۱۳۸۸ فروردین ۱۷, دوشنبه

مبارزه با گروه ریگی به سپاه پاسداران محول شد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از سایت حکومتی انتخاب فرمانده نیروی انتظامی کشور از واگذاری موضوع مبارزه با تروریستها (مبارزان بلوچ) در منطقه شرق کشور به سپاه پاسداران خبر داد.


سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در اولین نشست خبری سال 88 خود گفت: اولویت نیروی انتظامی در سال 88 کنترل ویژه مرزهای کشور است.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود نیروی انتظامی توانسته است از صد درصد مرزهای کشور بر45 درصد آن کنترل ویژه ای داشته باشد و تا پایان سال 88 با برنامه ریزی صورت گرفته و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی امیدواریم پلیس بتواند 60 درصد مرزهای کشور را در حد مطلوب کنترل کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین از به اتمام رسیدن ماموریت قرارگاه رسول اکرم (ص) در شرق کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر موضوع شرارت و فعالیتهای تروریستی به جز در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان در مناطق دیگر کشور به صفر رسیده است و چون این قرارگاه با توجه به فعالیت اشرار (مبارزان بلوچ )در منطقه شرق و جنوب شرقی کشورتشکیل شده بود، قرار است فعالیتهای مرتبط با آن را به سپاه پاسداران واگذار کنیم.

به این ترتیب ماموریت مبارزه با تروریست ها (مبارزان جندالله )در منطقه سیستان و بلوچستان به سپاه پاسداران با محوریت بسیج واگذار شده است و نیروی انتظامی تمام نیروی خود را در مرز متمرکز خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست: