۱۳۸۸ فروردین ۱, شنبه

خامنه ای رهبر ایران مبارزات مردم بلوچ برای رهائی از ظلم و ستم را به امریکا نسبت داد

خامنه ای رهبر ایران مبارزات مردم بلوچ برای رهائی از ظلم و ستم را به امریکا نسبت داد
به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از سایت رسمی رهبر ایران ، خامنه ای در شهر مشهد در اجتماع زائران شیعه مانند همیشه مبارزات مردم اهلسنت بلوچستان را که جه رهائی از ظلم و ستم انجام می گیرد را به امریکا منسوب نمود و گفت :تحریک مخالفین و کمک به حرکتهای تجزیه طلبانه و تروریستی نخستین کار آمریکاییها در خصومت با جمهوری اسلامی بود که این سیاست هنوز هم بر اساس اطلاعات کاملاً موثق ،با ارتباط عناصر آمریکایی با عناصر شرور مناطق مرزی ایران و پاکستان ادامه دارد .

سیاست متهم کردن مخالفان به وابستگی به امریکا شیوه دولتمردان ایران بوده و آنان هر کس را که با روش و و نوع سیاستگذاریشان مخالف باشد یا اندک انتقادی نماید را متهم به وابستگی می نمایند تا بدین طریق مردم را بفریبند و به حکومت ننگین خود ادامه دهند.

اما این اتهامات همیشه از سوی مقامات دولتی بوده است اما این بار رهبر انقلاب پلید خود به دروغگوئی دست زده و علنا دروغ می گوید چون از انقلاب مردمی در بلوچستان وحشت دارند و می خواهند با نسبت دادن چنین دروغهای بی اساس و بی بنیادی که مبارزان از آن مبرا وپاک هستند از انقلاب مردمی در بلوچستان جلوگیری نمایند.

از سوئی تمامی شواهد و مدارک وجود دارد که رژیم منحوس ایران در اشغال افغانستان و عراق همکاریهای بسیاری نزدیکی با امریکائیان داشته اند.

لینک سخنرانی خامنه ای در مشهد:


هیچ نظری موجود نیست: