۱۳۸۸ فروردین ۱۳, پنجشنبه

طالبان پاكستان: برنامه‌ریزی حمله به «کاخ سفید»


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از تابناک بیت‌الله مسحود مسئولیت حمله به مرکز آموزش پلیس پاکستان را برعهده گرفت و اعلام کرد این گروه در حال برنامه‌ریزی برای حمله‌ای به کاخ سفید است که جهان را در بهت فرو خواهد برد
بیت‌الله مسحود" مسئولیت حمله به مرکز آموزش پلیس پاکستان را برعهده گرفت و اعلام کرد این گروه در حال برنامه‌ریزی برای حمله‌ای به کاخ سفید است که جهان را در بهت فرو خواهد برد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از آسوشیتدپرس "بیت‌الله مسحود" امروز سه‌شنبه مسئولیت حمله مرگبار به مرکز آموزش پلیس پاکستان را برعهده گرفت و اعلام کرد این گروه در حال برنامه‌ریزی برای حمله‌ای به کاخ سفید است که جهان را در بهت فرو خواهد برد.

"بیت‌الله محسود" که ایالات متحده برای سر او جایزه‌ای 5 میلیون دلاری تعیین کرده است روز دوشنبه اعلام کرد حملات حومه شهر لاهور واقع در غرب پاکستان در تلافی حملات موشکی ایالات متحده در خارج از مرزهای افغانستان است.

وی در گفتگویی تلفنی با خبرگزاری آسوشیتدپرس و بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد: "بزودی ما حمله‌ای را به واشنگتن آغاز خواهیم کرد که هر کسی را در جهان در بهت فرو ببرد".

دولت قبلی پاکستان و سازمان جاسوسی آمریکا "CIA"، "محسود" را به عنوان متهم اصلی پرونده ترور "بی‌نظیر بوتو" در دسامبر سال 2007 می‌دانند. مقامات پاکستانی وی را به پناه دادن جنگجویان خارجی مرتبط با گروه القاعده، شامل مبارزان آسیای مرکزی و آموزش بمب‌گذاران انتحاری متهم می‌کنند.

در آخرین اظهارات "مسحود" در گفتگو با رادیو "Dewa" همانند اظهارات خود در گفتگو با آسوشیتدپرس کاخ سفید را به عنوان یکی از اهداف خود در حملات آتی معرفی کرده بود.


هیچ نظری موجود نیست: