۱۳۸۸ فروردین ۱۳, پنجشنبه

اوباما با 200 محافظ در اجلاس گروه بيست شركت كرده است


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از فارس بدنبال هشدارهاي مطرح شده از طرف مخالفان سياست‌هاي اقتصادي گروه بيست، رئيس جمهور اوباما با 200 محافظ و خودروي مجهز به سلاح‌هاي پيشرفت در اين اجلاس شركت كرده است.
يكي از نكات قابل توجه اجلاس گروه بيست در لندن، اقدامات امنيتي‌اي است كه براي "باراك اوباما " رئيس جمهور آمريكا به اجرا گذاشته شده است.
در اين سفر 200 نفر از بهترين نيروهاي امنيتي باراك اوباما را در اين سفر همراهي مي‌كنند.
خودروي "ليموزيني " كه نيروهاي امنيتي آمريكايي براي اوباما در نظر گرفته‌اند تا در مدت برگزاري اين اجلاس در لندن بر آن سوار شود و صدها هزار دلار قيمت دارد، به گازهاي اشك آور، تجهيزات اكسيژن اضطراري، كيسه هاي گروه خوني رئيس جمهور آمريكا، دوربين‌هايي كه در داخل تاريكي قادر به ديدن همه چيز هستند و اسحله مجهز است.
نيروهاي امنيتي باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا براي مراقبت از وي از بالگرد نيز استفاده مي‌كنند.
پليس و نيروهاي امنيتي لندن عمليات امنيتي بسيار گسترده‌اي را به منظور برگزاري اجلاس گروه بيست (G20) به اجرا در آورده‌اند.
اين عمليات امنيتي كه تاكنون دهها ميليون پوند هزينه در بر داشته است، در سطح گسترده‌اي و در قالب اقدامات شديد امنيتي در لندن به اجرا گذاشته شده است.
اجتناب از ترددهاي غير ضروري از جمله توصيه هاي امنيتي ارائه شده است و همچنين در پي نگراني ها از برگزاري تظاهرات و يا درگيري هاي خشونت آميز در اعتراض به عملكرد مؤسسه ها و مراكز اقتصادي و مالي ، از كاركنان بانك ها و مؤسسات مالي در لندن خواسته شده است كه در خارج از محل كارشان كارت شناسايي كار خود را بر روي لباسشان قرار ندهند .

هیچ نظری موجود نیست: