۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

سپاه براي مقابله با برنامه هاي درازمدت دشمن به شرق کشور مي رود.


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از تابناک سپاه براي مقابله با برنامه هاي درازمدت دشمن به شرق کشور مي رود.
فرمانده نيروي زميني سپاه در گفت وگو با فارس با بيان اين مطلب گفت؛ حضور سپاه پاسداران در مناطق شرقي کشور به دليل آن است که دشمن در اين مناطق در حال برنامه ريزي است و اگر دير بجنبيم مشکلات زيادي را براي ما به وجود خواهد آورد.
محمدجعفر اسدي به جزييات «مشکلات» اشاره نکرد اما گفت؛ کنترل مرزها همچنان در دست نيروي انتظامي است و خواهد بود و قرارگاه رسول اکرم(ص) نيز همچنان وظيفه پشتيباني از مرز داران نيروي انتظامي را بر عهده خواهد داشت.
اسدي افزود؛ با اين حال به دليل وجود برخي مسائل در اين منطقه، سپاه پاسداران ماموريت مقابله با آنها را در شرق و جنوب شرق کشور عهده دار شده است.
وي تهديدات روبه روي نظام جمهوري اسلامي را سه دسته سخت، نيمه سخت و نرم عنوان کرد و گفت؛ امروز در برخي مناطق کشور، به رغم کوهستاني و دوردست بودن، با قرار دادن يک دستگاه کوچک مي توان فهميد دشمن آنجا حضور دارد، در حالي که هنوز حتي جاده نيز در آن مناطق وجود ندارد و اينها مساله کمي نيست و نبايد دست کم گرفته شود. فرمانده نيروي زميني سپاه در ادامه افزود؛ ما امروز با يکسري دسيسه ها از طرف دشمنان اصلي خود يعني قدرت هاي فاسد روبه رو هستيم که بايد در فکر مقابله با آنها باشيم.

معاون فرمانده کل سپاه با بيان اينکه تمام قرارگاه هاي مختلف زير نظر نيروي زميني سپاه عمل مي کنند، گفت؛ قرارگاه قدس نيز يکي از 10 قرارگاه تحت تابعيت نيروي زميني سپاه است و بي شک اين نيرو برنامه هايي در اين رابطه دارد که در زمان خود اطلاع رساني خواهد شد.
تفتان:آقای اسدی نیک می داند که دشمن خیالی در بلوچستان وجود ندارد و این فرزندان ایمان و حماسه هستند که وحشت در سران نظام انداخته اند و هیچ قدرتی را توان رویاروئی با ایمان و حماسه بلوچستان نیست و همانگونه که سپاه تاکنون در مقابله با جنبش جندالله شکست خورده است در آینده هم راهی جز شکست ندارد.
فرزندان ایمان و حماسه بلوچستان با تکیه بر ذات الله قدرت ایمان خود را در طی نبرد نابرابر به نمایش در آورده اند و دشمن پلید متجاوز را در هر میدانی شکست داده اند.
سپاه خوب می داند که حمایت مردمی روز افزون از جنبش باعث سرنگوی نظام در بلوچستان می شود و این نبرد می رود که آزادی و عزت را برای مردمان این دیار به ارمغان بیاورد.

هیچ نظری موجود نیست: