۱۳۸۸ فروردین ۲۰, پنجشنبه

آقای قرائی شما خودتان استکبار ایرانی هستید

به گزارش آژانس خبری تفتان پس از هلاکت یک آخوند مبلغ شیعه گری در شهرستان خاش به نام حجت الشیطان عبادی ترس و وحشت آخوندهای جنایتکار رژیم را در بلوچستان فرا گرفته است و با برگذار کردن جلسات با ریش سفیدان و علمای اهلسنت می خواهند آنان را وادار به همکاری با خود کنند تا از کشته شدن نجات یابند.
در این میان یک آخوند دیگر که مسئول عقیدتی سیاسی ارتش 08 خاش می باشد در جلسه ای که در مدرسه تبلیغی شیعه رستگاران برگذار شده بود دروغ پراکنی پرداخت و مبارزان بلوچستان را به استکبار جهانی نسبت داد.
و این تفرقه گران که بنیاد حکومتشان بر تفرقه بیانداز و حکومت کن دم از وحدت زد بله وحدتی که در آن مدارس اهلسنت با خاک یکسان شد و مساجد تخریب شد و مصاحف قرانی به چاههای فاضلاب انداخته شد و علمای اهلسنت اعدام شدند.
آن زمان وحدت برای این جنایتکاران معنائی نداشت و باید جنایت می کردند اما امروز که مزدورانشان هلاک می شوند و جنایتکاران به اسفل السافلین فرستاده می شوند به یاد وحدت افتاده اند.
و دسیسه همیشگی خود را به کار بسته و نام استکبار جهانی را به میان آورده اند در حالی که خود بزگترین شیطان و استکبار هستند و هر روز فرزندان اهلسنت توسط مزدورانشان اعدام و ترور می شوند باید رژیم ایران را استکبار ایرانی نامید که با محروم کردن مالکان سرزمین بلوچستان از حقوقشانو ثروتهای ملی هر روز جنایت می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: