۱۳۸۷ اسفند ۲۹, پنجشنبه

نمونه ای از یک جامعه ی حیوانی : 7 فرزند از پدری که 24 سال به دختر خود تجاوز کرد


نمونه ای از یک جامعه ی حیوانی : 7 فرزند از پدری که 24 سال به دختر خود تجاوز کرد
دوربـــيين نـــيــوز
: "جۆزیف فریتزل" 73 ساله «نمساوی» اتریشی که به مدت 24 سال دختر خود را در زیر زمینی خانه خود محبوش کرده بود و با او سکس و تجاوز جنسی داشته است. روز دوشنبه مصادف با 2009/3/16 به دادگاه شهر (سانت پولتن) نزدیک به شهر (امستیتن) ی نمساوی تحویل داده می شود. "جۆزیف" دخترش به اسم "الیزابت" 42 ساله را به مدت 24 چهار سال در زیر زمینی خانه خود محبوس و همانند همسر خود با او رفتار نموده بود و از دختر خود دارای هفت فرزند می باشد.

"جۆزیف" به 16 حکم محکوم شده است که از آنها می توان به این موارد اشاره نمود : کشتنی یکی از فرزندان متولد شده از دخترش ، زندانی کردن دختر خود به مدت 24 سال در یک زیر زمینی ، تجاوز و اذیت و ازار جنسی در حق دختر خود ، نابودی دوران فعالیت زندگی دختر خود...

"جۆزیف" در سوال و جواب های که در ارتباط با او صورت گرفته به این نکته اعتراف نموده است که در طول این 24 سال هر هفته 2 تا 4 بار به دختر خود تجاوز نموده است. همچنین اعتراف نموده است که حتی به بعضی از فرزندان خود و دخترش تجاوز نموده است و آنها را مورد ازار و اذیت جنسی قرار داده است. اما به کشتن یکی از این فرزندان خود و دخترش اعتراف نکرد. و گفته است که این کودک بعد از چند روز از تولد خود به دلیل شرایط نامناسب نگهداری و کم اهمیت دادن به او به مرگ طبیعی فوت کرده است.

"جۆزیف" بعد از مرگ کودک خود جسد او را در آتشدان خانه خود سوزانده است. در اردیبهشت ماه سال 2008 میلادی این رویداد دلخراش آشکار گردید، و برملا شدن این رویداد زمانی صورت گرفت که یکی از فرزندان "جۆزیف" متولد شده از دخترش به نام "کریستین" 19 ساله به سبب بیماری شدید در یکی از بیمارستان های شهر بستری شده بود.

کسانی که به قانون اتریش آشنایی دارند بیان می کنند که احتمال دارد که "جوزیف" به 20 حبس محکوم گردد. و این سنگین ترین حکم در اتریش است ، "ڕۆدۆڵف مایر" وکیل مدافع "جۆزیف" اضهار می کند که : جۆزیف" به همه گناهان خود اعتراف نموده است به غیر از کشتن یکی از کودکان خود و همچنین می گوید که جۆزیف" در دورانی از زندگی خود به سر می برد که نمی تواند در زندان دوام بیاورد و سن او هم اکنون 74 سال است.

وکیل مدافع "جۆزیف" اظهار داشت که: نبایست "جۆزیف" مانند درنده و یا یک وحشی شناخته شود یا اینکه او را به این وصف تعریف کنند و گفته است " جۆزیف" دختر خود را دوست داشته و این حب و دوست داشتن موجب شده که او را زندانی کند.

در این محکمه سوال و جواب از "الیزابت" دختر " جۆزیف" که با ویدیو ضبط و ثبت شده است بکار برده می شود و این ویدیو 11 ساعت کامل سوال و جواب است. و به عنوان بزرگ ترین و سنگین ترین شاهد به شمار می رود و بر نوع و مدت حکم دادگاه تأثیر خواهد داشت. بنا به مطالب بیان شده در روزنامه های نمسا که هنوز هم در مورد این رویداد مطالبی را منتشر می کنند "الیزابت" دختر " جۆزیف" بیشتر این تجاوز های جنسی تحمیل شده بر او و فرزندانش را بر کاغذهایی یاداشت کرده است. که در مدت این 24 سال حبس شدن در زیر زمینی مخفیانه صورت گرفته بود. قبلاً "الیزابت" اظهار داشته بود که از سن 11 سالگی مورد تجاوز جنسی پدرش قرار گرفته است ، و بیشتر اوقات برای خودکشی تلاش نموده است اما موفق نشده همچنین بیان کرده که : " من در هر بار تجاوز جنسی چراغ های زیرزمینی را خاموش کرده ام تا فرزندانم شاهد این تجاوز از طرف پدرم به من نباشند ، و همیشه تلاش کرده ام که محیط آن زندان تاریک را برای فرزندانم زیبا و خوشایند سازم و بسیاری از اوقات برای خود آهنگ هایی می ساختیم".

" جۆزیف" در بیان دوران گذشته زندگی خود چنین اظهار می کند: "من قربانی دوران کودکی خود هستم دورانی مملوء از خشم و نفرت . من نسبت به مادرم بسیار عصبانی و خشمگین بودم ، و مادرم نیز همیشه با سیلی و لگد من را تنبیه می نمود و تا خونی بر زمین نمی افتادم من را رها نمی کرد. من هرگز گریه نکرده ام و مادرم هرگز من را در آغوش مهربانی خود قرار نداده است. من مادرم را هم دوست داشتم و هم نفرت" .

پولیس می گوید :"در یاداشت های "جوزیف" آشکار شده است که او به خواهر همسر خود نیز تجاوز نموده است و همچنین در سن 31 سالگی به دلیل تجاوز جنسی به یک زن 24 ساله به مدت 18 ماه حبس محکوم شده است.

پلیس همچنین می گوید که : در یاداشت های "جوزیف" به این موضوع اشاره شده که "روساماریا" 68 ساله همسر او از تجاوز جنسی به خواهرش مطلع بوده و از مسائل زیر زمینی هم خبر داشته اما نتوانسته مانع این کار "جوزیف" شود.

هم اکنون "جوزیف" خواهان فروش داستان زندگی خود به روزنامه نگاران می باشد." "داڤید هیلز" در روزنامه «سنتر اروپایین نیوز» اظهار داشت که : توانسته است در زندان دیداری با "جوزیف" داشته باشد ، اما دادن پول به "جوزیف" برای این دیدار را انکار نمود. و می گوید : " ما با "جوزف" در مقابل پرداخت مقداری پول به توافق رسیده ایم و این پول به خود او داده نمی شود بلکه به دخترش "الیزابت" داده می شود تا اینکه همراه با پول حاصل از فروش خانه و ملک "جوزیف" آینده خود و فرزندانش را با ان به سر ببرد.

روز 2009/3/20 روز اعلام حکم دادگاهی "جوزیف" می باشد ، و 12 نفر در این دادگاهی حضور خواهند یافت و شرایط امنیتی شدیدی را خواهان می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: