۱۳۸۸ فروردین ۲۹, شنبه

74 زن مبلغه شیعه گری در بلوچستان فعالیت می کنند


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایسنا مسئول امور بانوان اداره كل تبليغات اسلامي استان سيستان و بلوچستان گفت: در استان تعداد مبلغان خانم كه شناسايي شده اند و داراي پرونده ي تبليغي هستند 74 نفر مي باشند.
طيبه اسماعيلي يكتا در گفت‌وگو با خبرگزاريدانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سيستان و بلوچستان، افزود: از تعداد 70 نفر مبلغ زن به ترتيب تعداد 29 نفر در زاهدان، 26 نفر زابل، 11 نفر ايرانشهر، 6 نفر سراوان و 2 نفر در چابهار مشغول فعالیت هستند.
وي در خصوص اعتبارات اين واحد گفت: امور بانوان سازمان تبليغات اسلامي بودجه ي مستقلي براي اجراي طرح هاي خود ندارد بلكه مرتب از بودجه هاي معاونت فرهنگي استفاده مي كند و در اين راستا از عنايات و حمايت‌هاي بسيار ارزشمند مدير كل سازمان كه پشتيبان قوي براي ما بوده و هستند بهره مند مي شويم.
این فعالیتها در بلوچستان انجام می گیرد که 95 در صد جمعیتش را اهلسنت تشکیل می دهند و در فعالیتهای مذهبی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و حتی مدارس دینی شان با خاک یکسان می شود و علمای مذهبی ترور و اعدام می شوند و مبلغان شیعه گری از مرد و زن آزادانه و با پشتیبانی نظام مشغول فعالیت هستند تا عقیده پاک فرزندان و کودکان اهلسنت را از بین ببرند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام در تصویرمیبینیم که یک خانم تقریبا شصت ساله یک پلاکارد که روش نوشته صیغه بهترین لذت است روبالای سرش گرفته.بنظرمن بخاطر اینکه تاریخ مصرفش به اتمام رسیده داره برای شخص خودش تبلیغات میکنه وعلنا میگه اگه هرکی خواست من حاضرم باهاش زنا کنم در این حرف که صیغه وزنا فرقی باهم ندارند شکی نیست حتی خود شیعه ها قبولش ندارند اگه قبول دارند چرا هیچ شیعه ای راضی نمیشه خواهر یادخترشو به صیغه کسی دربیاره فقط وقتی ماموری به هلاکت برسه و زن یادختری ازشون می مونه فورا یه اخوند صیغه اش میکنه هروقت که شنیدیم که جناب خامنه ای یانوری همدانی و بقیه علمای شیعه و مراجع تقلیدشون دختر یاخواهرشونو برای یک یاچندروز به صیغه یک جوان ایرانی دراوردند اونموقع شاید یک احمق مثل خودشون حرفشونو باور کنه درضمن بجز دختر رفسنجانی که لازم نیست درباره اش چیزی بگم چون همه میدونند که چه کارهایی میکنه. خوشبختانه زنهای اهل سنت خودشون اینقدر فهم وشعور دارند که بفهمند چی خوبه وچی بد.بیچاره های بدبخت خودشونو سکه یک پول کردند زنی با شصت سال سن توخیابون جار میزنه لذت میخوام
درپناه حق