۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

تهديد براي تحريم عمره


سنی نیوز : اين تيتر پر تب و تاب سايتهاي شيعي است كه چندي پيش، در صفحه اول آنها قرارداشت، و بعضي از آخوندهاي طراز اول همچون مكارم شيرازي به حكم تحريم آن فتوا داده، حتی بعضي از سايتهاي ايشان پا را فراتر گذاشته و آنرا به رفراندوم گذاشته بودند، و تا حدي روي افكار پوسيده مريدان خود مانور داده اند كه نتيجه اين نظر خواهي در يكي از اين سايتها به ۷۶ درصد جهت تحريم عمره منجر گرديد.
البته اين تهديد از جايي شروع شد كه عده اي از شيعيان داخلي عربستان رفتارهاي خرافي در كنار بقيع انجام داده بودند و ماموران دولتي عربستان عده اي از آنها را بازداشت و بقيه را متفرق نموده بودند.
اگر اين كار دخالت در امور داخلي عربستان نيست پس چيست؟
آيا حكومت شيعي ايران آنقدر دموكراتيك هست كه اهل سنت ايران بتوانند آزادانه در پايتخت و يا شهرهاي شيعه نشين، مراسم مذهبي خود را انجام دهند؟ كه پا را از گليم خود درازتر نموده و عربستان را مورد بازخواست قرار دهد؟
البته اين آخوندها بدشان هم نمي آيد كه عمره و بدنبال آن حج را تحريم كنند، و هزاران دليل هم براي آن بتراشند تا سرزمين وحي را در اذهان عموم تيره و تار نمايند.
از طرفي ببينيم وضعيت زيارت عتبات درعراق با وجود ناامني در اين كشور چگونه است.
مرتبا از اخبار مي شنويم و مي بينيم كه در شهر مختلف عراق در زيارتگاههاي گوناگون بمب منفجر مي شود و دهها نفر در اين انفجارها مي ميرند يا ناقص العضو مي شوند، ربوده مي شوند، مورد تعرض و آزار و اذيت واقع مي گردند، و دهها مورد رنج و اذيت ديگر، با وجود اين هيچ يك از اين مراجع به خود زحمت نمي دهد اين گونه زيارت ها را تحريم نمايند، چرا؟!
آيا زيارت حرمين شرفين افضل است يا عتبات درعراق؟
چطور با اين همه ناامني و بي حرمتي و كشتار در زيارتگاههاي عراق مواجه مي شوند ولي خم به ابرو نمي آورند ولي بخاطر مسائل داخلي يك كشور حلال خدا را حرام مي كنند، با وجود اينكه دولت عربستان اين همه با حجاج ايراني مدارا و خوش رفتاري مي نمايد.
پس متوجه باشيد كه اين آخوندها دنبال چه چيزي هستند؟ و اين از علامات چه قومي است.

هیچ نظری موجود نیست: