۱۳۸۸ فروردین ۱۵, شنبه

نقشه راه ولايت مطلقه فقيه؛ پاسخ به كيهان حكومتی


پريش پاهكين


نقشه راه ولايت مطلقه فقيه
پاسخ به نوشتار شريعتمداري در كيهان حكومتي

باز هم چون هميشه حسين شريعتمداري در پشتيباني از مقام \"ولايت مطلقه فقيه \" قلم مي فرسايد و بر نوشتار سراسر ستايش خويش نام دهن پركن مي نهد و براي صدهزارمين بار ،يكبارديگر از سوي مردم ايران و براي آنان بيانيه صادر مي نمايد و چنان دچار هذيان و پريشان گويي است كه كار را از نامگذاري سال نو به نمايش تدارك ديده شده ديگري به نام انتصابات در خرداد ماه مي كشاند.شگفتا به اين قلم زني و ثناگويي كه حد و مرز نمي شناسد!
چرا ايشان هنوز به اين درجه از آمادگي نرسيده است كه اوج نارضايتي هاي مردم را باور كند؟! آيا تبليغات در دستگاه فساد حاكم تا اين پايه شيرين است كه مجال واقع بيني را از ايشان گرفته است؟!آشكار است كه ايشان يا در ايران زندگي نمي كند يا اينكه زندگي مي كند و چشم بر رويدادهايي كه در بستر جامعه جوان ايران در حال شكل گيري است بسته است.ايشان از \"نقشه راه\" مي گويد و \"اصلاح الگوي مصرف\" - كه شيرين كاري امسال مقام ولايت است- را \"نسخه شفا بخش\" 30 سال گذشته و چند صد سال باقي مانده(!) مي نامد.بايد پرسيد مقام ولايت 30 سال تمام اين نسخه را داشتند و رو نمي كردند يا اينكه اين نسخه پس از 30 سال از ملكوت(!)به دست ايشان( !)رسيده است .
فريبها و نيرنگها و وارونه سازيهاي شرم آور واقعيت كه از قلم ايشان سر مي زند گويي پاياني ندارد. بهتر است ايشان براي نخستين بار پس از 30 سال چشم خود را بگشايد و دست كم ديوار نوشته هاي گسترده را در هر كوي و برزن و در خيابان محل زنذگي خود ببيند و كمي بباورد كه امسال يعني سالي كه بيشترين فشارهاي اقتصادي و اجتماعي را همراه خواهد داشت براي مردم ايران رنگ اميد تازه اي نيز در خود دارد.
آقاي شريعتمداري خواهشمندم دست از عوام فريبي برداريد و بيش از اين آدرس غلط به مردم ندهيد! شما خوب مي دانيد امسال سال اعلام حضور و \"بودن \" مردم است .اعتراف كنيد كه ولايت مطلقه نيز به خوبي اين نكته را دريافته است و پس از 30 سال براي تثبيت حاكميت ديكتاتوري تنها يك نقشه راه به ذهن الهي ايشان خطور كرده است بيشترين حد سركوب بيشترين ميزان كشتار.

هیچ نظری موجود نیست: