۱۳۸۸ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

برگزاری جلسه علیه عقائد اهلسنت در دانشگاه بلوچستان

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایسنا گروه مذهبی شیعی افراطی انصار المهدی از برگزاری جلسه ای درمورد وهابیت (که به اعتقاد رژیم و شیعیان افراطی همان اهلسنت می باشد) در دانشگاه بلوچستان برگزار می شود.
جالب است که برای برگزاری این جلسه یکی از افراطی ترین آخوندهای شیعه به نام
حسین طیبیان که چندین کتاب علیه اعتقادات اهلسنت نوشته است دعوت شده است.
این آخوند شیعه یکی از متعصب ترین و افراطی ترین آخوندهای شیعه می باشد که می توان تعصب و اهانتش را به عقائد اهلسنت در دو کتابش «خدا در صحاح سته» و «صحابه در صحاح سته» مشاهده نمود که در این دو کتاب به شدت علیه اهلسنت تاخته است.
دعوت کردن از یک فرد اهانت کننده و برگزاری جلسه توسط یک گروه افراطی ضد سنی به نام انصار المهدی نشان می دهد که هدف این جلسه چیزی جز اهانت به اهلسنت نمی باشد.
و این جلسه در دانشگاه بلوچستان که باید محل ابراز عقیده اهلسنت می بود برگزار می گردد اصلا شیعیان چه کاره مملکت بلوچستان هستند که با چنین پر روئی در دانشگاه بلوچستان علیه اهلسنت می تازند.
حملات اخیر سخنرانان شیعه علیه اهلسنت و علمای اهلسنت در بلوچستان نشان از یک طرح کامل برای رویاروئی با اهلسنت می باشند و از سوی دیگر هر عالم سنی که بخواهد از عقیده دفاع نماید اعدام و ترور می شود و در این میان راه برای دکانداران شیعه که مذهب را آله ای برای سرکوب کرده اند خالی می ماند تا به راحتی عقائد اهلسنت را مورد اهانت قرار دهند.

هیچ نظری موجود نیست: