۱۳۸۸ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

اعتراف رژیم به افزايش قربانيان تصادفات، آمار قتل و سرقت و شكست در برابر «جندالله»



به گزارش آژانس خبری تفتان
به نقل از پایگاه رسانه ای خرداد احمدي‌مقدم" به افزايش قربانيان تصادفات، آمار قتل و سرقت و شكست در برابر «جندالله» اعتراف كرد:
متولي امنيت عليه امنيت!
نخستين نشست خبري فرمانده‌ي نيروي انتظامي با اعتراف به شكست در برقراري امنيت و ارايه‌ي آمارهايي درباره‌ي افزايش جرايم مختلف هم‌راه بود.

در مهم‌ترين ناكامي‌هاي نيروي انتظامي كه از نهادهاي زير نظر "رهبري" تلقي مي‌شود، آمار قربانيان تصادف‌هاي نوروزي، قتل در سال 87 و سرق افزايش داشته است.

اين افزايش‌ها در حالي بود كه نيروي انتظامي در سال پيش هم‌چنان طرح موسوم به «امنيت اجتماعي» را ادامه داد گرچه در زمستان با رفتن رادان از پست فرماندهي نيروي انتظامي اين طرح به‌شدت كم‌رنگ شد.

اما در نشست خبري ديروز، فرمانده نيروي انتظامي رسمن اعلام كرد كه 729 هم‌ميهن در تصادفات جاده‌اي نوروز امسال قرباني شده‌اند. وي هم‌زمان مدعي كاهش تصادفات هم شد و تعداد آن‌ها را نزديك به سه هزار تصادف خواند.
علاوه بر نزديك به 750 قرباني اين سوانح، 18 هزار نفر ديگر نيز به گفته‌ي احمدي‌مقدم مجروح شده‌اند.

به اين ترتيب ايران هم‌چنان ركورداري در تصادف‌هاي جاده‌اي است و به نظر مي‌رسد كه هيچ تدبيري در چند سال گذشته نتوانسته از ميزان قربانيان رانندگي در ايران بكاهد.
"خرداد" پيش از اين در گزارشي مستقل، ناكامي حاكميت كشور در بحران تصادفات رانندگي را به بررسي نشسته بود.

فرمانده‌ي نيروي انتظامي كه در نخستين نشست خبري سال خود شركت داشت، در بخش ديگري نيز به شكست نيروي انتظامي در بر ابر گروه «جندالله» اعتراف كرده و خبر داد كه قرارگاه رسول اكرم به سپاه پاسداران واگذار مي‌شود. اين قرارگاه وظيفه‌ي مبارزه با گروه جندالله به رهبري "عبدالملك ريگي" را بر عهده داشت كه در شرق كشور و به‌ويژه بلوچستان عمليات‌هاي بمب‌گذاري و ترور را ترتيب مي‌دهد.
احمدي‌مقدم در‌ اين‌باره گفت: با انجام ماموريت سه ساله نيروي انتظامي قرارگاه رسول اكرم به سپاه تحويل داده خواهد شد و مبارزه با اشرار در شرق كشور به سپاه واگذار مي‌شود، در نتيجه نيروي انتظامي به ماموريت‌هاي ذاتي خود خواهد پرداخت.
وي در بخش ديگري نيز افزايش 11 درصدي وقوع قتل در سال گذشته نسبت به سال 86 را مورد تاييد قرار داده و بيش‌ترين وقوع قتل را در استان‌هاي فارس، خوزستان، تهران و بلوچستان عنوان كرد. احمدي‌مقدم هم‌چنين 528 فقره آدم‌ربايي در سال گذشته را تاييد كرد.


هیچ نظری موجود نیست: