جوان ایرانی را به تهمتهای واهی و بی اساس کمونیستی، مجاهدین خلقی، ارتداد از دین، جاسوسی، و هزارویک افترای دیگر سر بریدند و بازماندگانشان تا امروز از قبرهای عزیزانشان بی اطلاعند. چه غزه های سوزان که در کردستان و بلوچستان و نصرت آباد زاهدان که بر پا نمی شود!
در افغانستان حکایت از این تلختر است و آتش غزه های سوزان هنوز بر پاست…، آنانیکه تا دیروز میخ بر سر کودکان معصوم و زنان و پیران سالخورده میکوبیدند و جوانان را با اره های برقی تکه تکه میکردند، و با سر قلم کردن افغانها و تماشای رقص مرده لذت می بردند امروز دم از بشر دوستی میزنند وسازمانهای حقوق بشر را سرپرستی میکنند! آنانیکه دیروز شهری را به خاکستر مبدل ساختند امروز بحال این ملت اشک تمساح میریزند! و از مجاهدین میخواهند که از ادامه جهاد دست بردارند زیرا عده یی از افغانان که حلقه بردگی امریکا را بر گردن آویخته اند به آتش این جهاد خواهند سوخت! و آنانیکه دیروز با عزت، ناموس وعفت زن افغان بازی می کردند امروز همچو گرگهای درنده خود را نگهبان رمه و رهبر و غمخوار این ملت میدانند!!
غزه های آدم پزی پاکستان از افغانستان هیچ کمتر نیست…
عراق حکایتی است که قلبهای فولادین را ذوب می کند…
به امید روزی که این مجرمان جنگی در سراسر دنیا شناخته شده به دادگاههای رسوا کننده تحویل گردند. و در دنیا چیزی از آنچه بمردم چشانده اند را خود نیز بچشند.
تنها آرام بخش دلهای خونین مظلومان کلام پاک یزدان است:
﴿وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ *مُهْطِعِينَ مُقْنِعِي رُءُوسِهِمْ لاَ يَرْتَدُّ إِلَيْهِمْ طَرْفُهُمْ وَأَفْئِدَتُهُمْ هَوَاءٌ﴾
«گمان مبر که خدا، از آنچه ظالمان انجام مى‏دهند، غافل است! (نه، بلکه کيفر) آنها را براى روزى تأخير انداخته است که چشمها در آن (به خاطر ترس و وحشت) از حرکت بازمى‏ايستد…* گردنها را کشيده، سرها را به آسمان بلندکرده، حتّى پلک چشمهايشان از حرکت بازمى‏ماند؛ (زيرا به هر طرف نگاه کنند، آثار عذاب آشکار است!) و (در اين حال) دلهايشان (فرومى‏ريزد؛ و از انديشه و اميد،) خالى مى‏گردد!».

شروع بکار مجدد دزک نیوز

با سلام به تمامی دوستان
با عرض معذرت از تمامی دوستان به علت دوری مدت کوتاهی از محضر دوستان به علت مسافرت سه ماهه از امروز دزک نیوز مجددا فعالیت خود را آغاز نموده از تمام دوستان تقاضا می شود بعد از بخشش همکاری خود را با مدیر وبلاگ مبذول دارند.
مدیر وبلاگ
http://dezaknews-h.blogspot.com

۱۳۸۷ اسفند ۲۷, سه‌شنبه

ماشین حساب جمهوری اسلامی دچار نقص فنی شد!!!


سنی نیوز :اخیرا برخی خبرگزاری ها آمار عجیب غریبی از جمعیت اهل سنت کشور ارائه داده اند. این خبرگزاری ها که در دروغ گفتن بینی حضرت پینوکیو را از پشت به میلگرد! بسته اند، مدعی شده اند؛ جمعیت اهل سنت قریب به پنج میلیون نفر!! است که طبق این آمار، حدود هفت در صد از جمعیت ایران را اهل سنت تشکیل می دهند.
این در حالیست که طبق آمارهای موثق و اسناد موجود ،اوائل انقلاب اهل سنت ۱۸ در صد جمعیت ایران را تشکیل می داده اند. جای بسی شگفتی است که بعد از گذشت سی سال با توجه به عدم کنترل جمعیت در بین اهل سنت نسبت به شیعیان، اهل سنت روز به روز کم و کمتر شده اند!!؟
مگر دروغ پردازانی که این چنین آمار و ارقامی را ارئه می دهند به دنبال چه چیزی هستند.
آیا می خواهند با ارائه این آمار کذب اهل سنت را از حقوق مسلم شان محروم کنند؟
آیا می خواهند ایران را در جهان کشوری کاملا شیعی معرفی کنند؟
آیا می خواهند با آمار دروغشان اهل سنت را محو کنند؟
به راستی چه چیزی باعث شده است این دروغ پردازان با این دروغ های شاخ دارشان پینوکیو را سرافکنده کنند؟!!
احتمالات زیادی می تواند باعث این آمار شود از جمله: ۱ ـ یحتمل كه ماشین حساب این آقایون یا خانومون! دچار نقص فنی شده است و یا در حین حساب کتاب سوخت تمام کرده باشد۲ ـ شاید از قاعده فیثاغورسی ـ کی به کیه ـ استفاده کرده اند.
توضیح: در این قاعده دست محاسبه گر باز است و می تواند حاصل ضرب را به طبق دلخواه بدست آورد! مثلا دو دو تا مساوی است با چهل و نه تا!! کی به کیه!!!
۳ ـ احتمال دارد مسئولیت آمار گیری از اهل سنت را به ماهواره امید داده باشند و او هم بعد از اینکه قسمتی از مناطق سنی نشین را آمار گیری کرده است به او خبر داده اند که ماموریت آسماني ات! رو به اتمام است و وی هم مشغول به جمع کردن وسایل سفر شده و بی خیال این ماموریت گرديده است. البته اگر این احتمال درست باشد باید منتظر بازگشت ایشان از آسمان ماند تا اصل ماجرا را توضیح دهند.
به هرحال سردمداران جمهوری اسلامی بدانند که اهل سنت در ایران حقیقت غیر قابل انکارند و آنها نمی توانند با این سیاه نمایی هایشان اهل سنت را از کشور حذف کنند.

جالبتر اين که بعد ازانتشار این آمار عجيب و غريب برخي ديگر از سايتهاعنوان کرده اند: به ازاي هر ۱۱۰۰ شيعي يک مسجد و به ازاي هر ۵۰۰ سني يک مسجد در کشور وجود دارد! آيا اين آمارهاي عجيب و غريب براي ادامه قتل و کشتار اهل سنت و تخريب مساجد آنان است يا اغراضي ديگر از این قبل نیست؟؟
ما قضاوت را به خوانندگان واگذار ميکنيم .
البته همه عاقلان مي دانند که اين آمارهاي غلط حقيقت و واقعيت را تحت تأثير قرار نخواهد داد.
هرچند اگر این آمارها هم واقعیت داشته باشد باز هم مساجد شیعیان بیشتر است. !
و از آنجا که الحمدلله اهل سنت نماز پنج وقتشان را در مساجد برپا می کنند مساجد فعلی جوابگویشان نیست و بسیار اندک است، در حالی که مساجد شیعیان کسی در آنها نماز نمیخواند تا جایی که بسیاری از مساجد حتی مؤذن ندارد و از راديو براي پخش اذان استفاده می شود.
و این واقعیتی است که هر کس به مناطق اهل سنت سفر کرده است و یا در این مناطق سکونت دارد از واقعیت آن مطلع است.
به هرحال بايد تندروها و غاليان مذهب رافضي اثني عشري بدانند که زمان خونريزي و قتل و کشتار به سر آمده است دیگر زمان صفویت گذشت که خون هزاران اهل سنت به ناحق ریخته شود و در خیابان ها جاری گردد و کسی از این جنایات سر در نیاورد
ديگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد و امکان ندارد مسلمانان از حال روز برادرانشان در داخل ايران بي خبر بمانند خصوصا که تمامی اهل سنت مرز نشین هستند و به نوعی با کشورهای همجوار روابط خویشاوندی و تجاری دارند.
از این مسأله که بگذریم کوچکترين اتفاقي که در هر جاي اين کره خاکي بيافتد صدايش به گوش همه انسانها خواهد رسيد و همه جهانيان از هر جنايتي با خبر مي شوند و این حقیقتی است که جمهوري اسلامي آن را به خوبي درک کرده و می کند و از آنجا که فریاد تقریب و وحدتش گوش جهانیان را کر کرده است اگر دست به چنین جنایتهایی بزنند دیگر تا ابد در طول تاریخ هیچ جایگاهی در دل مسلمانان نخواهند داشت کما اینکه در کشورهای همسایه ایران شاهد هستیم.
حتی شیخ یوسف قرضاوی و علمای جهان اسلام اخیرا روی قضیه برادران اهل سنتشان در ایران بسیار حساس شده اند و به شدت اخبار آنها را متابعت میکنند.
ضمن اينکه دیگر شاهد تخريب مساجد اهل سنت هم مثل گذشته نخواهیم بود زیرا بحمدلله اهل سنت روز به روز داراي وسائل خبري بيشتري ميشوند که ما اميدواريم اهل سنت به اين قضيه اهتمام ورزند و تمامي مناطق سنی نشین دارای پایگاه های خبری شوند تا بتوانند خبرهاي منطقه شان را در اسرع وقت به گوش جهانیان برسانند تا شايد مسلمانان به حال اهل سنت مظلوم و ستمديده ايران دست دعايي به درگاه خداوند بلند کنند و دعايشان مستجاب شود.
لذا از تمامی ملت مظلوم و ستمدیده اهل سنت خواهشمندیم هر خبری که در منطقه شان اتفاق می افتد سریعا از طریق ایمیل سایت ما را مطلع سازند.
news.sunni@gmail.com

روبوسی گرم آخوندها مکار با امریکائیها

از سوئی شعار مرگ بر آمریکا و از سوئی چنان روبوسی ها
این مرگ بر آمریکا ها فقط برای فریب مردم بیچاره است.


معرفی وبلاگ :حیات امت اسلام


وبلاگ حیات امت اسلام در موضوع جهاد فعالیت می نماید
دین اسلام محبوبترین و مقبول ترین دین، نزد خداوند متعال است و جهاد محبوبترین عمل، دین اسلام در نزد خداوند متعال است، جهاد بزرگترین قله ی اسلام است، جهاد تفریح امت اسلام است، جهاد رهبانیت امت اسلام است، جهاد نزدیکترین راه به بهشت است، جهاد بهترین عمل برای اعلای کلمه الله است، جهاد بهترین عمل برای دفاع از مظلومان است، چهاد تنها وسیله ی قائم کردن نظام خلافت اسلامی در دنیاست،جهاد موثرترین وسیله ی از بین بردن نظام های طاغوتی است، جهاد سبب عزت مسلمانان در دنیا و آخرت است، جهاد سبب ذلت و پستی دشمنان اسلام است، جهاد رحمتی از طرف خداوند متعال برای تمام عالمیان است،جهاد رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان است و در آخر جهاد رضوان من الله اکبر است.

وبلاگ حیات امت اسلام

http://hui.blogfa.com/

حزب الله لبنان تجارت مواد مخدر می کند

حسن نصرالله موادفروش


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از رادیو فردا يك فرمانده بلندپايه ارتش آمريكا حزب الله را متهم كرد كه با شبكه قاچاقچيان مواد مخدر در كلمبيا ارتباط دارد.
اين فرمانده ارتش آمريكا مى گويد: فعاليت هاى حزب الله در آمريكاى جنوبى به طور خاص در مناطق مرزى برزيل، پاراگوئه، آرژانتين و همچنين كلمبيا متمركز شده است.
وى افزود: ما در كلمبيا شاهد ارتباط مستقيم ميان فعاليت حزب الله و فعاليت مربوط به قاچاق مواد مخدر بوده ايم.

اكتبر گذشته، كلمبيا اعلام كرد، يك شبكه پولشويى و مواد مخدر را كه متهم به ارسال پول براى حزب الله بود را متلاشى كرده است.