۱۳۸۷ اسفند ۲۶, دوشنبه

گفتگوی رهبر جنبش مقاومت در شبکه رنگارنگ و سرور مردم بلوچستان


به گزارش آژانس خبری تفتان از زاهدان گفتگوی رهبر جنبش مقاومت جندالله امیر عبدالمالک بلوچ با دکتر مولانا در شبکه رنگارنگ موجی از سرور و شادی را در بلوچستان پدید آورد و جوانان صحت و سلامتی رهبر عزیزشان را به یکدیگر تبریک گفتند.
شایعات پخش شده شده پس از عملیات ضد کمین 17 اسفند و درگیری شدید نیروهای مقاومت با جنایتکاران متجاوز و پرواز هلیکوپترها بر فراز شهر موجب نگرانیهای زیادی بین مردم شده بود و حضور شخص رهبر در این عملیات مردم را نگران کرده بود و بیشتر مردم جویای حال رهبر جنبش بودند اما گفتگوی مقتدرانه رهبر جنبش با جناب دکتر مولانا به همه دغدغه ها پایان داد و موجی از سرور و شادی منطقه را فراگرفت و بسیاری از جوانان با ارسال پیام پیروزی مبارزان در این عملیات را و شکست مفتضحانه رژیم را به همدیگر تبریک گفتند.
17 اسفند در حالیکه رهبر جنبش جهت بازدید ازپایگاه گروهی از مبارزان عازم حوالی زاهدان بود همراه یارانش در کمین تمام عیار نیروهای رژیم افتاد اما به یاری خداوند و با مقاومت دلیرانه یارانش نیروهای بزدل رژیم که از زمین و هوا پشتیبانی می شدند با دادن دهها کشته پا به فرار نهادند و رهبر جنبش همراه با یاران با وفایش منطقه را ترک کردند.
لازم به ذکر است که عامل و مخبر رژیم در این کمین که از افراد منطقه بود پس از درگیری توسط مبارزان دستگیر شد و فعلا تحت بازجوئی می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: