۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

موسوی پی جذب اقوام ایرانی با دروغ


به گزارش آژانس خبری تفتان ميرحسين موسوي کاندید اصلاح طلبان برای پست ریاست جمهوری که برای تبلیغ خود به گنبد رفته است در جمع مردم شهرستان گنبد نظرات خود را در مورد اقوام ایرانی اظهار کرد و گفت :قوميت‌هاي گوناگوني در ايران وجود دارد و يكي از مهم‌ترين مسائل كشور از قديم سازگاري اين قوميت‌ها بوده است.ما هيچگاه نمي‌توانيم تكه‌هايي از يك قوميت را جدا كنيم چرا كه ايران با همه اين تنوع قوميت‌ها، ايران است.»

اما آقای موسوی خوب می داند که قومیتها به اصطلاح وی و ملت به اصطلاح ما در ایران جایگاهی ندارند و همیشه مورد ظلم و ستم و تبعیض قرار گرفته اند و حتی در قانون اساسی کشور جایگاهی ندارند زیرا قانون اساسی بر اساس ولایت فقیه نوشته است که اکثر ملل ساکن ایران اهلسنت هستند و اصلا به ولایت فقیه اعتقاد ندارند و از سوئی مذهب رسمی کشور شیعه اثنا عشری بیان شده است که باز هم جائی برای اهلسنت باقی نمانده است و همچنین رئیس جمهور و وزرایش باید شیعه اثنا عشری باشند که باز هم جائی برای ملل ایران در قانون اساسی شما نیست لذا تنها راه پیش روی اهلسنت و ملل آزادی و رهائی از ایران است.
موسوی در بخشی دیگر از سخنانش از وحدت تکراری سخن گفت و افزود :
اين كشور متعلق به همه است،متعلق به آذري، تركمن، بلوچ، سيستاني، ترك، فارس، لر، كرد، عرب و همه‌ي قوميت‌هاست. دل همه اينها براي اين كشور مي‌تپد و هر كدام خدمت‌هاي زيادي كرده‌اند. سرنوشت ما به هم گره خورده است و هركس نگاه تبعيض و جدايي داشته باشد با اسلام و قانون اساسي بيگانه است.»
آقای موسوی قانون اساسی خود تفریق قائل شده است و در آن جائی برای کرد و بلوچ و ترکمن نیست و این ملل به خاطر سنی بودن در ایران شما جائی ندارند و گره زدن سرنوشت اینها به زور اسلحه و تانک انجام گرفته است و شما ها با جنایت و تجاوز و اشغال سرنوشت ملت بلوچ را به خود گره زده اید و این گره در حال گسستن است و شما به زودی شاهد گسستنش خواهید بود.
و قانون اساسی شما مجرم است چون جنایتکاری مثل خمینی قانون اساسی را تهیه کرده است که به جز کشتار و اعدام چیزی دیگر در سرش نبود.

ميرحسين موسوي در ادامه بر اهميت وحدت در كشور تاكيد كرد و با يادآوري اينكه قانون اساسي و انديشه خمینی نيز همه را به وحدت خوانده‌اند، راه انقلاب و بقاي كشور را در حفظ وحدت و جدايي نيروها و مردم از يكديگر را خلاف منافع ملي دانست.

آقای موسوی چرا دروغ می گوئید و مردم فریب می دهید ؟ کدام وحدت؟

وحدتی که با ریختن خون علمای اهلسنت انجام می گیرد ؟

وحدتی که با اعدام علما و جوانان تحقق می پذیرد ؟

وحدتی که با تخریب مدارس و مساجد اهلسنت در حال رشد است؟

خمینی که جز کشتار به چیزی دیگر نمی اندیشید همو بود که گفت بکشید کردها و بلوچها و اقتدار را به رخ مردم بلوچ و کرد می کشید.

خمینی که بانی تفرقه و نفاق و جنایت بود.

شما هم نوادگان همان ملعون هستید که می خواهید با مکر و فریب و تقیه به حکومت ننگین خود ادامه دهید.

و دیگر حنای شما رنگی ندارد و مردم فریب سخنان فریبنده شما را نمی خورند و با تحریم انتخابات مشت محکمی در دهان شما جنایتکاران خواهند زد

هیچ نظری موجود نیست: