۱۳۸۸ فروردین ۱۷, دوشنبه

دادستان کل پاکستان فیلم شلاق زدن یک دختر را ساختگی اعلام کرد

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از شبکه تلوزیونی ای آر وای ون دادستان کل کشور پاکستان در دادگاه اعلام کرد فیلم شلاق زدن به یک دختر در ملاء عام ساختگی است و تحقیقات دولتی ثابت کرده که اصلا چنین حادثه ای رخ نداده است و افرادی برای مخدوش کردن چهره پاکستان و اسلام چنین فیلم ساختگی را منتشر کرده اند.
از سوئی دیگر به گزارش بی بی سی اردو هزاران نفر در تظاهراتی در شهر سوات با جعلی خواندن این فیلم به انتشار آن در رسانه ها اعتراض کردند و این کار را مانعی در راه توفق دولت با شورشیان محلی خواندند.
معترضین در این تظاهرات سازمانهای حقوق بشری را متهم کردند که خواسته اند با انتشار این فیلم صلح و امنیت منطقه را بر هم زنند و آنها از دیوان عالی کشور خواستند که به جای تحقیق در مورد این فیلم جعلی در مورد کشته شدگان یک سال درگیریهای خونین منطقه تحقیق نمایند.
مسئولان دولتی هم این فیلم را جعلی دانسته اند و یکی از مسئولان منطقه سوات در گفتگو با خبرنگاران گفت : این فیلم قطعا ساختگی است و اولا نوع گفتگوی دختر اصلا با لهجه مردم سوات همخوانی ندارد و دیگر علائمی است که نشانگر ساختگی بودن فیلم است.
سید جاوید از مسئولان محلی می گوید من خودم به منطقه رفتم و در این مورد تحقیق کردم و چنین موردی اصلا در منطقه رخ نداده است و من حاضرم همه خبرنگاران و سازمانهای حقوق بشری را به منطقه ببرم تا خود در این مورد تحقیق نمایند.
طبق گزارشهای محلی عناصر دروغ پرداز ضد اسلام با ساختن چنین فیلمهائی می خواهند به تبلیغ ضد اسلامی خود بپردازند.

هیچ نظری موجود نیست: