۱۳۸۸ فروردین ۱۵, شنبه

هنگامیکه فعالیتهای حق جویانه دانشجویان اهل تشیع به این شدت سرکوب میشود مسلما فعالیت های دانشجویان اهل سنت با سرکوب و برخورد شدیدتری روبرو خواهد شد

ابراهیم حسین بر



در مورد فعایت در دانشگاه باید بگویم که امروز دانشگاه بیشتر توسط آخوندها و حوزه های علمیه ونیروی انتظامی اداره میشود تا مسئولین آن.در واقع مسئولین ذیربط نیز اختیار و اراده ی خود را به دست آخوندهای رژیم سپرده اند. و نیروی انتظامی ,بسیج و سپاه که حق دخالت در محیطهای فرهنگی از جمله دانشگاه را ندارند در بالاترین پستها نفوذ داشته و براحتی به ناامنی و شورش در دانشگاه میپردازند.

هنگامیکه فعالیتهای حق جویانه دانشجویان اهل تشیع به این شدت سرکوب میشود مسلما فعالیت های دانشجویان اهل سنت با سرکوب و برخورد شدیدتری روبرو خواهد شد.میتوانیم شهید یعقوب مهرنهاد را مثال بزنیم که در ابتدای فعالیت خود به اعدام محکوم شد.بنده نیز در حین فعالیت های خود چندین بار با مشکلاتی روبرو بوده ام.
امروز دانشگاهها تبدیل به قبرستان و پادگان شده است و شاهد موج شدید دستگیری ها و احضارها به کمیته انضباطی هستیم با وجود این همه خفقان و سرکوب برای دانشجویان اهل سنت مسلما تحمل اینگونه محیط برای ما مشکل خواهد بود.اما ما به امید آینده ای روشن و تا رسیدن به خواسته های خود همه ی این زجرها و مشکلات را به جان میخریم و هرگز تسلیم زور و سرکوب گریها نخواهیم شد.

ادامه مطلب

هیچ نظری موجود نیست: