۱۳۸۸ فروردین ۳۱, دوشنبه

آقای مکارم شیرازی نگاهی به جنایات خود در بلوچستان بیندازید


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ابنا مکارم شیرازی در جلسه درس خارج خود هلاکت یک آخوند مبلغ شیعه گری در خاش را محکوم کرد و گفت حجت الاسلام (حجت الشیطان )عبادی در خاش شهید شد(به درک واصل شد) که سرپرستی چندین مدرسه را برعهده داشت و حتی بچه های سنی هم در مدرسه ایشان درس می‏خواندند.
از آقای مکارم شیرازی می پرسیم که چرا این حجت الشیطان به بلوچستان امده است و چه اهدافی را دنبال می کرده است ؟جز شستشوی مغزی و شیعه کردن کودکان و نونهالان اهلسنت.
مکارم شیرازی در بخشی دیگر از سخنانش گفت
:باید از اینهاا(مبارزان راه آزادی) پرسید که این روحانی چه کرده است که اینجوری او را به رگبار بستند و حتی به این اکتفاء نکردند و تیر خلاصی نیز در مغز او زدند. این چه دین و آئینی است که این اعمال را ترویج می­کند؟ چه کرده را که شما می دانید ،شما اخوندهای شیعه چه کرده اید جز جنایت و تجاوز و تحقیر و تذلیل و توهین و تخریب عقیده اسلامی؟ من از شما می پرسم که کدام آئین به شما گفت مولوی عبدالملک را ترور کنید و کدام آئین گفته است که شما علمای اهلسنت را اعدام کنید و کدام آئین اجازه داده است که شما مولانا محمد عمر سربازی را با سم به شهادت برسانید و کدام دین اجازه داد که مسجد و مدرسه دینی را با خاک یکسان نمائید و کدام دین گفته است که مصاحف قرانی را در فاضلاب بیاندازید و کدام دین گفته است جوانان بلوچ را به جرم حق خواهی اعدام کنید و ...... جنایات شما دفتری می خواهد که آن را حد و حصری نیست.
مکارم شیرازی از دولت خواست امنیت آخوندهای مبلغ را در بلوچستان تامین نماید اما ما به مکارم می گوئیم دیگر امنیتی برای شما نیست و باید هر چه زودتر این خاک را به صاحبان اصلی برگردانید.

هیچ نظری موجود نیست: