۱۳۸۸ فروردین ۲۴, دوشنبه

شهردار جديد زاهدان انتخاب شد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از فارس رئيس شوراي شهر زاهدان گفت: براساس راي اعضاي شوراي شهر زاهدان، شهردار جديد اين شهرستان انتخاب شد.
عيدو ريگي‌فرد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طبق تبصره 3 بند يك ماده 71 قانون شوراهاي شهر، در شهرهاي بالاي 200 هزار نفر جمعيت، شهردار از طريق تصميمات و راي اعضاي شوراي شهر به وزير كشور پيشنهاد شده و پس از تاييد منصوب مي‌شود.
وي افزود: در جلسات مكرر شوراي شهر و انتخاب 10 گزينه براي انتخاب شهردار جديد، شوراي شهر اسلامي زاهدان پس از تحقيقات و بررسي‌هاي فراوان نسبت به سوابق گزينه‌هاي پيشنهادي و انتخابي و همچنين با در نظر گرفتن رضايتمندي مردم و ارباب‌رجوع، اسماعيل حسين‌زهي را در جلسه نهايي فوق‌العاده‌اي كه 22 فروردين برگزار شد با اكثريت آرا انتخاب كرد.
وي ابراز اميدواري كرد: شهردار جديد از زمان معرفي از سوي شوراي شهر به وزارت كشور 10 روز پس از تاييد حكم وزارت كشور، انتصاب مي‌شود كه اميد است با مساعدت استانداري، شهردار جديد هرچه سريعتر بتواند امور شهر را در دست گيرد.
اسماعيل حسين‌زهي به مدت هشت سال شهردار شهرستان خاش بوده و در اين زمينه فعاليت‌هاي ارزنده و مفيدي داشته است و همچنين به مدت يك سال شهردار موفق منطقه دو زاهدان بوده است بنابر سوابق ارزنده، وي توانست راي اكثريت شوراي شهر را به دست آورد

هیچ نظری موجود نیست: