۱۳۸۸ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

وحشت سپاه پاسداران از تبلیغات وسیع جنبش مقاومت جندالله


به گزارش آژانس خبری تفتان روزهای اخیر فرماندهان سپاه از تهدیدات فرهنگی در بلوچستان خبر داده و به نوعی وحشت و ترس خود را از تبلیغات وسیع و گسترده جنبش مقاومت جندالله ابراز نمودند.
از سوئی قدرت نظامی سپاه و نظام را وحشت زده کرده است و از سوئی دیگر حمایت مردمی روز افزون و رشد محبوبیت جنبش و رهبری جنبش در جوانان بلوچستان وحشت بزرگی در نظام انداخته است تا اندازه ای که جانشين فرمانده سپاه سلمان حبیب الله لکزائی در بلوچستان اشغالی گفت : بيش از 70 درصد فعاليت سپاه در بلوچستان مختص عرصه‌هاي فرهنگي است.
و مشخص است که امروز فرهنگ جهاد و شهادت و مبارزه با ظلم و ستم و تجاوز در بلوچستان با فداکاریهای مبارزان جنبش نهادینه شده است و این فرهنگ وحشتی شدید در سران نظام ایجاد کرده است که سپاه بیش از 70 در صد انرژی خود را در بلوچستان برای مقابله با این فرهنگ مصرف می کند.
لكزايي اعتراف کرد : امروز دشمن(مبارزان ) با برنامه‌ريزي‌هاي مدون سعي در تحت تأثير قرار دادن جوانان اين مرز و بوم دارد و همین امر سبب شده است که سپاه به فکر برنامه ریزی باشد تا جلوی تبلیغات جنبش جندالله را بگیرد اما زهی خیال باطل و هیچ قدرتی را امروز یارای مقابله با بیداری بلوچستان نیست و این بیداری می رود که پایه نظام ولایت فقیه را از بیخ برکند.

هیچ نظری موجود نیست: