۱۳۸۸ فروردین ۲۰, پنجشنبه

یکی از مراجع بزرگ شیعیان: باید مکه و مدینه را آمریکا اداره کند؟!!!


سنی نیوز :شاید شما هم کم و بیش در جریان حوادثی که مدتی پیش در مدینه طیبه و بقیع به وقوع پیوست باشید. حوادثی که افرادی سودجو و فرصت طلب می خواستند با ناآرام کردن جو و فضای حرمین شریفین به اهداف شوم و پلیدشان برسند ولی دولت سعودی به موقع وارد عمل شد و توطئه دشمنان اسلام را خنثی نمود.
هرچند این اتفاقات با حكمت و سعه صبر خاتمه یافت، اما بسیاری هستند که تا هنوز به دنبال سوء استفاده از این جریانات هستند.
نمونه اش بسیاری از سایت ها و خبرگزاری شیعه هست که همواره دم از مظلومیت بقیع و ائمه می زنند و شیعیانی را که باعث به وجود آمدن این حوادث شدن بعد از امام حسین (نور چشم اهل سنت و جماعت) رضی الله عنه، مظلوم ترین انسانها تاریخ بشریت معرفی می کنند!!
در این بین موضع گیری و سخنان آیت الله سید مجتبی شیرازی یکی از مراجع بزرگ شیعیان جهان که از یک شبکه ماهواره ای پخش شد و ویدئوی آن در اینترنت نیز قرار گرفت تعجب همگان را برانگیخت.
این مرجع بزرگ شیعی در سخنان خود از چنان کلمات رکیکی استفاده می کند که حتی یک نوجوان خیابان گرد که بویی از ادب و تربیت نبرده باشد آن سخنان را بر زبان نمی آورد و از گفتن آنان شرم می کند.
آیت الله شیرازی با اشاره به حوادث بقیع می گوید: تعرض کنندگان به زائرین (برخورد با آشوبگران) ، زندیق، ناصبی، وهابی وحشی و فرزندان زناکاران و روسپیان و مادر……(برای احترام خوانندگان سایت این کلمه را ننوشتیم) هستند!!.
وی در ادامه برای رهایی و آزادی حرمین شریفین دو راه حل جالب پیشنهاد می دهد.
او می گوید: اولین راه حل آزادی حرمین آن است که مکه و مدینه و اطرافشان به دست ایالات متحده آمریکا اداره شوند!!! تا حجاج و معتمرین با بی دینان ناصبی و وهابی مواجه نشوند.
وی در ادامه می افزاید مگر ایالات متحده آمریکا مردم عراق را آزاد نکرد؟!! مگر آمریکا برای لبنانیها آزادی به ارمغان نیاورد؟ مگر آمریکا در جهان آرامش نیاورده است!!!
آقای شیرازی در ادامه به طرح سوالی می پردازد و می گوید: برخی می گویند آمریکائیان یهودی و مسیحی هستند ؟ و آنگاه جواب می دهد: خیر! ایالت متحده تنها یهودی و مسیحی نیستند بلکه متشکل از یهودیان، مسیحیان و مسلمانان هستند در حالی که عربستانیها تنها ناصبی هستند. و نتیجتا می گوید: ناصبی ها بالاتفاق همه (به اتفاق همه شیعه) از سگ نجس ترند در حالی که در مورد یهودیان و مسیحیان اختلاف است!!
وی راه حل دوم را شورش شیعیان شرق عربستان بر علیه دولت سعودی می داند و قیام علیه دولت سعودی را فرض می داند.
به هر حال این آیت الله در سخنان خود چهره واقعی شیعه را که قرنهاست در پس پرده تقیه قرار گرفته است و هر از چند گاهی ناخواسته ظاهر می شود، باری دیگر رو کرد.
چهره ای که شیعه همواره خواسته است آن را با اصل اساسی مذهبش که همانا تقیه باشد بپوشاند و نگذارد زشتی آن بر دیگران پیدا شود.
وقتی یک مرجع بزرگ تقلید که میلیونها نفر احکام دین خود را از وی فرا می گیرند چنان بی شرمانه لب به سخن می گشاید از یک جوان شیعی که مقلد گوش و چشم بسته اوست چه انتظاری می توان داشت؟!!!!
کجایند سران و بزرگان شیعه که همواره در شیپور مخالفت با آمریکا می دمند و هم دستان آمریکا را مرتد و بی دین می خوانند و ندای آمریکا ستیزی آنان گوش جهانیان را کر کرده است تا ببینند که چطور این مرجع تقلید آرزوی تسلط آمریکا بر ممالک اسلامی و خصوصا قلب جهان اسلام (حرمین شرفین ) را در دل دارد و آنچنان آمریکا را فرشته نجات جهانیان می داند!؟
کجایند منادیان وحدت تا لحظه ای هر چند کوتاه هم که شده بنگرند که پرچم داران تفرقه علمای تفرقه انگیز خودشان هستند.

به زودی جریان حوادث اخیر مدینه را به طول کامل همراه با ویدیو خدمت شما عرضه خواهیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست: