۱۳۸۷ اسفند ۲۴, شنبه

هفته تقیه و نفاق


هفته تقیه و نفاق

سنی نیوز:در طول تاریخ اسلام، روافض به جز از هم پاشاندن وتفرقه افکنی میان اسلام ومسلمین و از میان بردن اتحاد مسلمین چیز دیگری را انجام نداده اند وآیا واقعا میتوان سخنان عوام فریبانه دولت مردان نظام ولایت فقیه را به عنوان هفته وحدت قبول کرد؟
آیا واقعا نظام ولایت فقیه در پی وحدت بین مسلمین است یا تفرقه وانزجار.این واقعیت انکار ناپذیریست که در طول تاریخ تشیع صفوی هیچ وقت به فکر وحدت مسلمانان نبوده ونخواهد بود وهمیشه برای متفرق ساختن واز هم دور کردن مسلمانان تلاش کرده است.


نمونه های بارز این اعمال را می توان به وضوح در کشورمان مشاهده کرد. ترور، کشتارو زندانی کردن علمای اهل سنت وجماعت ، خراب کردن مساجد در گوشه وکنار ایران، تبعیض در دانشگاههاو پادگان هاو… نمونه های بارزی از وحدت تشیع صفوی است.دامنه وحدت از نوع صفوی ایرانی فراتر از جمهوری اسلامی رفته و در عراق، فلسطین، لبنان ، سوریه وتازگی ها در افغانستان و کشور های آفریقایی شاهد آن هستیم.
سوال این است: آیا واقعا به این اعمال فاشیستی وحدت میگویند . هیچ وقت وحدت بین مسلمانان و رافضیان حاصل نشده ونخواهد شد زیرا رسیدن به وحدت با شعا رهای تو خالی و مراسم های پوچ و نمادین تحقق نمیابد واین گونه هفته ها به جز تزویر ونیرنگ چیز دیگری نیست.مسلما اگر جمهوری اسلامی خواهان همبستگی بود، وحدت را فقط منحصر در یک هفته نمی کرد و در طول سال عملا اقدام به ایجاد فضای وحدت و اخوت در بین تمام اقشار و مذاهب می کرد.
از نظام ولایت فقیه میخواهیم که از نام وحدت سوءاسفاده ننموده ونام وحدت را تحریف نکند بلکه به جای هفته وحدت از نام ـ هفته تقیه و نفاق ـ که خیلی برازنده تر است استفاده کند زیرا آنچه در این هفته بیشتر به چشم می خورد عمل به اصل اعتقادی روافض یعنی ـ تقیه ـ است نه وحدت .

هیچ نظری موجود نیست: