۱۳۸۸ فروردین ۱۰, دوشنبه

معرفی وبلاگ جدید

وبلاگ نجات امت اسلام

راه نجات بشریت اسلام راستین است و اسلام دینی جامع و ایدئولوژی کامل و برنامه ای گسترده و همه جانبه برای بشر می باشد ، اسلام دینی است که عقیده و زندگی ، دنیا و آخرت ، جسم و جان ، دین و دولت ، اقتصاد و فرهنگ ،اخلاق و قانون و تمامی جنبه های زندگی بشری را با تفصیل بیان می دارد.

راه نجات بشر نه در کمونیسم و سوسیالیسم است و نه در امپریالیسم و لبرال دموکراسی بلکه تنها راه نجات از بحرانهای پیش روی بشر اسلام است و بس.

و امت اسلام هم راهی جز بازگشت به سوی اسلام ندارد زیرا نه سکولاریسم دردش را دوا می کند و نه سوسیالیسم و ناسیونالیسم و تنها راه نجاتش بازگشت به اسلام و تلاش برای ایجاد حکومت و جامعه ای بر پایه فرامین اسلامی می باشد.

ما در این وبلاگ تلاش می کنیم حقائق اسلامی را بیان کرده و برتری ایدئولوژی اسلامی که مطابق با فطرت بشریست را بر دیگر ایده های ساخت ذهن بشر که بشریت را به منجلاب بدبختی و شقاوت سوق داده اند ثابت نمائیم.ان شاء الله

همچنین سعی می کنیم بنیادهای ایجاد یک حکومت اسلامی را تشریح نمائیم تا شاید مشعل راهی باشد برای کسانی که در راه رسیدن به ایجاد حکومت اسلامی جهاد و مبارزه می کنند

از الله تعالی می خواهم من را در انجام این عمل موفق گرداند و از همه دوستان می خواهم با نظرات و پیشنهادات خود به من کمک نمایند.

با تشکر ابو مقداد ریگی

abumeqdad@ymail.com

http://nui.blogfa.com/

هیچ نظری موجود نیست: